Oud 21-11-2005, 16:37
SellaYoung
SellaYoung is offline
Het is uit en ik heb me nog nooit zó belazerd gevoeld. Sorry als die een lange - onboeiende - post wordt maar ik moet het kwijt.

Misschien weten jullie nog dat mijn vriend erg close was/is met een vakantievriendin. Ze hadden gezoend, ik heb het hem vergeven en ze hebben contact verbroken. Dacht ik.
Hij is gewoon smoorverliefd op haar.

Mijn vriend is dit jaar begonnen op de universiteit en zij zit op dezelfde uni (andere faculteit, andere kant van de stad).
Afgelopen donderdag was er een feestje van paar studentenverenigingen ofzo en ze zagen elkaar.

Ik voel me ZO ellendig.

Toen heeft hij besloten het met me uit te maken. Hij zit nu lekker bij dat wijf en ik zit hier alleen thuis. Zij kunnen elkaar lekker elke dag zien, mij mooi vergeten.. Ik hou gewoon van die jongen.

Hoe moet ik nou verder..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2005, 17:11
gurl19
gurl19 is offline
Lullig voor je! Je was er al bang voor, en nu is het ook nog gebeurd!

Liefdesverdriet kun je eigenlijk weinig aan doen. Maar zoek gewoon afleiding! Ga dingen doen met je vrienden, school, hobbies etc. Dan denk je er niet zoveel aan. Je moet het natuurlijk ook weer niet wegdrukken!

Maar succes! Liefdesverdriet is echt.. kut!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:14
Verwijderd
Vergeet hem, leid jezelf af.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Pfff, wat een eikel. Sorry! Gewoon veel leuke dingen met vrienden doen, dat helpt al echt heel veel!
Oud 21-11-2005, 17:23
Verwijderd
Lullig van hem, maar ook een wijze les voor jou: dump mensen zodra ze met iemand anders zoenen, hoeveel berouw ze ook tonen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:08
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-11-2005 @ 18:23 :
Lullig van hem, maar ook een wijze les voor jou: dump mensen zodra ze met iemand anders zoenen, hoeveel berouw ze ook tonen.
Volkomen mee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:17
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
dat.

en drank helpt
Oud 21-11-2005, 18:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 21-11-2005 @ 19:17 :
en drank helpt
Dat zeker. Drugs ook.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:24
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 21-11-2005 @ 19:21 :
Dat zeker. Drugs ook.
het is inderdaad het beste om in zo'n geval elke vorm van emotie meteen te bedwelmen
Oud 21-11-2005, 19:28
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Als hij echt van je houdt, had ie dit nooit gedaan.

Geen aandacht meer aan schenken dus!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:44
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Citaat:
Outlaw schreef op 21-11-2005 @ 19:17 :
dat.

en drank helpt

Citaat:
Dat zeker. Drugs ook.
Oud 21-11-2005, 20:45
bindmiddel
bindmiddel is offline
Drank drugs seks alles wat jullie god verboden heeft.
Oud 21-11-2005, 20:54
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Inderdaad. Oprotten zal hij, de klootzak. Veel sterkte, dit is niet cool.
Oud 21-11-2005, 22:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 21-11-2005 @ 20:28 :
Als hij echt van je houdt, had ie dit nooit gedaan.

Geen aandacht meer aan schenken dus!
Zo is dat.
Oud 22-11-2005, 09:00
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ookal ken ik je niet, je verhaal kan ik me nog wel herinneren (ben niet zo actief hier). Dit is echt grandioos kut, maar weet je.

Mijn beste vriend is ook gedumpt, en hij heeft toen gezegd; Look expensive and get over it! En kort daarop ging het ook uit met mijn toenmalige vriend, en volgde ik zijn motto op.

Trek je leukste kleren uit ookal voel je je alsof je een nacht in de goot hebt geslapen. Zie er sexy uit, en flirt. Ga uit, doe leuke dingen, meet new people. En vooral, block hem, verbreek het contact, als je hem nog spreken blijft regelmatig, kun je het nooit een plekje geven.

Nogmaals: WAT EEN LUL!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 12:40
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
en eigenlijk heeft ie gelijk hoe moeilijk dat ook is...
Oud 22-11-2005, 13:57
SellaYoung
SellaYoung is offline
dankje voor jullie raad.
Ik voel me ongeloofelijk verdrietig en het ergste is nog wel dat iedereen om me heen gewoon doorgaat. Okee, dat is logisch, maar ik doe dat niet en dat is hard.

Ik had nooit gedacht dat ik OVERAL met hem geconfronteerd zou worden. Overal waar ik kom is hij nog in mijn herinneringen.

Ik heb op dit moment TOTAAL geen behoefte om sjans te hebben van andere jongens. Ik moet er niet aan denken iemand anders' handen op mijn huid te voelen.

Het liefst zou ik onzichtbaar zijn, maar dat gaat niet echt lukken geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 15:15
Amma
Amma is offline
Op dit moment misschien moeilijk te geloven, maar over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent. Iemand die op vakantie zn poten niet thuis kan houden is niet te vertrouwen lijkt me. En wat al eerder is gezegd; als hij echt van je had gehouden had hij het nooit gedaan.
Zoek afleiding, ga uit, feesten met vrienden, flirten, enzovoort. Momenteel heb je daar het meest aan denk ik. De kans bestaat ook dat zijn geromantiseerde vakantievriendinnetje helemaal niet zo leuk blijkt in het dagelijks leven. Dan ben jij straks weer een leuke jongen tegen gekomen en heeft hij niks.
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 15:24
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 22-11-2005 @ 14:57 :
dankje voor jullie raad.
Ik voel me ongeloofelijk verdrietig en het ergste is nog wel dat iedereen om me heen gewoon doorgaat. Okee, dat is logisch, maar ik doe dat niet en dat is hard.

Ik had nooit gedacht dat ik OVERAL met hem geconfronteerd zou worden. Overal waar ik kom is hij nog in mijn herinneringen.

Ik heb op dit moment TOTAAL geen behoefte om sjans te hebben van andere jongens. Ik moet er niet aan denken iemand anders' handen op mijn huid te voelen.

Het gevoel wat je nu hebt kan nog wel even voortduren hoor... Ik heb ook me heel lang rot gevoeld. Het beste is hem niet meer tegenkomen, dan denk je er iets minder aan. Probeer je eigen leventje wee op te pikken en zo min mogelijk afhankelijk van hem te zijn. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 15:24
Iduna
Iduna is offline
- Stop alles wat je van hem hebt (gekregen) in een doos. Je kunt het ook verbranden, maar misschien vind je het later toch leuk om het weer terug te zien.
- Gooi hem uit je telefoon/adres/msnlijst.
- Ga leuke dingen doen met je vrienden. Afleiding is altijd goed.
- Verdrink je zelf niet in medelijden.
- Vermijd even de plekken die speciaal voor jullie waren.
- Ga sporten, dan kun je je lekker ontspannen en dan voel je je na afloop ook lekker in je vel.
- Je hoeft niet meteen een andere jongen te gaan zoeken, daar ben je ook nog niet klaar voor, dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 16:32
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Gewoon doorleven! Dus alles doen wat je hiervoor ook deed. In ieder geval niet zielig in je eentje op je kamer gaan zitten huilen! Hoe rot je je ook voelt, ga toch lekker uit&leuke dingen doen! En zoals al gezegt, géén contact met hem houden! Ook al wil je dat misschien wel.
En verder:
Stort je op je schoolwerk!

Dat klinkt misschien een beetje stom, maar dat is het enige wat mij heeft geholpen toen ik liefdesverdriet had. Hoeveel leuke dingen ik ook deed , ik bleef aan hem denken. Maar van huiswerk maken ging ik me beter voelen. En ik heb in die periode ook fantastische cijfers gehaald dus dat is mooi meegenomen
Oud 25-11-2005, 21:34
Sjaan
Sjaan is offline
Herkenbaar!
Probeer het van je af te zetten... Vooral niet denken aan hoe leuk hij het heeft met dat andere meisje, want dan maak je jezelf helemaal gek! Veel leuke dingen doen kan helpen, maar eigenlijk is het enige wat echt helpt: tijd erover heen laten gaan.
Je zult echt zien dat het na een paar weken/maanden beter gaat, al zie je dat op dit moment vast nog niet gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dat zeker. Drugs ook.
Een crime passionel ook.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 22:27
elledc
elledc is offline
wat kut voor je
veel sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 22:30
Farfalla
Farfalla is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 22-11-2005 @ 14:57 :
dankje voor jullie raad.

Ik geloof dat de meeste mensen adviseren om je met veel andere dingen bezig te houden, te flriten, te stappen enz, maar ik vind altijd dat je je in een geval als dit (een rouwproces), maar het beste even kan gedragen zoals je je voelt. Dus als jij geen zin hebt om te flirten, wat ik me heel goed voor kan stellen, moet je dit niet doen. Je mag best een tijdje onzichtbaar zijn. Ga dan gewoon wat hangen op de bank, favoriete films kijken enz. Verwen jezelf een beetje. Op een gegeven moment (dit kan wel een tijd duren), krijg je waarschijnlijk vanzelf weer zin om dingen te ondernemen. Mocht het echt te lang duren en verlies je jezelf er in, dan kunnen je vriendinnen je er nog altijd uitsleuren. Maar neem vooral de tijd.
Oud 25-11-2005, 22:48
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Neuk zijn beste vriend.
Oud 26-11-2005, 10:31
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Jij hebt gelijk

En als het nou alleen zoenen was, maar het was zelfs een vakantievriendinnetje? ...

Das al helemaal fout...

