Oud 11-11-2005, 20:35
MuTsJ
MuTsJ is offline
Heey.

Ruim een half jaar geleden heeft mijn ex het uit gemaakt. Ik was hier helemaal kapot van en ben nooit over hem heen gekomen, en ben het nog steeds niet.
Nou heeft ie sinds kort een nieuwe vriendin. Dat ie een nieuwe vriendin heeft is het punt niet, maar wat het klote er aan is, hij heeft iets met een meid uit onze vriendengroep. Nou moet ik dus elke avond met uitgaan aanzien hoe geweldig het ze wel niet samen hebben.
Heeft iemand ideeen over hoe ik hier het beste mee om kan gaan? want ik heb het er echt moeilijk mee

Liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2005, 21:37
WolterB
WolterB is offline
Of het langzaam en met moeite leren accepteren of minder met die vriendengroep uit gaan.
Oud 11-11-2005, 22:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het langzaam proberen te accepteren en gewoon andere leuke dingen met bijv. vrienden waar hij en zij niet tussen zit, en veel afleiding zoeken!
Oud 12-11-2005, 07:53
Qimm
Qimm is offline
Auw... Ja dat is een vervelende situatie, maar je hebt niet veel keus dan het proberen te accepteren. Hang wat meer rond met andere leden van de groep en probeer niet te veel op ze te letten, het went uitendelijk wel.
Oud 12-11-2005, 08:16
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik heb dit ook meegemaakt. Mijn ex zit ook in mijn vriendengroep &een tijdje geleden kreeg hij iets met een meisje dat daar ook weer bij hoort. In het begin was dat heel moeilijk ja! Alleen bij mij is het juist wel goed geweest omdat ik toen heel snel over hem heen was. Want toen ik hun samen zag besefte ik pas echt dat er geen kans meer was dat het goed kwam tussen ons, en dat hij nu gewoon niet meer verliefd op mij was. Toen heb ik me er bij neergelegd en nu vind ik het wel leuk voor ze.
Maar ik begrijp wel dat het nu even heel kut is om ze samen te zien. Neem maar even afstand&probeer er niet te veel aan te denken. En dat zij het geweldig samen hebben neemt natuurlijk niets af van wat jij met hem hebt gehad. Ik weet hoe moeilijk het is, maar het went echt snel!
Oud 12-11-2005, 11:30
Iduna
Iduna is offline
Drastische maatregel: ergens anders uitgaan of een tijdje niet uitgaan. Bij nader inzien, logisch ja.

Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 12-11-2005 @ 12:30 :
Logische maatregel: ergens anders uitgaan of een tijdje niet uitgaan.
Trouwens, dit is precies de reden waarom je je vriend(in) nooit uit je eigen vriendenkring moet halen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 11:45
MuTsJ
MuTsJ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2005 @ 12:34 :
Trouwens, dit is precies de reden waarom je je vriend(in) nooit uit je eigen vriendenkring moet halen.
Toen ik iets met hem kreeg zat hij nog niet bij mijn vriendenkring..
Das later pas gekomen..
Maarja, gister hebk ze weer samen gezien,het was al makkelijker om te zien dan de keer daar voor..
Maartoch
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 17:13
Verwijderd
Leuk is inderdaad anders, maar goed...

Je hoeft niet de hele tijd dingen te doen met die hele groep, zodat je dus ook de hele tijd tegen ze aan hoeft te kijken.
Probeer als je ze ziet, zo normaal mogelijk te gaan doen. Als je het echt even niet trekt, loop dan even weg, maar ze de hele tijd negeren geeft jezelf waarschijnlijk nog meer een rotgevoel.
Probeer het te accepteren en blij voor ze te zijn, en trek het je ook niet persoonlijk aan allemaal. Zo gaan die dingen, en wie weet zit jij over een tijdje ook met je vriend daar...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 17:15
Verwijderd
Gewoon niet meer met die lui gaan stappen maar andere vrienden bellen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 17:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2005 @ 12:34 :
De beste en meest succesvolle relaties zijn anders wel de relaties tussen 2 mensen die daarvoor vrienden waren
Oud 12-11-2005, 20:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Accepteren dat ze iets hebben of meer met andere mensen uitgaan. Niet dat je je huidige vriendengroep moet laten vallen, maar als je misschien met anderen uitgaan voel je je niet meer zo rot. Maja, eens kom je hem toch weer tegen met zijn nieuwe vriendin, je kunt hem toch niet blijven "ontlopen". Accepteren is daarom maar het beste... maja voor sommige mensen is dat inderdaad lastig.
Oud 13-11-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 12-11-2005 @ 18:39 :
De beste en meest succesvolle relaties zijn anders wel de relaties tussen 2 mensen die daarvoor vrienden waren
Bij mij niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten