![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je gaat fitnessen kun je oefeningen doen die speciaal 'gericht' zijn op je buik, zoals ik al zei buikspieroefeningen dus bv. Maar als je in z'n geheel afvalt, dan zal er bij je buik ook ongetwijfeld wel wat af gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb je nog corrigerende corsetten om de rug te ondersteunen maar daar heb je niet zoveel aan als je enkel van je buik af wil. Ik heb trouwens een groedkopere fitnessclub dan die van mijn werk gevonden. Was niet zo moeilijk want bijna alles was goedkoper. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bijvoorbeeld dat je op de grond ligt en dan gaat zitten en weer liggen en weer zitten en steeds zo door, werkt dat denk je? |
![]() |
|
Anyname: het is logisch dat je als je afvalt meer vet verliest op plaatsen waar je het teveel hebt, maar op andere plekken val je ook af (soms op de raarste plekken)
Hoeveel caloriën je per dag nodig hebt kun je op verschillende sites uitrekenen (ik dacht dat www.overgewicht.nl daarbij vrij betrouwbaar was), als je daar 25-30% onder gaat zitten val je af, maar ook niet al te snel (als je snel afvalt is de kans op het jojo effect groter en is de kans ook groot dat je alleen maar spieren kwijtraakt, geen vet). Als dat allemaal een beetje te lastig voor je is kun je ook gewoon proberen vet en snoep wat meer te laten staan, regelmatig te eten, ongeveer om de 2 uur iets te eten en veel te drinken (2 liter op een dag), dat zou ook al iets moeten schelen.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Minder eten dan dat je nodig hebt lijkt me niet echt gezond of wel? Nou jah ik moet toch iets proberen... Ik snoep niet echt veel, hooguit 1x per week een zakje chips tenzij bij een verjaardags feestje, dan eet ik wel teveel denk ik.. Is het niet zo dat je van teveel drinken juist een dikke buik krijgt? Bij alcohol sowiezo natuurlijk maar als je teveel vocht binnenkrijgt (gewoon water bijvoorbeeld) gaat dat dan ook niet in je lichaam zitten? Tis zo dat ons lichaam voor 80% uit vocht bestaat dus teveel drinken is dan toch ook niet goed? Om weer op het onderwerp terug te komen waar iedereen het steeds over heeft.. Calorien.. Is het niet zo dat het gaat om wat voor eten je eet, ipv hoeveel calorieen het bevat? Bijv als je 100 vet calorieen eet dat het slecht voor je is, terwijl als je 100 fruit calorieen eet dat het gezond(er) is? *zit vol met vragen* Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 14:04. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Misschien kun je het beste een keer een afspraak maken bij een dietiste. Die kan je al die dingen heel goed en duidelijk vertellen, plus dat hij/zij er een opleiding voor gevolgd heeft en er waarschijnlijk iets meer van af weet en/of verstand van heeft dan wij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarna gaat het steeds langzamer. Kan natuurlijk heel verschillend zijn. maar verwacht elke week een kilo, zal wat minder zijn na de eerste weken. maar proberen het vol te houden, daar gaat het om. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens, slankie kaas is erg lekker ![]() En het ligt er ook aan hoe je het bereid het eten...als er een pak boter bij komt heeft het ook geen zin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De yoghurt van Friesche Vlag, die is echt lekker. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die van Friesche Vlag is met smaakje. |
![]() |
||
Citaat:
ik begin morgenmet halfuur skaten en 2 liter per dag, sow dat staat vast |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik begin morgen maar, want het is zo'n slecht weer hier ![]() ![]() ![]() Maar eisen we niet te veel van onszelf als we elke dag een half uur willen skeeleren? Misschien beter eerst met 3x in de week te beginnen en dan opbouwen. Misschien is het dan beter vol te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat die ongelooflijke piem0l (m/v) die kwetsende opmerking niet voor zich kon houden zegt meer over die persoon dan over jou. Fijn, jij bent misschien 5/10/30 kilo te zwaar maar hij moet andere mensen naar beneden halen om zichzelf beter te voelen én stoer over te komen in het vriendenclubje. Wat is nou zieliger? Te zwaar zijn of andere mensen afzeiken zodat jij cool lijkt? Als je om deze reden begint met lijnen gaat het gegarandeerd fout. Zowel emotioneel als lichamelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het kan zijn dat je al best licht was, en dan kan 1,5 kilo best veel zijn (valt meer op dan bij iemand met overgewicht). Je ouders maken zich misschien zorgen dat je (nog) dunner wordt. En misschien zien ze nu beter dat je bent afgevallen door bijvoorbeeld strakkere kleding door warmer weer. Maar aangezien ik je niet ken, je gewicht en lengte niet weet en hoe je je eetpatroon dan hebt aangepast, kan ik niet beoordelen of je ouders "zeuren" of niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt ook een beetje aan wat 'creame crackers met boter en zoetstof' precies inhoud...? Zijn dat er twee of tien? Ik denk dat je beter met meer kunt ontbijten en ook wat meer tusen de middag kunt eten. |
![]() |
||
Citaat:
nodig hebt ed, als ik het me goed herinner. (?) ![]()
|||
Citaat:
![]() Toch te weinig, dacht het wel. Maar wist het toch niet zeker. Meer ontbijten lukt eigenlijk niet echt. Ben al blij dat ik wat naar binnen krijg ![]() Citaat:
![]() Misschien dat ik dan beter brood kan gaan eten ipv crackers tussen de middag.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |