Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor alle thuis-yogaërs: ik ben echt groot fan van Yoga wit Adrienne!
Ze is echt heerlijk hotseflotshatseflats. ![]()
||
Citaat:
Zelfs een massive n00b als ik kan meedoen, en het is niet zo vies en zweverig als veel andere yoga meuk. Ze heeft zelfs een speciale yoga-dinges voor als je een kater hebt. ![]()
||
Citaat:
Moet nog wel een list verzinnen op hoe ik mijn participerende kat vriendelijk edoch dwingend een andere kant op kan bewegen. Ze snapt er niets van en wil heel graag kroelen als ik zo op de grond bezig ben. ![]()
|
Verwijderd
|
Even een gefrustreerde update
![]() Dus voorlopig alleen maar fietsen en een beetje beperkt krachttrainen, want daarbij kan ik ook geen dingen doen waarbij je op je voet moet leunen of afzetten. |
![]() |
|
Meh wat stom Krista
![]() Ik ben aan het tobben met mijn rug, bekken en longen. Ik kon niet sporten zonder dat ik de dag erna bijna niet meer kon lopen van de pijn in mijn rug. Toen dat beter ging, kreeg ik het benauwd. Prednison kuur gehad. Het gaat nu beter, laatste benauwdheid moet slijten maar merk dat mijn spieren ook wel weer geleden hebben onder die pred ![]()
|
Wat zuur inderdaad Kristaco!
Ik heb enorm rugpijn de laatste dagen (waarschijnlijk omdat ik iets te enthousiast in een koud meer gesprongen ben) maar het hardlopen gaat nog steeds wel oké. Het warme weer vind ik wel slopend...
|
Ik had tijdens m'n vakantie niet gesport en ging bij het eerste het beste potje squash door m'n rug. :') Gelukkig kan je in Zuid Afrika hele fijne pilletjes voor weinig krijgen bij de apotheek, dus het was snel weer over.
Heb ik ZA heel veel gegolft! Echt jammer dat dat hier zo'n elitesport is, want ik vind het heel leuk en heb er ook verrassend genoeg talent voor. ![]()
|
@Krista, herkenbaar.
Ik was in de ardennen volop actief bezig veel wandelen en kajakken en bootcamps. Week erop stap ik op mn werk uit de auto en verrek ik een pees in mn hiel.. 1,5 week last van gehad ![]()
|
Ik heb dinsdag geskifft en vanmorgen weer. Vandaag zelfs negen kilometer, dat heb ik al heel lang niet meer geroeid en nu helemaal op eigen kracht
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan gelukkig ook weer redelijk hardlopen nu, mag nog geen verre afstanden of lange stukken op tempo maar ik ga eind augustus waarschijnlijk een run-bike-run wedstrijd doen. Vanochtend weer geoefend met eerst 23km fietsen en daarna snel wisselen naar 8km lopen! |
![]() |
|
Ik wilde afgelopen week op kamp hardlopen maar het bos parcours was me net even te zwaar
![]()
|
Ik heb door Roffa gewandeld en vanaf station Dordrecht naar het huis van een vriend gelopen. Toch zo'n anderhalf uur lopen bij elkaar.
Vorige week ging ik bij m'n ouders op de weegschaal staan en ik bleek 10 kilo te zijn afgevallen, maar ik weet echt niet hoe. Ik zie er ook niet anders uit ofzo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 10kg is veel! |
![]() |
|
Ik weeg mezelf eigenlijk alleen maar bij m'n ouders en de laatse keer was denk ik zo'n 2 maanden ervoor? Ik heb iig tig jaar op hetzelfde gewicht gezeten en nu zit ik daar dus 10 kilo onder, maar op zich is dat met mijn gewicht nog niet heel veel, dus ergens wel logisch dat het niet te zien is.
Mss komt het door m'n medicijnen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik eet genoeg groente en fruit, maar ik heb minder dat ik ineens een heel pak koekjes naar binnen werk. En ik bewoog écht heel weinig, dus het zou kunnen dat het met de combinatie van meer bewegen en minder eten gewoon heel snel gaat. Ik doe niks raars iig en ik voel me ook niet zwakker. Hoera!
|
Ik ging net skeelers ophalen bij de vader van mijn vriendin en dacht, het is maar twee kilometer dus ik skate wel naar huis. Nou mooi niet, of nuja, het is 100% bergaf, en ik heb jaren niet geskate. Dat was meer gevaarlijk dan grappig. Heb gelukkig alleen wat schaafwonden en een paar scheldwoorden gekregen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dan moeten jullie ook mijn handje vasthouden, want ik heb rolschaatsen, maar ze staan te verstoffen en ik wil 't wel goed kunnen.
![]() Vandaag btw een uur gelopen en bijna een uur gefietst (het regende op de heenweg en op de terugweg reed ik verkeerd terwijl ik het koud had in m'n zeiknatte kleren. Bleh.)
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|