Advertentie | |
|
![]() |
|
probeer eens Linux! --> www.mandrake.com
||
Citaat:
man, hij wil windows, vraagt welke, begin jij over linux dat is toch niet iets om meteen als vervanger voor windows te doen, eerst tijdje naast elkaar
|
![]() |
Ik heb altijd al Windows 98 gedraait. Maar sinds een maand ben ik eens overgestapt op windows ME en het bevalt me goed. Vele zeuren dat WinME niet goed omgaat met geheugen en dat soort dingen. Met mijn kleine 32mb aan ram draait WinMe perfect en sneller dan 98.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ps: van me 32mb heb ik nog 9Mb vrij als ik alleen MSN heb draaien en verder niks... dat moet je niet doen onder 95/98. Daarmee is je geheugen altijd vol...
|
Verwijderd
|
XP heeft nog last van kinderziektes..
ME heb ik altijd erg fijn mee gewerkt, maar schijnt bij anderen onmogelijk te zijn 98/95osr-2 idem maar het meest tevreden ben ik over Windows 2000 (SP2).. onwaarschijnlijk stabiel, en recente spellen draaien als een razende roland.. dus mijn advies is.. Windows 2000 SP2 (als je een beetje PC hebt, that is..) |
![]() |
||
Citaat:
me werkte bij mij slecht (liep vaak vast, en was niet erg snel) (ok, xp/2k is niet sneller, maar kwijt je een stabiel iets voor terug) 2k is idd erg goed draai nu toch xp, waarom? heb heel mijn pc vernieuwd, en dan dacht ik doe ik maar even alles xp
||
![]() |
Citaat:
marc@tsdweb:~$ uptime 1:34pm up 157 days, 3:29, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00 ![]() Ik vind deze discussie ook een beetje overbodig. Iedereen weet dat de NT-gebaseerde systemen veel stabieler zijn... Windows 2000 SP2 is het beste, voor XP heb je brutere hardware nodig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb ervaring met win 95 98 en me maar ik heb altijd de gare verzies gehad nu wil ik eens weten welke er het beste is. Wat me van me wel opvalt is dat altijd het hele geheugen vol zit ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() De meeste software draait prima met Windows 2000 SP2 (SP2 = cumulatieve service pack voor compatibiliteits- en andere updates). XP zal ook prima draaien op je PC vermoed ik zo, hoewel ik toch van meerdere kanten horrorverhalen heb gehoord (PC's die spontaan herstarten, corrupte bestandssystemen, user accounts die ineens niet meer kunnen inloggen ![]() Kortom: het nieuwste van Microsoft ![]() Nee serieus, met Windows 2000 SP2 heb je systeem waar de meeste problemen verholpen zijn en dat inmiddels goed getest is. Ik zou met XP toch nog even wachten op de eerste Service Pack of iets dergelijks ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows Restore virus Lychee | 5 | 14-04-2011 15:50 | |
Software & Hardware |
[NIEUWS] Zwakke plek in Windows XP/2K Martin | 24 | 14-02-2004 16:09 | |
Software & Hardware |
[Sound Card] Aztech 2316 werkt niet onder Windows XP Negrotiator | 9 | 13-11-2003 13:32 | |
Software & Hardware |
Windows 98 versus Windows XP Seven of Wands | 5 | 20-10-2003 13:06 | |
Software & Hardware |
[windows] experts gezocht! please help me! filmfreak | 24 | 05-12-2002 23:32 | |
Software & Hardware |
[Windows update] Alleen admins? Verwijderd | 5 | 20-11-2002 09:21 |