Oud 05-03-2005, 22:32
2B!
2B! is offline
Wie heeft er ook zo vaak het probleem...

Je zet je t.v. aan..
Je denkt ik ga film kijken

Dan is er nu
The Beach *nooit gezien*
The Mummy * Nooit gezien*
Ghostbusters 2 *Gezien en wel grappig*

Ik heb het niet over smaak...maar...
Je kijkt iets voor 10 min....
Reclame blok...je gaat naar een andere film...
Reclame blok...volgende film...
en je weet niet of je nu een film moet blijven volgen of door moet naar de volgende film

Echt SUPER irritant...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2005, 23:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heb ik nou nooit last van. Ik lees in de tv-gids wat er komt aan films. Dan bekijk ik of ik denk dat een film het waard is om 2 uur aan te besteden. Dan moet die film wel 4 sterren óf 3 sterren en een leuk plot hebben, anders kijk ik al niet. En dan blijf ik bij die ene film. 'The beach' bijvoorbeeld heeft maar 3 sterren, maar ook nog eens een schijtplot -lijkt mij- en Leo Diecabrio, dus dat hoef ik niet te zien. 'The mummy' lijkt me sowieso maar goedkope kansloze Hollywood-actie. Dus: probleem opgelost: ik kijk niks.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 23:51
first eror
first eror is offline
En je bent een fervent fan van Kimpossible?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 23:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
first eror schreef op 06-03-2005 @ 00:51 :
En je bent een fervent fan van Kimpossible?
Hey wauw, iemand die 'Kim Possible' kent!

Maar aan je opmerking te zien, niet al te positief erover?

Ja, ik vind Kim geweldig!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:06
Vice
Vice is offline
Nee, eigenlijk weinig last van hoewel ik het wel irritant vond dat The Simpsons en GTST eerst tegelijk kwam.
Oud 06-03-2005, 00:20
Verwijderd
Wat is nu precies het probleem?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-03-2005 @ 01:20 :
Wat is nu precies het probleem?
Dat 'first error' Kim Possible niet kan waarderen, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:26
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dat heb ik echt nooit. Als ik een film kijk wil ik 'm wel vanaf het begin zien dus ik kies gewoon vantevoren, en het komt zelden voor dat er 2 goeie films op hetzelfde moment zijn. The mummy stelt bijvoorbeeld echt niks voor, ghostbusters 2 lijkt me echt niks, maar the beach daarentegen vind ik wel een goeie film.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 09:52
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
2B! schreef op 05-03-2005 @ 23:32 :

Je zet je t.v. aan..

Dan is er nu
The Beach *nooit gezien*

en je weet niet of je nu een film moet blijven volgen of door moet naar de volgende film

Echt SUPER irritant...

hehehe ik had gister ook zoiets en heb het ook wel vaker, ik heb uiteindelijk (gelukkig) toch maar The Beach afgekeken wat ik achteraf wel een leuke film vond.
Oud 06-03-2005, 10:34
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
2B! schreef op 05-03-2005 @ 23:32 :

Je zet je t.v. aan..

Dan is er nu
The Beach *nooit gezien*

Echt SUPER irritant...
ja haha, ik kijk dan altijd 2 films tegelijk
gister zowel de mummy als the beach gezien
Oud 06-03-2005, 11:09
2B!
2B! is offline
Ik heb ze dus alledrie 1/3de gezien...
Maarja...Schiet ook niet zo op
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 00:41 :
Heb ik nou nooit last van. Ik lees in de tv-gids wat er komt aan films. Dan bekijk ik of ik denk dat een film het waard is om 2 uur aan te besteden. Dan moet die film wel 4 sterren óf 3 sterren en een leuk plot hebben, anders kijk ik al niet. En dan blijf ik bij die ene film. 'The beach' bijvoorbeeld heeft maar 3 sterren, maar ook nog eens een schijtplot -lijkt mij- en Leo Diecabrio, dus dat hoef ik niet te zien. 'The mummy' lijkt me sowieso maar goedkope kansloze Hollywood-actie. Dus: probleem opgelost: ik kijk niks.
Die sterren worden ook maar gegeven door een auteur van je tv-gids. Dan kan je beter zélf bepalen of de film je, aan de hand van het plot, de acteurs, etc., goed lijkt.

Maar ik kijk ook wel vaak al van te voren in de tv-gids. En áls ik per ongeluk op een film kom en ik ga hem volgen blijf ik hem ook volgen. Ook na de reclame.
Oud 06-03-2005, 12:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb ik nou nooit last van. Ik lees in de tv-gids wat er komt aan films. Dan bekijk ik of ik denk dat een film het waard is om 2 uur aan te besteden. Dan moet die film wel 4 sterren óf 3 sterren en een leuk plot hebben, anders kijk ik al niet.
Jij vertrouwt je tv-gids?
Oud 06-03-2005, 12:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2005 @ 12:16 :
Die sterren worden ook maar gegeven door een auteur van je tv-gids. Dan kan je beter zélf bepalen of de film je, aan de hand van het plot, de acteurs, etc., goed lijkt.

Maar ik kijk ook wel vaak al van te voren in de tv-gids. En áls ik per ongeluk op een film kom en ik ga hem volgen blijf ik hem ook volgen. Ook na de reclame.
Citaat:
Juice schreef op 06-03-2005 @ 13:17 :
Jij vertrouwt je tv-gids?
Maar mijn tv-gids heeft het tot nu toe in 99% van de gevallen goed gehad, naar mijn mening/smaak.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 12:23
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Zo'n splitscreen is dan wel handig.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 13:20 :
Maar mijn tv-gids heeft het tot nu toe in 99% van de gevallen goed gehad, naar mijn mening/smaak.
Welke gids?

Ik vertrouw de VPRO-gids meestal wel, maar dat zal vast niet jouw gids zijn want die doen niet aan sterren geven.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 13:13
Mara
Mara is offline
Ik kijk in de gids of ik een film zie die ik wil zien. Dan ligt het vaak eraan of ik de film ken, als dat niet het geval is maar hij heeft wel een hoge waardering dan kijk ik wát voor film het is en waar hij over gaat en beslis dan of ik 'm ga kijken.

Als er meerdere films tegelijkertijd op komen die ik wil zien dan neem ik er 1 of 2 op.

Als ik een leuke film toevallig tegenkom dan blijf ik daarbij hangen. Dan ga ik niet zitten zappen, ja, misschien tijdens de reclame even 't nieuws op teletekst van NL1/2/3 bekijken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 06-03-2005 @ 13:40 :
Welke gids?
Tv Krant.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:48
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
dat heb ik nu ook ALTIJD
Oud 06-03-2005, 16:58
Verwijderd
Ik heb daar geen last van. Ik heb er wel vréselijk veel last van als andere mensen dat doen; uberhaupt al als ze wegzappen als er reclame komt. Dan ga ik meestal maar wat anders doen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:30
2B!
2B! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-03-2005 @ 17:58 :
Ik heb daar geen last van. Ik heb er wel vréselijk veel last van als andere mensen dat doen; uberhaupt al als ze wegzappen als er reclame komt. Dan ga ik meestal maar wat anders doen.

Ik doe mn best om zo min mogelijk in het irritantste reclame forum te posten
Maarja...ik zap blijkbaar toch nog niet genoeg weg...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:34
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Dus jij maakt er een complete studie van om te bedenken welke film je wilt zien, of niet wilt zien.
Oud 06-03-2005, 21:35
Verwijderd
Ik heb wel enorm vaak dat ik iets zit te kijken en bij de reclame dan dus wegzap (alleen als ik in mijn eentje kijk want voor anderen is het irritant inderdaad ) en vervolgens bij iets anders uitkom, waardoor ik vergeet terug te zappen en een stuk mis van het programma dat/de film die ik eigenlijk keek terwijl dat veel leuker is dan hetgeen me afleidde.

Oftewel, voor mezelf is wegzappen bij de reclame eigenlijk ook heel irritant. (En toch blijf ik het doen).
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 06-03-2005 @ 22:34 :
Dus jij maakt er een complete studie van om te bedenken welke film je wilt zien, of niet wilt zien.
Nee, ik gebruik gewoon 2 minuten m'n hersens. Maar ja, dat schijnt voor sommige mensen moeilijk te begrijpen te zijn. Die kijken liever iedere leeghoofdige niveauloze actiefilm.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 22:35 :
Nee, ik gebruik gewoon 2 minuten m'n hersens. Maar ja, dat schijnt voor sommige mensen moeilijk te begrijpen te zijn. Die kijken liever iedere leeghoofdige niveauloze actiefilm.
Euh, ja. Aparte conclusie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 21:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-03-2005 @ 22:36 :
Euh, ja. Aparte conclusie.
Daar ben ik voor.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:38
2B!
2B! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-03-2005 @ 22:35 :
Ik heb wel enorm vaak dat ik iets zit te kijken en bij de reclame dan dus wegzap (alleen als ik in mijn eentje kijk want voor anderen is het irritant inderdaad ) en vervolgens bij iets anders uitkom, waardoor ik vergeet terug te zappen en een stuk mis van het programma dat/de film die ik eigenlijk keek terwijl dat veel leuker is dan hetgeen me afleidde.

Oftewel, voor mezelf is wegzappen bij de reclame eigenlijk ook heel irritant. (En toch blijf ik het doen).
Exactly my point!
Maar dan kijk je 3 films van anderhalf uur en dan bij elk reclame blok zap je door naar die andere film...en na 2 keer reclame ben je weer waar je was...tot de reclame
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
2B! schreef op 06-03-2005 @ 22:38 :
Exactly my point!
Maar dan kijk je 3 films van anderhalf uur en dan bij elk reclame blok zap je door naar die andere film...en na 2 keer reclame ben je weer waar je was...tot de reclame
Dan ben je toch stom (bezig).
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:52
2B!
2B! is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 22:40 :
Dan ben je toch stom (bezig).

Mischien moet ik ook maar tv-gidsen gaan bestuderen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 06-03-2005 @ 22:38 :
Exactly my point!
Ja, precies!

Maar ja, het zijn dan ook maar films en programma's. Ik vermaak me ook als ik drie programma's door elkaar heen kijk, en om dat me vermaken gaat het immers.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:57
Verwijderd
In dit geval leek mij de keus snel gemaakt..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 22:40
PV
PV is offline
Ik blijf vaak hangen bij de zender die als eerste komt, Ned 1 2 en 3 maken dus meer kans dan Veronica en de regionale zenders. In het weekend kijk ik meestal in de omroepgids van m'n ouders of er een film komt die ik graag wil zien, dat onthoud ik dan vaak wel.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 07:38
2B!
2B! is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 06-03-2005 @ 22:57 :
In dit geval leek mij de keus snel gemaakt..
What would you go for?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 07:40
2B!
2B! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-03-2005 @ 22:55 :
Ja, precies!

Maar ja, het zijn dan ook maar films en programma's. Ik vermaak me ook als ik drie programma's door elkaar heen kijk, en om dat me vermaken gaat het immers.

Ik ook wel...
maar als ik het toch een uitzonderlijk goede film vind haal ik de dvd
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 07-03-2005 @ 08:38 :
What would you go for?
The Beach (Mummy is gewoon de grootste bagger ooit gemaakt, GB moet je sowieso al lang gezien hebben en anders is ie toch al lang niet leuk meer, The Beach is de moeite waard om te kijken en gezien te hebben, een mening over te vormen etc etc.).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:38
2B!
2B! is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 07-03-2005 @ 14:05 :
The Beach (Mummy is gewoon de grootste bagger ooit gemaakt, GB moet je sowieso al lang gezien hebben en anders is ie toch al lang niet leuk meer, The Beach is de moeite waard om te kijken en gezien te hebben, een mening over te vormen etc etc.).

Dan zal ik die alsnog een keer gaan huren ooit
Echt ik vond the Mummy wel meer comedy dan iets anders ofzo...of was dat de bedoeling?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
2B! schreef op 06-03-2005 @ 22:30 :
Ik doe mn best om zo min mogelijk in het irritantste reclame forum te posten
Maarja...ik zap blijkbaar toch nog niet genoeg weg...
je kunt ook toch de tv even aan hebben staan op reclame zonder er naar te kijken.. dan ga je met iemand praten die ook kijkt, of je pakt wat te drinken, of je zit even achter de computer, of je staart wat uit het raam...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 22:37
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Hmmm, ik had het die avond een beetje aangezien. Ik wist van alledrie de films niet super vond, maar toch maar een stukje van The Beach gekeken. Na een half uur toch maar nog eens The Good, The Bad and the Ugly gaan kijken.
Oud 09-03-2005, 22:40
2B!
2B! is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 09-03-2005 @ 23:37 :
Hmmm, ik had het die avond een beetje aangezien. Ik wist van alledrie de films niet super vond, maar toch maar een stukje van The Beach gekeken. Na een half uur toch maar nog eens The Good, The Bad and the Ugly gaan kijken.

Wat een avond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten