![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kunt ook best een stijve krijgen op momenten dat je totaal niet aan seks denkt of daarin geïnteresseerd bent. Een lul is gewoon een stuk van je lijf, en je lijf doet soms onlogische dingen. Net zoals (nutteloos) trekkende spiertjes, kun je ook gewoon een stijve krijgen zonder dat je meteen zin hebt om te palen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, niet meteen. Als ik een erectie heb, ben ik meestal wel opgewonden, behalve in de ochtend idd. Als ik het al heel veel gedaan heb achter elkaar en m'n vriendin wil weer, dan krijg ik wel een erectie, maar ben ik niet écht geil. Natuurlijk laat ik het dan wel toe, want zij heeft plezier en ookal ben ik niet echt opgewonden, is het nog steeds erg prettig en kan ik (meestal) wel klaarkomen.
|
![]() |
|
Hmz, voor mezelf gesproken: als ik een stijve heb heb ik ook meteen zin. Maar dat zegt niet veel, want als ik geen stijve heb heb ik ook zin
![]() En jongens schijnen om de paar minuten onbewust aan sex te denken, misschien dat ze daardoor een erectie krijgen?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
R.I.P. Johnny Saaijkamp sr. #1463 Noedelhap | 500 | 19-07-2011 22:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vertaling zin R.H. | 0 | 09-03-2011 15:59 | |