![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kom op zeg, wát een ernstige zaak. We weten allemaal dat er foto's geshopt worden voor hele andere doeleinden dan manipulatie (van opinie). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Overigens heb ik nu een bron gevonden die wat meer info geeft. Niet Reuters, maar een medewerker van Reuters zou achter de manipulatie zitten. Deze persoon is door Reuters op non-actief gesteld. Het bedrijf zelf treft dus weinig blaam, itt wat Hokee beweerde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het bedrijf treft in die zin blaam dat het ueberhaupt the guts had de foto te publiceren (voor zover ik weet; slechts op het Internet) - maar ik geef ze het voordeel van de twijfel dat ze het niet in de gaten hadden. Nadat de foto eronderuit gehaald was, trok Reuters deze terug. Gelukkig maar. Dat die journalist ook aanwezig was in Qana maakt het er niet gemakkelijker op voor Reuters.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Nadat bleek dat het wel het geval was, is de gefotoshopte foto verwijdert. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Israel pest het Europa toch ook niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat maakt dat precies uit (afgezien van het moraliteits-argument), anders dat de rook er anders uit ziet? Is het beeld nu zo ontzettend verstoord dat er wordt gelogen over de voorstelling die te zien is? |
![]() |
||
Citaat:
Voor media is het een hellend vlak om andere dingen te gaan berichten dan dat er gebeuren. Overigens, vooruitgang: Ontvoerder Israëliers gevangen JERUZALEM - Het Israëlische leger heeft een Hezbollah-strijder gevangen die betrokken zou zijn geweest bij de ontvoering van twee Israëlische militairen op 12 juli. Dit heeft een Israëlische generaal zondag meegedeeld aan het kabinet, aldus het tv-station Channel 10. De gevangenneming van de twee militairen was aanleiding voor de Israëlische aanval op Libanon. Een Israëlische miltaire woordvoerder zei later zondag dat de Hezbollah-man bij ondervraging heeft toegegeven dat hij bij de groep Hezbollah-strijders behoorde die de twee Israëlische militairen meenam naar Libanon. Het Israëlische leger wil geen nadere mededelingen doen over de omstandigheden van de gevangenname. (ANP) http://www.ad.nl/buitenland/article522894.ece ![]()
||
Citaat:
Ik wil er graag eentje horen die niet onder die noemer kan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
er waren ook wat gebouwen bijgekomen ![]() Citaat:
Over geloofwaardigheid gesproken. Lol. die Adnan Hajj (de betreffende fotograaf): “The photographer has denied deliberately attempting to manipulate the image, saying that he was trying to remove dust marks and that he made mistakes due to the bad lighting conditions he was working under,” said Moira Whittle, the head of public relations for Reuters. http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/L06301298.htm
Laatst gewijzigd op 06-08-2006 om 22:46. |
![]() |
|
Beter laat dan nooit.
Venezuela Recalls Its Ambassador To Israel Yvonne Lee - All Headline News Staff Reporter Caracas, Venezuela (AHN) - President Hugo Chavez says "indignation" over military action in Lebanon led him to recall Venezuela's ambassador to Israel. He says in a televised address, "We have ordered the withdrawal of our ambassador in Israel," adding that the Israeli offensive is "genocide." Chavez has been a vocal opponent of Israeli military action against Hezbollah guerrillas in Lebanon. He mentioned the increasing number of civilian deaths and urged the United Nations to intervene in stopping the violence. The Venezuelan president says, "It really causes indignation to see how the state of Israel continues bombing, killing ... with all of the power they have, with the support of the United States." http://www.allheadlinenews.com/articles/7004427746 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het onderzoek naar wat er op dat strand precies gebeurde is nooit gehouden door een onafhankelijke instantie en is door zowel Israelische als Palestijnse zijde nooit afgerond.
||
Citaat:
"Another example of the same phenomenon--not an identical photo, but two photos of the same woman, obviously taken at more or less the same time but published two weeks apart--in each case with a caption saying that she had lost her house to an Israeli bomb the night before! It's on Drinking From Home. It is now obvious that this is a major scandal, and that Reuters has allowed itself to be used as a vehicle for publishing the crudest forms of Hezbollah propaganda."
||
Citaat:
![]() Cartosa, zei jij niet onlangs dat de oorlog niets met het moslimgeloof te maken had? Leg me dan eens uit wat Indonesië uitspookt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Alle christenen zitten bij de KKK - Alle christenen zijn reactionaire fundamentalisten - Alle joden zijn zionisten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb je wel gelijk aangaande generalisaties.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In Iran heb je twee grote theologische centra, Mashad (tegen de Afghaanse grens) en Qom (in het centrum van het land). Het zijn shitholes en absoluut geen fijne plaats om te vertoeven. Ze zitten volledig in de greep van de ayatollas en het is vanuit deze twee steden dat geestelijk Iran bestuurd wordt. Hieruit komen oa ook de beelden van de ophangingen, de trainingskampen en de madrassa's. Veel Iraniers praten er dan ook liever niet over, en het is van hieruit dat dit soort berichten ook komen. Moslimlanden met ietwat van pluraliteit zullen volgens jou nooit bestaan Hookee, maar spaar me je Iran-bashing, je weet niet waarover je praat.
||
Citaat:
||
Citaat:
Kun jij dan zonder tegenvragen een licht in de duisternis werpen? |
![]() |
||
Citaat:
Als een PM van een land met terroristische daden dreigt mag mijn inziens het regime als terroristisch beschouwd worden. Natuurlijk kijk ik daar niet de gehele bevolking voor aan, die zijn daar alleen wèl de dupe van (als ze het al zelf in de gaten hebben; propaganda wordt makkelijk geslikt als je arm bent) Als ik jou hoor zeggen; "volledig in de greep van de ayatollas" mag ik aannemen dat mensen er alles aan doen zich eraan te willen onttrekken. Maar ook een PM heeft toch het beste voor met "zijn volk"? Of vindt deze het allemaal best dat mensen kort gehouden en onderdrukt worden? Onder Saddam scheen het inderdaad te werken; korte metten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bewijs of het volk het slikt is er natuurlijk niet, ik heb wèl christelijke Syriërs gesproken die dit soort onzin niet meer konden aanhoren. Opgeleide (rijkere) mensen weten blijkbaar beter, armen en onderdrukten zijn volgens mij "gevoeliger voor propaganda" en ik zou niet weten waarom dat anders zou zijn in Iran. |
![]() |
||
Citaat:
Miljoenen of zelfs miljarden Europese- en Amerikaanse steun zijn weggemoffeld om: - zichzelf te verrijken? - vriendjespolitiek te bedrijven? - zijn "vrouw" te plezieren? - zijn volk arm en vijandig t.o.v. Israël te houden ? Ik snap niet dat ze hem niet opgraven en post-mortum z'n hoofd afhakken. Blijkbaar willen ze hun eigen schande niet onder ogen zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt waarschijnlijk een hoop bronnen die kunnen bewijzen dat Israel verantwoordelijk wordt geacht voor de werkloosheid in Syrie? En als je voor Iran geen voorbeelden kunt noemen, waarom beweer je dan zoiets? Je vergelijkt Syrie, een Arabisch-nationalistisch land met Iran, een Perzisch land onder leiding van een religieuze mafia? Hoe serieus neem jij jezelf nog?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als er iets vruchtbaar is in dat gebied, is het de westelijke jordaanoever wel (en het noorden; waar overigens flink wat arabische dorpen zijn).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik lees is dat Israël de schuld krijgt van landen te de-stabiliseren zoals het vermoorden van Arafat werd genoemd door Assad en Hariri door de Syrische pers. Die laatste in meer landen |
![]() |
||
Citaat:
"Waarom een vinger pakken als je de hele hand kan nemen" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De arabier hier wordt land ontnnomen niet hij kan het krijgen. Dat land behoordde niet tot de joden.
||
![]() |
Citaat:
Over de verkoop van land, dat is hoogst dubieus te noemen. Dat enkele palestijnse moslims land verkochten wil ik best geloven, maar zo massaal? Dat kan ik me haast niet voorstellen, vooral omdat er al een hevig verzet was van moslims die zich benadeeld voelden in eigen land door die hoge immigratiestroming van joden. Het valt ook op dat vooral tijdens het Engels bewind veel land werd "verkocht", Engelsen hadden volmacht over Palestina. Ik denk eerder dat Engeland veel land beschikbaar heeft gesteld aan de joden dan dat de palestijnse moslims dat hebben gedaan. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|