Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2016, 16:31
Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben ontslagen bij de fysio

Over een maandje mag ik weer beginnen met looptraining, tot die tijd drie keer in de week zweten in de sportschool en yooooogaaaaaaa.
Oud 06-04-2016, 16:32
Verwijderd
Ik wilde vandaag gaan fietsen, maar toen keek ik naar buiten. Meh. Misschien maar spinning bij de sportschool dan.
Oud 06-04-2016, 16:43
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
School op en neer in dit hondenweer is voldoende
Oud 06-04-2016, 17:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier schijnt de zon alweer!
Oud 06-04-2016, 17:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ohja?
Oud 11-04-2016, 06:46
Verwijderd
Dit was een fijn sportweekend zeg! Geweldig weer, zaterdag voor het eerst een 1500m gelopen op de baan en zondag 7km rustig hardgelopen en 's middags nog een uurtje op de racefiets, daarnaast Parijs-Roubaix op tv, de marathon van Rotterdam waar veel bekenden aan meededen en de Varsity met een half oog volgen!
Oud 11-04-2016, 09:58
EleventhHour
EleventhHour is offline
Met dit weer krijg je vanzelf weer zin in wedstrijden
Oud 11-04-2016, 15:33
Tigerly
Tigerly is offline
Voor alle thuis-yogaërs: ik ben echt groot fan van Yoga wit Adrienne!

Ze is echt heerlijk hotseflotshatseflats.
Oud 11-04-2016, 15:36
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Voor alle thuis-yogaërs: ik ben echt groot fan van Yoga wit Adrienne!

Ze is echt heerlijk hotseflotshatseflats.
Jaaa, ik heb haar ook al aan een paar mensen aangeraden.
Zelfs een massive n00b als ik kan meedoen, en het is niet zo vies en zweverig als veel andere yoga meuk.
Ze heeft zelfs een speciale yoga-dinges voor als je een kater hebt.
Oud 11-04-2016, 15:47
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Jaaa, ik heb haar ook al aan een paar mensen aangeraden.
Zelfs een massive n00b als ik kan meedoen, en het is niet zo vies en zweverig als veel andere yoga meuk.
Ze heeft zelfs een speciale yoga-dinges voor als je een kater hebt.
Ik denk dat ik verkering wil met Adrienne.
Oud 11-04-2016, 16:22
Verwijderd
Oja Adrienne heb ik ook wel af en toe gedaan!
Alleen ik vind de meeste filmpjes van haar zo kort! Ik blijf bij Bryan Jones, mijn canadese homo-yogi
Oud 11-04-2016, 16:41
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oja Adrienne heb ik ook wel af en toe gedaan!
Alleen ik vind de meeste filmpjes van haar zo kort! Ik blijf bij Bryan Jones, mijn canadese homo-yogi
Ik doe er een paar achter elkaar of kies die van dik een uur, dan ben ik er ook wel weer klaar mee.

Moet nog wel een list verzinnen op hoe ik mijn participerende kat vriendelijk edoch dwingend een andere kant op kan bewegen. Ze snapt er niets van en wil heel graag kroelen als ik zo op de grond bezig ben.
Oud 12-05-2016, 17:26
Verwijderd
Even een gefrustreerde update Ik kan al 3 weken niet hardlopen en eigenlijk ook niet 400 meter wandelen door het station vanwege een overbelaste midden/voorvoet, misschien zelfs een stressfractuur. En ik mag sowieso nog 3 weken niet lopen, en moet vanaf nu overdag met een dure brace gaan lopen (charmant in zomerschoenen).

Dus voorlopig alleen maar fietsen en een beetje beperkt krachttrainen, want daarbij kan ik ook geen dingen doen waarbij je op je voet moet leunen of afzetten.
Oud 12-05-2016, 19:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meh wat stom Krista

Ik ben aan het tobben met mijn rug, bekken en longen. Ik kon niet sporten zonder dat ik de dag erna bijna niet meer kon lopen van de pijn in mijn rug. Toen dat beter ging, kreeg ik het benauwd. Prednison kuur gehad. Het gaat nu beter, laatste benauwdheid moet slijten maar merk dat mijn spieren ook wel weer geleden hebben onder die pred
Oud 12-05-2016, 21:16
Elin3
Elin3 is offline
Wat zuur inderdaad Kristaco!

Ik heb enorm rugpijn de laatste dagen (waarschijnlijk omdat ik iets te enthousiast in een koud meer gesprongen ben) maar het hardlopen gaat nog steeds wel oké. Het warme weer vind ik wel slopend...
Oud 12-05-2016, 22:11
EleventhHour
EleventhHour is offline
Oef beterschap allen

Heb morgen een wedstrijd in Apeldoorn en een gammele knie, maar die gaat het wel redden
Oud 14-05-2016, 00:56
Pr0xy
Pr0xy is offline
Up
Oud 24-07-2016, 12:14
Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ga morgenvroeg weer hardlopen.
Oud 24-07-2016, 13:49
Tigerly
Tigerly is offline
Ik had tijdens m'n vakantie niet gesport en ging bij het eerste het beste potje squash door m'n rug. :') Gelukkig kan je in Zuid Afrika hele fijne pilletjes voor weinig krijgen bij de apotheek, dus het was snel weer over.

Heb ik ZA heel veel gegolft! Echt jammer dat dat hier zo'n elitesport is, want ik vind het heel leuk en heb er ook verrassend genoeg talent voor.
Oud 24-07-2016, 14:21
Katertje
Katertje is offline
@Krista, herkenbaar.
Ik was in de ardennen volop actief bezig veel wandelen en kajakken en bootcamps. Week erop stap ik op mn werk uit de auto en verrek ik een pees in mn hiel.. 1,5 week last van gehad
Oud 24-07-2016, 14:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb dinsdag geskifft en vanmorgen weer. Vandaag zelfs negen kilometer, dat heb ik al heel lang niet meer geroeid en nu helemaal op eigen kracht
Oud 24-07-2016, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dinsdag geskifft en vanmorgen weer. Vandaag zelfs negen kilometer, dat heb ik al heel lang niet meer geroeid en nu helemaal op eigen kracht
Lekker hoor! Van dit weer krijg ik ook zin om te skiffen.

Maar ik kan gelukkig ook weer redelijk hardlopen nu, mag nog geen verre afstanden of lange stukken op tempo maar ik ga eind augustus waarschijnlijk een run-bike-run wedstrijd doen. Vanochtend weer geoefend met eerst 23km fietsen en daarna snel wisselen naar 8km lopen!
Oud 24-07-2016, 19:45
Elin3
Elin3 is offline
Ik wilde afgelopen week op kamp hardlopen maar het bos parcours was me net even te zwaar Maandag morgen nog een rondje lopen met een vriendin en dan hopen dat ik in Engeland ook tijd en energie heb op een paar keer per week te blijven lopen.
Oud 24-07-2016, 20:44
Verwijderd
Gisteren 5,2 km gelopen in 39,35 minuten voor het eerst sinds maanden, of zelfs jaren.
Oud 24-07-2016, 22:02
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Ik ben vandaag naar de winkel gelopen, telt dit ook?
Oud 24-07-2016, 22:55
Verwijderd
Ik heb vandaag anderhalf uur gepokewandeld
Oud 24-07-2016, 22:59
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb door Roffa gewandeld en vanaf station Dordrecht naar het huis van een vriend gelopen. Toch zo'n anderhalf uur lopen bij elkaar.

Vorige week ging ik bij m'n ouders op de weegschaal staan en ik bleek 10 kilo te zijn afgevallen, maar ik weet echt niet hoe. Ik zie er ook niet anders uit ofzo.
Oud 24-07-2016, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb door Roffa gewandeld en vanaf station Dordrecht naar het huis van een vriend gelopen. Toch zo'n anderhalf uur lopen bij elkaar.

Vorige week ging ik bij m'n ouders op de weegschaal staan en ik bleek 10 kilo te zijn afgevallen, maar ik weet echt niet hoe. Ik zie er ook niet anders uit ofzo.
In welk tijdsbestek dan? Verder kun je twee verschillende weegschalen natuurlijk ook niet echt met elkaar vergelijken he, kan ook zomaar een paar kg verschil in zitten hoe ze geijkt zijn.
Maar 10kg is veel!
Oud 24-07-2016, 23:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik weeg mezelf eigenlijk alleen maar bij m'n ouders en de laatse keer was denk ik zo'n 2 maanden ervoor? Ik heb iig tig jaar op hetzelfde gewicht gezeten en nu zit ik daar dus 10 kilo onder, maar op zich is dat met mijn gewicht nog niet heel veel, dus ergens wel logisch dat het niet te zien is.
Mss komt het door m'n medicijnen ofzo.
Oud 24-07-2016, 23:26
Verwijderd
Wel bizar dan hoor! 10kg in 2 maanden
Oud 24-07-2016, 23:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik eet denk ik minder, drink veel meer water (want ik heb door die medicijnen constant een droge bek) en probeer meer buiten te komen. Dat zal ook wel helpen. Kijken of ik deze trend kan doorzetten.
Oud 24-07-2016, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik eet denk ik minder, drink veel meer water (want ik heb door die medicijnen constant een droge bek) en probeer meer buiten te komen. Dat zal ook wel helpen. Kijken of ik deze trend kan doorzetten.
Dat klinkt allemaal gezond, maar als het in zo'n hoog tempo gaat dan moet je wel opletten of je nog wel alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt, anders ga je spieren afbreken en kan je gezondheid er op andere manieren onder gaan leiden en dat wil je ook niet, liever iets langzamer afvallen dan..
Oud 24-07-2016, 23:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik eet genoeg groente en fruit, maar ik heb minder dat ik ineens een heel pak koekjes naar binnen werk. En ik bewoog écht heel weinig, dus het zou kunnen dat het met de combinatie van meer bewegen en minder eten gewoon heel snel gaat. Ik doe niks raars iig en ik voel me ook niet zwakker. Hoera!
Oud 25-07-2016, 03:13
Elin3
Elin3 is offline
Go HO!
Oud 25-07-2016, 08:38
Verwijderd
Ik heb stoeprandje van dichtbij gezien toen ik er op wou stappen voor mijn dagelijkse sport?
Oud 25-07-2016, 10:40
Tigerly
Tigerly is offline
Niet verkeerd HO!
Oud 27-07-2016, 09:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ging net skeelers ophalen bij de vader van mijn vriendin en dacht, het is maar twee kilometer dus ik skate wel naar huis. Nou mooi niet, of nuja, het is 100% bergaf, en ik heb jaren niet geskate. Dat was meer gevaarlijk dan grappig. Heb gelukkig alleen wat schaafwonden en een paar scheldwoorden gekregen.
Oud 27-07-2016, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ging net skeelers ophalen bij de vader van mijn vriendin en dacht, het is maar twee kilometer dus ik skate wel naar huis. Nou mooi niet, of nuja, het is 100% bergaf, en ik heb jaren niet geskate. Dat was meer gevaarlijk dan grappig. Heb gelukkig alleen wat schaafwonden en een paar scheldwoorden gekregen.
Haha ja dat remmen is wel een dingetje met skeeleren.. zeker met de heuvels daar kan ik me voorstellen..
Oud 27-07-2016, 16:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik begon bovenop de Wienerberg
We gaan zo oefenen op de Donauinsel, die is vlak en vrij van verkeer.
Oud 27-07-2016, 16:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Als je mensen op wiel-dingen ziet lijkt het vaak zo makkelijk, maar het zijn echt deathtraps.
Doe voorzichtig zo. x
Oud 27-07-2016, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ze zijn zo gevaarlijk, mensen zijn niet gemaakt voor op wieltjes.
Oud 27-07-2016, 22:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ik probeerde laatst in de Decathlon weer skates uit en vond het toch wel heel leuk Wie weet ga ik er ook nog eens aan.
Oud 27-07-2016, 22:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik probeerde laatst in de Decathlon weer skates uit en vond het toch wel heel leuk Wie weet ga ik er ook nog eens aan.
Dan gaan we samen skaten Miekje! Misschien kan ik ook wel skates van een vriendin lenen ofzo, als we toch samen gaan skaten. Of als je graag wil mag je mijn skates ook best een weekje of weekend lenen
Oud 27-07-2016, 22:34
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dan moeten jullie ook mijn handje vasthouden, want ik heb rolschaatsen, maar ze staan te verstoffen en ik wil 't wel goed kunnen.

Vandaag btw een uur gelopen en bijna een uur gefietst (het regende op de heenweg en op de terugweg reed ik verkeerd terwijl ik het koud had in m'n zeiknatte kleren. Bleh.)
Oud 27-07-2016, 22:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dan gaan we samen skaten Miekje! Misschien kan ik ook wel skates van een vriendin lenen ofzo, als we toch samen gaan skaten. Of als je graag wil mag je mijn skates ook best een weekje of weekend lenen
Oh, dat is best wel een gaaf idee Ik ga denk ik eerst een keer de skates van één van mijn huisgenootjes lenen om te kijken of ik het op straat ook nog een beetje kan. Dat is toch anders dan een gladde winkelvloer.
Oud 08-09-2016, 14:14
ikgaskeeleren
ikgaskeeleren is offline
Ah, gewoon proberen, hoe moeilijk kan het zijn toch?

Laatst gewijzigd op 08-09-2016 om 14:19. Reden: Reclame
Oud 08-09-2016, 14:18
Elin3
Elin3 is offline
Jongens, ik ga morgen meedoen aan mijn eerste hardloopevenement!
Oud 08-09-2016, 14:21
EleventhHour
EleventhHour is offline
succes!
Oud 08-09-2016, 14:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Succes!
Oud 08-09-2016, 14:46
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Yaas! Go Kick some butt!

Update: ben dit jaar al 15 kilo afgevallen. Geen idee hoe, maar okee, prima.

Regels voor berichten