In zo'n geval denk ik niet dat je de mogelijkheid hebt om nog lang van hem te houden, nadat ie je zoiets aandoet.
Oud 28-11-2005, 18:13
Draakje83
Draakje83 is offline
Ik heb ff de andere topic over deze relatie opgezocht.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1255600
Oud 28-11-2005, 23:05
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Het is natuurlijk niet cool. Maar ik denk dat als we zijn verhaal zouden horen heel veel mensen zouden zeggen dat je voor de liefde moet kiezen en niet bij iemand moet blijven als je verliefd bent op iemand anders. Echte liefde is niet te stoppen, zouden ze hier zeggen.
Wat hem natuurlijk de klootzak maakt is om jou na die vakantie en die zoen te blijven houden: hij wist duidelijk dat hij meer voor haar voelde en jij voelde dat ook al. Wat ik wél waardeer is zijn verdere eerlijkheid: hij zegt toch mooi dat hij met een meisje heeft gezoend.
Kut voor je, meisje, maar je komt er wel over heen, uiteindelijk. Dat wil je nu niet horen. Laat je maar lekker vertroetelen door je vrienden en je familie! Nu mag het!
Oud 29-11-2005, 10:28
Draakje83
Draakje83 is offline
Nou echt eerlijk daarover was hij ook niet.
Oud 29-11-2005, 10:34
Verwijderd
arm meisje! *knuf*

het enige wat ik kan bedenken is wat al gezegd is.. Vermaak jezelf en ga veelmet vrienden weg..

xxxx sterkte
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:32
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Dat zeker. Drugs ook.
\En chocola gaan eten
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 13:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Lieverd, je bent TE goed voor hem. Kom op, borst vooruit, kin omhoog, schouders naar achter... be cool
Oud 29-11-2005, 13:49
pyres
pyres is offline
iedereen zegt wel

"je zelf afleiden" maar weet iedereen wel hoe moeilijk dat is?

ik zou zeggen gun jezelf de tijd om erover heen te komen. tuurlijk moet je leuke dingen gaan doen maar verwerk het wel in een rustig tempo want een terugval is niet prettig kan ik je vertellen!
Oud 27-12-2005, 14:34
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 21-11-2005 @ 18:15 :
Pfff, wat een eikel. Sorry! Gewoon veel leuke dingen met vrienden doen, dat helpt al echt heel veel!
Precies! helamaal gelijk laat die zak maar zitten!
Oud 27-12-2005, 16:23
luchtballon
luchtballon is offline
Het is natuurlijk heel erg kut voor je. Maar als je het van zijn kant bekijkt: hij voelde meer voor dat meisje en heeft het blijkbaar nog wel geprobeerd met jou. Maar als dat niet lukt dan is het niet meer dan logisch en eerlijk om het dan toch uit te maken met jou.
Ik vind het niet eerlijk om hem dan helemaal af te zeiken. Had het dan al uitgemaakt toen hij vertelde dat hij met iemand anders gezoend had.

Maarja, daar wordt het niet leuker van voor jou, dus sterkte.
Oud 27-12-2005, 17:53
LoeLoe
LoeLoe is offline
Geef jezelf de tijd om het te verwerken en gooi die lul alsjeblieft heel snel uit je msn en telefoon zodat je daar in ieder geval niet mee geconfronteerd wordt. Zie je het al voor je als hij wat met dat meisje heeft? Staat er dadelijk een of andere zwijmelnaam in zijn msn waar jij telkens naar kijkt.. niet leuk.

En ga dan op zoek naar dingen die je leuk vindt, ga lekker met vrienden weg, sporten, leuke uitstapjes maken, zoek een leuke hobbie...

Nu wil je dat nog niet geloven maar over een paar weken/maanden zul je je al een stuk beter voelen

Ik heb liefdesverdriet gehad en altijd gedacht dat ik er nooit meer uit zou komen, maar juist je aandacht geven aan al die andere dingen die je leven zinvol maken zal je goed doen
Oud 27-12-2005, 20:10
Warsocket
Warsocket is offline
dumpen
en iemand zoals jij vindt azzkere nog wel ene kerel die jouw recht aandoet en goed voor je is.

en als het uit is kan ff pijn doen maar dat gaat over,

maar zoal de meeste psycjhische pijn, geowon verdergaan met je leven etc geen aandacht aan besteden net doen of je gek bent

het gaat vanzelf over

sterkte iig
Oud 27-12-2005, 20:21
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Wat een naaistreek zeg. Maar je kon het aan zien komen. Zo snel een vriend/vriendin begint over een ander, ruik je dan geen onraad?

Maar waarom heeft hij het dan uitgemaakt?:

- Zagen jullie elkaar te weinig? (zou kunnen als je elkaar héél weinig ziet)
- Was zij knapper? (echt domme reden natuurlijk)
- Hadden jullie vaak ruzie ofzo.

Veel sterkte ermee, je vindt vast wel iemand die wél trouw is.

Wat amma zegt is waar. Verbreek alle contact, en zeg dat hij kan emailen als ie nog wat wil zeggen. Misschien wilt ie je terug en mailt hij dát wel, dan is het voor jou snel en makkelijk terug te mailen dat hij pech heeft en dat je hem niet meer moet. Want de kans is groot dat zijn vakantievriendinnetje helemaal niets wordt... Je zou haar eens op kunnen zoeken en dan onder vier ogen kunnen vertellen hoe hij is. Géén leugens, maar wel dingen die haar aan het twijfelen zetten. Pak hem gewoon terug. Net had hij er 2, zometeen 0

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 20:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten