Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, je hebt het naar mijn idee onwijs bij het verkeerde eind. Niet alleen is 'de ware' geen vastomlijnd begrip, maar ook nog eens is de bewering 'iedereen heeft de behoefte bij een ander te zijn' pertinent onjuist. Verder snap ik niet hoe je kunt volhouden dat 'iedereen op zoek is naar de ware'. Er zijn ook mensen, waaronder ikzelf en ik weet dat ik daar niet in alleen sta, die zich helemaal niet zo obsessief bezighouden met vragen als 'is ze wel de ware'. Die willen gewoon een leuke relatie hebben, niet te zwaar, gewoon om elkaar bezig te houden en leuke dingen met elkaar te doen, en niet op zo'n soort zware-quasi-filosofische manier met dingen bezig zijn. Dan is het heel begrijpelijk dat je op een gegeven moment gewoon geen zin meer hebt in een relatie, omdat je met jezelf bezig wilt zijn. Of voor wat voor reden dan ook. Het feit dat jij je het niet kunt voorstellen maakt het nog niet opvallend of afwijkend of een rechtvaardiging behoevend. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat wil uiteraard niet zeggen dat je daar altijd moet aan toegeven. Je mag je natuurlijk wel afvragen hoe het nu staat met je relaties. Maar niet te veel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap alleen niet goed waarom mensen denken dat ze niet met zichzelf bezig kunnen zijn als ze een relatie (zouden) hebben. Ik voel me tevreden op mezelf. Net zomin als ik geen relatie nodig heb om me tevreden met mezelf te kunnen voelen, heb ik ook geen gebrek aan relatie nodig om me tevreden te kunnen voelen. Ik weet dat ik mijzelf ben en van mijzelf houd, met of zonder verkering. Ik zoek net zo goed in m'n eentje verder naar mijn waarheid - ik heb alleen een iemand extra met wie ik daar goed over kan praten. Geen zin meer hebben in een relatie omdat je je met jezelf wilt bezighouden, lijkt mij er alleen maar op duiden dat je huidige relatie gewoon niet goed is. Een goede relatie belemmert je niet in het een zijn met jezelf, in het op jezelf staan. Integendeel, ik zou zeggen dat je van elke relatie meer leert over jezelf zijn (ook van slechte, overigens). |
![]() |
||
Citaat:
Misschien een slechte woordkeus maar oke.
|
![]() |
||
Citaat:
Et schijnt dat mensen er zelfs op GEBOUWD zijn om na een tijd weer uit elkaar te gaan, daar zorgt 1 of ander vaag hormoon voor. T schijnt ook dat je na 4 jaar vaak zelfs niet meer verliefd KUNT worden op je partner...
||
Citaat:
echt als er 1 kutstelling of wat je het wilt noemen is is het dat wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
True story Hoop dat dat een antwoord is op je vraag. Had er even spijt van maar nu ben ik toch wel blij dat ik het gedaan heb.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Over het gat in onze Grondwet en de valse rechtsstaat McCaine | 177 | 10-09-2003 18:46 | |
Welke stroming hang jij aan? Unexplained | 97 | 20-04-2003 13:44 | |
Wapens die waarschijnlijk gebruikt gaan worden in oorlog tegen Irak Gatara | 42 | 07-03-2003 10:25 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |