|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer kun je naar de L&R Dott meet? (vr/za) | |||
7/8 maart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 57.89% |
14/15 maart |
7 | 36.84% |
28/29 maart |
6 | 31.58% |
4/5 april |
8 | 42.11% |
11/12 april |
6 | 31.58% |
18/19 april |
7 | 36.84% |
25/26 april |
9 | 47.37% |
2/3 mei |
10 | 52.63% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
in nederland kun je niet uitgaan van het weer. Ik ben ik augustus jarig en wou vorig jaar een tuinfeest houden, nou móói dat het koud was en regende
![]() Ow maar 31 mei kan ik niet ![]()
|
Wanneer? Vrijdag 9 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 10 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Enschede (huisje van Dott) Wat? Housewarming! Film kijken, eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (ik reserveer bij deze een slaapplaats ) * Sidhe (incl slaapplek please!) * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * WolterB * Metallica (heeft ook een slaapplek nodig) * Morgan * n00dles (gaat tijdens de meeting in slaap vallen en rijdt daarna klaarwakker terug met Qimm) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott) Misschien? * Mephisto (heeft ca. 2m² vloer nodig) * Tigerly (slaapt met mephisto ) * TopDrop? * 'I'he Prophet (slaapt als t goed is bij George) * Miek (als het goed uitkomt, slaap thuis zonder forummers) Niet * Changshan * Ave
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|