Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 19-11-2005 @ 15:20 :
Goed. Alles gaat goed
Offtopic: Bij jou in de straat Ik kwam er pas vrijdag achter dat er uberhaupt iets was gebeurd, maar toen was ik wel geschrokken. Hallo, ik kom daar vaak! Daar schiet je toch geen mensen neer?

Laatst gewijzigd op 20-11-2005 om 11:20.
Advertentie
Oud 19-11-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-11-2005 @ 17:19 :
[offtopic]Bij jou in de straat Ik kwam er pas vrijdag achter dat er uberhaupt iets was gebeurd, maar toen was ik wel geschrokken. Hallo, ik kom daar vaak! Daar schiet je toch geen mensen neer?[offtopic]
Waar wel dan?

OT: schade!
Oud 19-11-2005, 19:12
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-11-2005 @ 12:26 :
Haha.. Super

Zo kwam mijn vriend laatst met 'ik wil acht kinderen en dan snel achter elkaar! Dan heb ik een team met één reserve '. En toen sloeg zijn fantasie op hol hoor Geweldig Naja, volgens hem konden er wel goed vier tegelijk. Dan zouden ze een keizersnede doen. Dat zou een klein sneetje zijn, zou je niets van zien. Naja, bij nader inzien was een grote toch handiger, want dan ging het sneller. En daarna zou ik worden weggereden en zou hij er even vier keer keer overheen gaan en hup, dan hadden we een jaar later weer vier kindjes erbij Hahaha.. Ik heb echt keihard gelachen
OMFG RAAP ME OP!

NEE ECHT RAAP ME OP!
Oud 19-11-2005, 19:18
snoopy
snoopy is offline
zo goed dat ik het maar niet post
Oud 19-11-2005, 19:24
Haligh
Haligh is offline
bedankt .
Oud 19-11-2005, 19:43
Heikneuter
Heikneuter is offline
Voor vrijgezellen is het soms best grappig om te lezen hoe belachelijk verliefde stelletjes soms zijn
Oud 19-11-2005, 19:56
I C U
I C U is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 19-11-2005 @ 20:43 :
Voor vrijgezellen is het soms best grappig om te lezen hoe belachelijk verliefde stelletjes soms zijn
Uhu

Maar tegelijkertijd is het toch ook wel vertederend, vind je niet?
Oud 19-11-2005, 20:01
Bloem
Bloem is offline
Aandacht is fijn
Oud 19-11-2005, 20:18
655321
655321 is offline
Ik vertrouw gozers voor geen meter. Geeneen. Ze hebben enkel genoeg bloed in hun lichaam voor óf hun hersens óf hun pik. Dan kan hij nog zo hard beloven niet vreemd te gaan. Maar overspel pleeg je niet met je hersens, zo simpel is dat.
Maar verder is het leuk. Heel leuk.
Oud 19-11-2005, 20:31
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
655321 schreef op 19-11-2005 @ 21:18 :
Ik vertrouw gozers voor geen meter. Geeneen. Ze hebben enkel genoeg bloed in hun lichaam voor óf hun hersens óf hun pik. Dan kan hij nog zo hard beloven niet vreemd te gaan. Maar overspel pleeg je niet met je hersens, zo simpel is dat.
Maar verder is het stom. Heel stom.
Oud 19-11-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 19-11-2005 @ 21:01 :
Aandacht van de juiste personen is fijn
Oud 19-11-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 19-11-2005 @ 20:56 :
Uhu

Ik weet niet of vertederend het juiste woord is
Oud 19-11-2005, 21:18
vixen
vixen is offline
I feel fine. just fine.
Oud 19-11-2005, 21:30
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
I C U schreef op 19-11-2005 @ 20:56 :
Uhu

Nee
Oud 19-11-2005, 21:52
langejongen
langejongen is offline
Goed!! Ze is net weer weg. Ze was eind van de middag en vanavond bij mij voor het eerst thuis. Was gezellig. Weer veel gezoend en geknuffeld.
Oud 20-11-2005, 02:13
I C U
I C U is offline
@ nare man: wat is dan het juiste woord?

@ heikneuter: ik vind van wel

OT: GVD! Ik doe er niet meer aan, vergeet het maar, noch jongens, noch liefde gaan mij verleiden, ze bekijken het maar, ik vind het wel best.
En ja, het ging niet zoals ik wilde. Die klootzak NEGEERDE me gewoon. Dat is dan weer net het andere uiterste, nogal fout dus. Oké, DOEI!
Oud 20-11-2005, 02:40
MTpower
MTpower is offline
Gaat prima
Oud 20-11-2005, 08:54
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Alleen blij en gelukkig

Dacht verliefd te zijn maar nee gelukkig niet Al was het gevoel wel even leuk....
Oud 20-11-2005, 10:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2005 @ 22:02 :
Ik weet niet of vertederend het juiste woord is
Er zijn inderdaad best wel grenzen... :/
Oud 20-11-2005, 10:59
Qamra
Qamra is offline
Vertedering en irritatie liggen behoorlijk dicht bij elkaar hoor.

Ik krijg hem niet uit mijn gedachten vandaag
Oud 20-11-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 19-11-2005 @ 17:48 :
Waar wel dan?

OT: schade!
Amerika ofzo, daar mogen er wel een paar de deur uit.
Oud 20-11-2005, 11:25
I C U
I C U is offline
Bah.
Oud 20-11-2005, 11:43
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
I C U schreef op 20-11-2005 @ 03:13 :
@ nare man: wat is dan het juiste woord?

@ heikneuter: ik vind van wel

OT: GVD! Ik doe er niet meer aan, vergeet het maar, noch jongens, noch liefde gaan mij verleiden, ze bekijken het maar, ik vind het wel best.
En ja, het ging niet zoals ik wilde. Die klootzak NEGEERDE me gewoon. Dat is dan weer net het andere uiterste, nogal fout dus. Oké, DOEI!
Kijk en dat keer 20 ongeveer, en je word gewoon niet meer vertedert door dat soort ongein

On topic - Al heel lang niet meer verliefd geweest. maarja, mn verwachtingen en standaarden liggen ook wat hoog
Oud 20-11-2005, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Heikneuter schreef op 20-11-2005 @ 12:43 :
Kijk en dat keer 20 ongeveer, en je word gewoon niet meer vertedert door dat soort ongein

On topic - Al heel lang niet meer verliefd geweest. maarja, mn verwachtingen en standaarden liggen ook wat hoog
Pas maar op, zo nemen ze je juist te pakken.

Enne, het vervelende van verliefd zijn is, dat je zo vreselijk de neiging hebt om je als een vijftienjarige doos te gedragen
Oud 20-11-2005, 11:51
I C U
I C U is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 20-11-2005 @ 12:43 :
Nou, weet je wat het is? Ik vind sommige stelletjes heel schattig samen, en dat is allemaal helemaal enig enzo. Prima.
Maar als een of andere oetlul met wie je eerst anderhalf uur hebt staan ouwehoeren je gewoon negeert... Nee, das ist nicht toll.
Oud 20-11-2005, 12:14
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-11-2005 @ 12:46 :
Enne, het vervelende van verliefd zijn is, dat je zo vreselijk de neiging hebt om je als een vijftienjarige doos te gedragen
Ook dat....

Sta het liefste de hele dag te gillen en druk te doen
Oud 20-11-2005, 13:44
Verwijderd
gisteren ging ik weg, en toen zei ik "ik vind je lief" en toen zei hij ineens "haha, ik vind jou ook lief" (dat zegt hij normaal NOOIT.)

en nu ben ik vettt verliefd.
Oud 20-11-2005, 13:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, ik heb em net op de trein naar huis gezet
En nu voel ik me eenzaam en zou ik het liefst met hem mee zijn gegaan
Oud 20-11-2005, 14:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
uuuf schreef op 20-11-2005 @ 14:44 :
gisteren ging ik weg, en toen zei ik "ik vind je lief" en toen zei hij ineens "haha, ik vind jou ook lief" (dat zegt hij normaal NOOIT.)

en nu ben ik vettt verliefd.
<3!

ik voel me fijn.
héél fijn.

en ik heb een kater en dat is minder fijn.
Oud 20-11-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 19-11-2005 @ 21:18 :
Maar verder is het leuk. Heel leuk.
Oud 20-11-2005, 16:33
JaJ
JaJ is offline
beter dan redelijk is
Oud 20-11-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 20-11-2005 @ 13:14 :
Ook dat....

