Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: mss staan je proxy zoeken nog aan. ga eens naar configuratiescherm - internet opties - verbindingen - LAN-instellingen. Daar alles afvinken, als dat nog niet zo was. Ik zie dat je een router hebt, kan je wel in je router komen? via jou internet explorer. dat adres staat wel in het boekje dat je bij je router hebt gekregen, iets in de trent van: http://192.168.1. Als je hem direct op je kabelmodem hebt aangesloten zal je laptop een bepaalde naam moeten hebben om het te kunnen ontvangen, bij @home is dat bijvoorbeeld iets in de trent van: CC559032-A Kijk ff in je papieren van je provider. Nog een ding is de netwerk-wizard volgen. Deze Computer - Mijn Netwerklocaties - Een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen. Volg hier de wizard die het beste bij je past Ook kan je hier kijken of je verbinding er uberhaupt bij staat. Klik bij Mijn netwerklocaties op: Netwerkverbindingen weergeven. Staat daar een verbindingen, dubbel klik je erop en kan je zien of hij uberhaupt packages ontvangt. Ontvangt tie niks is er denk ik iets mis met de kabel zelf of de netwerkkaart.
Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 13:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien heb je 64 mb shared video geheugen? <-- voor sailfan |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
holy shit idd, maar de combo is dus wel te maken met 64+128 ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat is het leukste instrument???? annoniempje16 | 44 | 24-05-2013 10:49 | |
De Kantine |
Wie weet het antwoord op dit raadsel... Mr.Banana | 4 | 20-05-2012 13:38 | |
Studeren |
Niet weten wat ik wil. freakinaround | 9 | 03-10-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes IV AJMouse | 129 | 10-07-2004 13:29 |