Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 19:33
flowergirl-B
flowergirl-B is offline
Ik heb zaterdagavond weer een keer met een goede vriend van me gezoend terwijl ik een vriendje ergens anders heb wonen! En nu ben ik fliefd op die goede vriend en heb mn vriendje gedumpt maar die goede vriend zegt dat hij me wel wil maar niet als vaste vriendin!! Ik vind dit nu zo rot tegenover mn ex-vriendje!! Wat moet je doen als jongens zo vaag doen? Om mn ex-vriendje geef ik nix meer!!
Advertentie
Oud 04-01-2005, 19:36
missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
wat je zou kunnen doen is tegen hem zeggen hoe je erover denkt en wat je echt voor hem voelt en hoe je over em denkt en waarom je je ex vriendje gedumpt heb dat je meer voor hem voelt dan alleen vriendschap

sterkte xxjes
Oud 04-01-2005, 20:00
Multilot
Multilot is offline
hahahahaha

meer kan ik op dit moment even niet uitbrengen
Oud 04-01-2005, 20:05
freakinaround
freakinaround is offline
je vindt het lullig voor je ex-vriendje maar je geeft niet meer om hem? Beetje tegenstrijdig naar mijn mening.
Oud 04-01-2005, 20:10
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Multilot schreef op 04-01-2005 @ 21:00 :
hahahahaha

Oud 04-01-2005, 20:12
WolterB
WolterB is offline
Iig niets meer met die ex beginnen, want hij is een tweede keuze.
Die andere jongen wil jou niet, dus dat gaat ook niet

Ik denk dat je even vrijgezel bent nu
Oud 04-01-2005, 20:14
Bo
Bo is offline
Je hebt je exvriendje gedumpt omdat je niet meer verliefd op hem bent. Wat vind je lullig? Dat je verliefd bent geworden op een ander, dat je tijdens jullie relatie met een ander hebt gezoent, of dat je het hebt uitgemaakt?

Het is nu toch uit, je geeft niets meer om hem, wat valt daar nu verder lullig aan te vinden?

Wel lullig voor jou trouwens, dat je je exvriendje nu dumpt, voor de jongen waarmee je bent vreemd gegaan, en dat die jongen nu geen serieuze relatie wil met jou..

Oud 04-01-2005, 20:24
waves
waves is offline
tsja, lullig voor je.

wat heeft de topictitel te maken met je post
Oud 04-01-2005, 20:26
Multilot
Multilot is offline
goed, ik ben bijgekomen.

Je bent een slet. Dat is niet erg want je bent jong. Zorg ervoor dat je je voorlopig af gaat sluiten van dat soort gevoelens, ik lees uit je post dat je anders nog vaker gekwetst gaat worden, net zoals jij mensen kwetst.
Over een paar jaar, als je uitgeslet bent je pas met serieuze gevoelens bezig gaan houden.
Oud 04-01-2005, 20:36
Ashitaka
Ashitaka is offline
Citaat:
Multilot schreef op 04-01-2005 @ 21:26 :
Je bent een slet.
oke topic kan dicht.. dat is alles wat er over valt te zeggen..
Oud 04-01-2005, 20:57
Verwijderd
Wel grappig eigenlijk. Zij zoent met een andere kerel terwijl ze een vriend heeft, vervolgens wil die kerel waar ze mee heeft gezoend haar niet voor vast en dan is het ook nog de schuld van de vage jongens? Oh, the ravages of youth!
Oud 04-01-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ashitaka schreef op 04-01-2005 @ 21:36 :
oke topic kan dicht.. dat is alles wat er over valt te zeggen..
wat nou slet.. zulke dingen gebeuren nou eenmaal, iedereen maakt fouten. Ze is 15, geen 80.
Oud 04-01-2005, 21:19
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
flowergirl-B schreef op 04-01-2005 @ 20:33 :
Ik heb zaterdagavond weer een keer met een goede vriend van me gezoend terwijl ik een vriendje ergens anders heb wonen! En nu ben ik fliefd op die goede vriend en heb mn vriendje gedumpt maar die goede vriend zegt dat hij me wel wil maar niet als vaste vriendin!! Ik vind dit nu zo rot tegenover mn ex-vriendje!! Wat moet je doen als jongens zo vaag doen? Om mn ex-vriendje geef ik nix meer!!
weer een keer???
doe je dat vaker.....
kan dit niet echt als een serieus probleem zien.
Oud 04-01-2005, 21:23
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-01-2005 @ 22:16 :
wat nou slet.. zulke dingen gebeuren nou eenmaal, iedereen maakt fouten. Ze is 15, geen 80.
Slet zijn is niet fout.
Oud 04-01-2005, 21:26
EaSy-M3
EaSy-M3 is offline
Citaat:
Ik snap je niet, omdat je 'goede' vriend je niet wilt vind je het lullig tegenover je 'ex-vriendje'?
Oud 04-01-2005, 21:41
Verwijderd
iig niet verwachten dat je nog terug kan bij je ex, you fucked him over. die andere jongen is duidelijk niet zo geinteresseerd, dus blijf maar lekker single
Oud 04-01-2005, 22:03
Poepkind
Poepkind is offline
tsja, tis naadje voor je. geniet van je jeugd
Oud 04-01-2005, 22:06
Ashitaka
Ashitaka is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-01-2005 @ 22:16 :
nou ik bedoel:

- vreemdgaan
- raar opkijken als die goede vriend geen vaste relatie wil
- jezelf rot voelen ten opzichte van je vriend, maar toch niets meer om hem geven.
- maar boven alles doen jongens vaag en raar..

Rara wat klopt hier niet?

ohja.. als ze zegt dat dat soort dingen nou eenmaal gebeuren, lijkt het net alsof je het een soort van wilt goedpraten. dat zou ik zeker niet doen! vreemdgaan valt niet goed te praten
Oud 05-01-2005, 05:05
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2005 @ 21:57 :
Wel grappig eigenlijk. Zij zoent met een andere kerel terwijl ze een vriend heeft, vervolgens wil die kerel waar ze mee heeft gezoend haar niet voor vast en dan is het ook nog de schuld van de vage jongens? Oh, the ravages of youth!
"'t Was niet mijn schuld, 't is de schuld van de breezah!!"
Oud 05-01-2005, 10:43
tijdelijk_19
tijdelijk_19 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-01-2005 @ 06:05 :
"'t Was niet mijn schuld, 't is de schuld van de breezah!!"
'ik was dronken'
Oud 05-01-2005, 12:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je hebt je ex vriend gedumpt omdat je hem niet leuk vond en nou vind je het lullig voor hem? klopt niet erg he? je kunt hem moeilijk aan het lijntje houden!
Oud 05-01-2005, 12:50
Toet0r
Toet0r is offline
eerst dacht ik dat je dat ex-vriendje gedumpt had omdat je met die ander gezoend had, later zeg je dat je hem gedumpt heb omdat je niks meer voor hem voelt. Waar voel je je dan schuldig over? Als je hem gedumpt zou hebben alleen omdat je met die ander gezoend heb is dat nog te begrijpen, maar als je toch al niks meer voor hem voelde, waar voel je je dan schuldig over? En als je toch niks voor em voelde, waarom was het dan nog aan, want het lijkt me niet dat het in één keer over was toen je met die ander zoende?

vaag verhaal hoor
Oud 05-01-2005, 21:37
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Volwassen worden. Dat moet je.
Oud 05-01-2005, 22:19
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Boer Biensma schreef op 05-01-2005 @ 22:37 :
Volwassen worden. Dat moet je.
En dit is dus een van de onzinnigste opmerkingen van het hele topic. Volwassen worden, kom nou! Ze is 15! Ik word er schijtziek van dat iedereen maar zo snel mogelijk volwassen moet worden, dat is helemaal nergens voor nodig. Geniet toch eerst lekker van je jeugd, die duurt korter dan het volwassen zijn.
Ga lekker alles uitproberen, rondsletten en over een paar jaar, als je ergens in de 20 bent ga je een keer beginnen met na te denken hoe dat moet, volwassen zijn.
Oud 05-01-2005, 22:39
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Maar dan moet ze ook niet klagen #($)@*)#%_@()%^
Advertentie
Oud 05-01-2005, 22:44
Verwijderd
Alles heel mooi wat je zegt Multilot, maar waarom denk je dat er tegenwoordig zoveel scheidingen plaatsvinden? Omdat men steeds vrijer is geworden met relaties. In je jeugd wordt het meeste bepaald wat je als volwassene vindt en hoe je je dan gedraagd, nou heb je uitzonderingen die extreem vrije relaties hebben in hun 'jeugd' en daarna bij hun partner blijven als volwassenen, maar die zjin vast op 2 handen te tellen.

[edit]
Citaat:
Kaneelstok schreef op 05-01-2005 @ 23:39 :
Maar dan moet ze ook niet klagen #($)@*)#%_@()%^
Helemaal mee eens
Oud 06-01-2005, 00:15
Verwijderd
Hmm.. Vaag.
Oud 06-01-2005, 00:31
Verwijderd
Citaat:
peter1987 schreef op 05-01-2005 @ 23:44 :
[Bnou heb je uitzonderingen die extreem vrije relaties hebben in hun 'jeugd' en daarna bij hun partner blijven als volwassenen, maar die zjin vast op 2 handen te tellen.
[/B]
mijn ouders
Oud 06-01-2005, 08:48
Blaatkop
Blaatkop is offline
tsja... ik denk dat je even pech hebt, je bent weer vrijgezel.... maarja.. zo weer een nieuwe tog?
Oud 06-01-2005, 18:47
filia dei
filia dei is offline
En wat is 't probleem? Als alle jongens vaag doen en je bent vrijgezel ga je toch fijn met de leukste staan lebberen. En voor je ex is het niet persee lulliger wanneer die jongen je achteraf toch niet moet.
Oud 06-01-2005, 19:23
hotrid
hotrid is offline
Hmmm...omdat dat programma van de slet van Nederland opgehouden is maar anders was jij het echt wel geworden! En jongens vaag? Zelf kloot je overal en nergens maar wat aan...
Oud 06-01-2005, 19:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2005 @ 20:57 :
Oud 06-01-2005, 19:52
Suey
Suey is offline
hahahaha..sorrie
Oud 06-01-2005, 19:53
RanC
RanC is offline
Je hebt kankerhard geplayed, slet!

Om maar in de stijl van Shitonya the blijven.
Oud 06-01-2005, 20:56
.Pure
.Pure is offline
Jeetje.
Oud 06-01-2005, 21:06
Envy
Envy is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 20:53 :
Je hebt kankerhard geplayed, slet!

Om maar in de stijl van Shitonya the blijven.
Tellurliet (ofwel nuclearwarfare), nog altijd.

Gaat snel bij jou, dat verliefd worden.
Verder ben je gewoon dom.
Oud 07-01-2005, 13:34
flowergirl-B
flowergirl-B is offline
Citaat:
weer een keer???
Ja want ik heb een keer eerder wat met hem gehad en zijn toen als goede vrienden uit elkaar gegaan!! Maar daar bedoel ik niet mee dat ik vaker ben vreemd gegaan hoor.............
Oud 07-01-2005, 14:43
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Wat moet je doen als jongens zo vaag doen?
jezelf afvragen wat daar de oorzaak van is. ze doen namelijk niet vaag, maar de oorzaak is dat jij alleen denkt dat ze vaag doen omdat jij zelf vaag bent. pfff wat een vage zin.
Oud 07-01-2005, 14:51
snoodaard
snoodaard is offline
nee.
Oud 07-01-2005, 16:11
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
peter1987 schreef op 05-01-2005 @ 23:44 :
Alles heel mooi wat je zegt Multilot, maar waarom denk je dat er tegenwoordig zoveel scheidingen plaatsvinden? Omdat men steeds vrijer is geworden met relaties. In je jeugd wordt het meeste bepaald wat je als volwassene vindt en hoe je je dan gedraagd, nou heb je uitzonderingen die extreem vrije relaties hebben in hun 'jeugd' en daarna bij hun partner blijven als volwassenen, maar die zjin vast op 2 handen te tellen.
Dit is geen reden om te zeggen dat kinderen sneller volwassen moeten worden. Vroeger kreeg men tijd om kind te zijn, toen waren de scheidingen ook veel minder. Het ligt er dus maar net aan in welke context je het plaatst.
Oud 07-01-2005, 16:16
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
kom over 2 jaar maar eens terug
Oud 07-01-2005, 21:16
Verwijderd
" Nooit een oude schoen weg gooien voordat je een nieuwe hebt "
Oud 07-01-2005, 21:30
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
hahahahaha

Oud 08-01-2005, 02:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2005 @ 21:57 :
Hehe, viel me ook gelijk op, ja.
Oud 26-05-2005, 15:37
krootenkoker
krootenkoker is offline
Citaat:
Multilot schreef op 05-01-2005 @ 23:19 :
En dit is dus een van de onzinnigste opmerkingen van het hele topic. Volwassen worden, kom nou! Ze is 15! Ik word er schijtziek van dat iedereen maar zo snel mogelijk volwassen moet worden, dat is helemaal nergens voor nodig. Geniet toch eerst lekker van je jeugd, die duurt korter dan het volwassen zijn.
Ga lekker alles uitproberen, rondsletten en over een paar jaar, als je ergens in de 20 bent ga je een keer beginnen met na te denken hoe dat moet, volwassen zijn.

met andere woorden kom eens bij mij langs
Oud 26-05-2005, 15:45
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Oud 26-05-2005, 15:56
Verwijderd
Lullig voor je ex-vriendje dat je met een ander hebt gezoend. Goed dat je het uit hebt gemaakt.
Lullig voor jou dat die andere vriend je niet wil, maar pech.
Je hóeft niet per se een vriendje. Blijf gewoon even vrijgezel, dat kan best op je 15de.
Oud 26-05-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2005 @ 16:56 :
Lullig voor je ex-vriendje dat je met een ander hebt gezoend. Goed dat je het uit hebt gemaakt.
Lullig voor jou dat die andere vriend je niet wil, maar pech.
Je hóeft niet per se een vriendje. Blijf gewoon even vrijgezel, dat kan best op je 15de.
Ben het helemaal met je eens
Oud 26-05-2005, 16:27
confused
confused is offline
Citaat:
hahahahaha

hehe
Oud 26-05-2005, 20:33
WickedDevil
WickedDevil is offline