Sta het liefste de hele dag te gillen en druk te doen
Erg is dat ja, en dan wil je hartjes tekenen en de hele tijd over hem praten...
Oud 20-11-2005, 16:46
zeep007
zeep007 is offline
ja, ik ben blij. en zo naar de film
Oud 20-11-2005, 17:04
chocomelsletje
Ik wil dat hij zegt:
'Lieve Sarah, ik begrijp dat je boos bent, het spijt me zo dat ik een klootzak ben, zal ik langskomen met heel veel chocola?!'
Maar dat zegt 'ie toch niet want hij begrijpt me niet, snapt niet eens dat ik boos ben. En hij komt toch niet langs, hij heeft zeker wel wat beters te doen.
Oud 20-11-2005, 17:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 20-11-2005 @ 18:04 :
Ik wil dat hij zegt:
'Lieve Sarah, ik begrijp dat je boos bent, het spijt me zo dat ik een klootzak ben, zal ik langskomen met heel veel chocola?!'
Maar dat zegt 'ie toch niet want hij begrijpt me niet, snapt niet eens dat ik boos ben. En hij komt toch niet langs, hij heeft zeker wel wat beters te doen.
Jullie hebben ook altijd gezeik
Oud 20-11-2005, 17:35
chocomelsletje
Citaat:
Roos schreef op 20-11-2005 @ 18:16 :
Hahaha, valt wel mee ansich, als het niet goed gaat post ik hier gewoon vaker dan als 't lekker gaat, dan heb ik eigenlijk niets te vertellen.
Oud 20-11-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 20-11-2005 @ 18:16 :
Ik heb altijd de indruk dat driekwart van de koppels die hier posten in een jojo-situatie zitten.
Eerst van die ellenlange posts over hoe leuk het wel niet is, de volgende dag over wat een klootzak hij toch niet is.
En ja het zijn bijna altijd de vrouwen!

Bij mij alles goed
Oud 20-11-2005, 17:39
chocomelsletje
Citaat:
Spare schreef op 20-11-2005 @ 18:37 :
Ik heb altijd de indruk dat driekwart van de koppels die hier posten in een jojo-situatie zitten.
Eerst van die ellenlange posts over hoe leuk het wel niet is, de volgende dag over wat een klootzak hij toch niet is.

Bij mij alles goed
Hahahaha, heerlijk, het is wel waar.
Oud 20-11-2005, 17:48
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-11-2005 @ 17:46 :
Erg is dat ja, en dan wil je hartjes tekenen en de hele tijd over hem praten...
En zijn naam overal neerplanten. Alsof je nog niet genoeg aan hem denkt.

En het ergste is nog dat je je zo niet hóórt te gedragen. Je wilt wel, maar gezien je leeftijd ben je toch te oud voor die dingen. Mwoeah, gelukkig ben ik af en toe al druk genoeg van mezelf, dus opvallen doet het niet. Ik ben blij dat ik hier wel even lekker kan rouzen over hoe ik me voel, zonder al te stom "aangekeken" te worden.

Ik dwaal al de hele dag met mijn gedachten naar hem toe. En alles wat ik onder ogen krijg (van een boterham hagelslag ("zou hij dit ook lekker vinden?") tot de verwachtte sneeuw aan het einde van de week ("Ooooh, wat nou als ik buiten ben met hem, hem aankijk terwijl de sneeuwvlokken tussen ons door vallen..... ")) betrek ik op hem

Ik ga zoooooooooo hard onderuit als het niet wederzijds is gewoon
Oud 20-11-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 20-11-2005 @ 18:37 :

Bij mij alles goed
*schudt hoofd* Die van mij is nooit een klootzak... als hij al iets doet wat ik niet leuk vindt, dan komt dat omdat dat iets is waar we anders tegenaan kijken. Op dezelfde manier doe/deed ik ook wel dingen die hij eigenlijk heel vervelend vindt, maar waar ik dan weer van vindt dat hij er niks van mag zeggen.
Eh, klinkt heel cryptisch. Bijvoorbeeld je regelmatig nog druk maken over iemand op wie je verliefd bent geweest of blijven slapen bij een goede vriendin. Allebei dingen die we zelf wél zouden doen, maar van de ander vervelend vinden

Maar goed, het punt was dus, mijn vriendje is nooit zo'n klootzak en ik ben nooit zo'n trut, en eigenlijk maken wij ook nooit ruzie...
Oud 20-11-2005, 19:26
mrsjones
mrsjones is offline
"And now its time to turn him loose."
Klaar ben ik met hem. Klaar met die spelletjes. Gisteren weer eerst niet mee uit gaan puntje bepaaldje wel weer. Vond hij het lullig dat ik daar met een andere jongen had afgesproken. Ik dansen met die jongen stond hij even later te zoenen met een ander meisje, en dan steeds kijken of ik wel kijk. Man, als je me zo leuk vindt kom er dan voor uit. Klaar. Ik heb niks aan die jongen. Maar ben ook tot de conclusie gekomen dat ik maar een tijdje nog vrijgezellig moet blijven, ik wil me nog niet vast liggen.
Oud 20-11-2005, 19:33
Verwijderd
*zweef*
Oud 20-11-2005, 19:34
chocomelsletje
Citaat:
mrsjones schreef op 20-11-2005 @ 20:26 :
puntje bepaaldje
Puntje bij paaltje
Oud 20-11-2005, 20:19
polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-11-2005 @ 20:12 :
OMFG RAAP ME OP!

NEE ECHT RAAP ME OP!
Oud 20-11-2005, 20:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hmmm Het was weer heel fijn vanmiddag
Oud 20-11-2005, 20:25
Cookie
Cookie is offline
VRUDUMME hij zegt weer niks he......GRMBL
Oud 20-11-2005, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik wilde al een tijdje zoenen... en knuffelen...

En gister gebeurde het!
Wow, leuk meisje! Maar even wat beter leren kennen... en hopelijk wordt het iets vasts. Ondanks dat ik nu een drukke periode krijg...
Oud 20-11-2005, 20:32
Dato_16
Dato_16 is offline
tsjah, het zit goed tussen ons dat weet ik wel, gister nog super gezellige avond gehad.
Maar soms voelt het alsof ze haar frustraties op mij af reageerd.
nu zit ik weer met een kut gevoel terwijl ik niks verkeerd heb gedaan..
Oud 20-11-2005, 20:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-11-2005 @ 21:32 :
Ik wilde al een tijdje zoenen... en knuffelen...

En gister gebeurde het!
Wow, leuk meisje! Maar even wat beter leren kennen... en hopelijk wordt het iets vasts. Ondanks dat ik nu een drukke periode krijg...
Lief
Oud 20-11-2005, 20:54
Verwijderd
Ik heb echt een superweekend gehad. Nadat ik een familietoernooitje-iets had gehad van volleybal van een neef en hij een wedstrijd had gespeeld in Nuth kwam hij hierheen. Ik had gevraagd of hij mocht blijven slapen en het was goed. Ik was echt zo blij! En hij zou niet drinken, zodat hij met de auto naar mij toe kon komen, zodat ik hem niet nog eens om kwart over één op hoefde te halen.
Om tien over half twee was hij uiteindelijk hier. Echt super. Ik was van plan om meteen te gaan slapen, aangezien ik me zo dood voelde als dat musje van Domino D-Day, maar uiteindelijk kwam dat er toch niet van. We hadden ook zoveel nog te bespreken etc Om tien over drie zijn we toch maar gaan slapen. Heerlijk dit keer in een tweepersoonsbed. Fijn om in zijn armen in slaap te vallen (naja, eigenlijk andersom uiteindelijk, want dan lag hij lekkerder ) en 's nachts af en toe heerlijk tegen elkaar aan te kruipen. Ik heb echt super geslapen en 's ik hoefde me maar om te draaien of mijn hand naar achteren te verplaatsen en dan was hij daar gewoon. 's Ochtends lekker samen wakker worden, snel douchen, want mijn zusje moest naar handbal (en was laat wakker ) en daarna tot een uur of twee/half drie bij handbal gezeten (hij had zaaldienst, terwijl hij dacht dat het de week erna was, dus had hij weer mazzel ) en daarna weer naar huis. Mijn huis

Nu is ie net weg. Ik kan gewoon geen genoeg van hem krijgen en hij maakt me echt gelukkig. Heb me in tijden niet zo gevoeld en het wordt alleen maar beter voor mijn gevoel.

En hij is zo lief en we kunnen echt over alles praten en hij praat ook over wat hij voelt enzo. Dat is echt nog steeds wennen, maar echt super. Ik was graag weer naast hem in slaap gevallen om morgen weer samen wakker te worden. Komt nog wel

*zucht* *zwijmel*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten