![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2005 om 11:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: schade! |
![]() |
||
Citaat:
NEE ECHT RAAP ME OP!
||
Citaat:
![]() Maar tegelijkertijd is het toch ook wel vertederend, vind je niet? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
On topic - Al heel lang niet meer verliefd geweest. maarja, mn verwachtingen en standaarden liggen ook wat hoog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, het vervelende van verliefd zijn is, dat je zo vreselijk de neiging hebt om je als een vijftienjarige doos te gedragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als een of andere oetlul met wie je eerst anderhalf uur hebt staan ouwehoeren je gewoon negeert... Nee, das ist nicht toll.
||
Citaat:
![]() Sta het liefste de hele dag te gillen en druk te doen ![]() ![]()
||
Citaat:
ik voel me fijn. héél fijn. en ik heb een kater en dat is minder fijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst van die ellenlange posts over hoe leuk het wel niet is, de volgende dag over wat een klootzak hij toch niet is. En ja het zijn bijna altijd de vrouwen! Bij mij alles goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En het ergste is nog dat je je zo niet hóórt te gedragen. Je wilt wel, maar gezien je leeftijd ben je toch te oud voor die dingen. Mwoeah, gelukkig ben ik af en toe al druk genoeg van mezelf, dus opvallen doet het niet. Ik ben blij dat ik hier wel even lekker kan rouzen over hoe ik me voel, zonder al te stom "aangekeken" te worden. Ik dwaal al de hele dag met mijn gedachten naar hem toe. En alles wat ik onder ogen krijg (van een boterham hagelslag ("zou hij dit ook lekker vinden?") tot de verwachtte sneeuw aan het einde van de week ("Ooooh, wat nou als ik buiten ben met hem, hem aankijk terwijl de sneeuwvlokken tussen ons door vallen..... ![]() ![]() Ik ga zoooooooooo hard onderuit als het niet wederzijds is gewoon ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh, klinkt heel cryptisch. Bijvoorbeeld je regelmatig nog druk maken over iemand op wie je verliefd bent geweest of blijven slapen bij een goede vriendin. Allebei dingen die we zelf wél zouden doen, maar van de ander vervelend vinden ![]() Maar goed, het punt was dus, mijn vriendje is nooit zo'n klootzak en ik ben nooit zo'n trut, en eigenlijk maken wij ook nooit ruzie... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |