Oud 25-11-2005, 10:02
Muchacha
Muchacha is offline
Waarom noemen jongens die zelf met iedereen het bed induiken meisjes een slet als zij dit ook doet? Het is altijd zo geweest dat een meisje snel voor hoer of slet wordt uitgemaakt als ze iets te los omgaat met haar seksualiteit. Maar waarom dan door jongens terwijl ze net hetzelfde doen? Zien mannen het niet in dat ze gewoon hypocriet zijn dan?

Dus ik vraag hier om een verklaring

Iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:06
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Voor die jongens is 'slet' niet negatief bedoeld. Het kan ook betekenen dat het meisje in kwestie 'makkelijk' is.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:14
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-11-2005 @ 11:06 :
Voor die jongens is 'slet' niet negatief bedoeld. Het kan ook betekenen dat het meisje in kwestie 'makkelijk' is.
En de jongen die dat zegt heeft er voor zichzelf niet zo veel moeite mee dat ze zo makkelijk is... maar waar het gaat om andere jongens is het wel vervelend dat ze een 'slet' is.
Oud 25-11-2005, 10:22
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Terwijl die jongen ook zelf makkelijk is...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:39
M'ne
M'ne is offline
Taalkundig kunnen sletten ook alleen vrouwen zijn. het betekend namelijk een ontuchtige VROUW.

Daarnaast vind ik ook gewoon dat mannen best met iedereen het bed in mogen duiken en meisjes gewoon verstandig/kieskeurig moeten blijven en niet zomaar even 'lekker' sex mogen hebben...
Oud 25-11-2005, 10:41
juno
juno is offline
Nou, dat heet nou de dubbele moraal.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:47
Verwijderd
De zaak heeft natuurlijk ook een geschiedenis met betrekking tot de evolutie en blablabla.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:22
Releric
Releric is offline
Juist. Vrouwen hebben maar 1 kans op nakomelingen per maand, terwijl mannen er mwah miljoenen hebben.
Oud 25-11-2005, 11:50
Verwijderd
Ze zijn jaloers dat wij er zo weinig moeite voor hoeven te doen Voor een jongen is het elke keer een verovering; in bed met een meisje laat zien dat hij iets moeilijks kan. Voor ons is het gewoon gebruiken wat ons voorgeschoteld wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:28
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-11-2005 @ 12:50 :
Ze zijn jaloers dat wij er zo weinig moeite voor hoeven te doen Voor een jongen is het elke keer een verovering; in bed met een meisje laat zien dat hij iets moeilijks kan. Voor ons is het gewoon gebruiken wat ons voorgeschoteld wordt.
Oeh, die ga ik gebruiken als argument
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:41
Verwijderd
Omdat de jongens die zelf een slet zijn en meisjes sletten noemen gewoon stom zijn maar ik ken eigenlijk geen jongens die zo zijn, voor zo ver ik weet.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-11-2005 @ 12:50 :
Jij hebt geen behoefte aan een beetje vent in bed dus? ;(

Ik vind lui die zo praten redelijk kansloos tbh.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
Releric schreef op 25-11-2005 @ 12:22 :
Juist. Vrouwen hebben maar 1 kans op nakomelingen per maand, terwijl mannen er mwah miljoenen hebben.
Als ik eens een kind per maand kon krijgen...

Ja, dat heeft er denk ik wel mee te maken, vrouwen zijn biologisch gezien voorbestemd om kieskeurig te zijn en moeilijk te doen over seks. En daarnaast denk ik dat jongens die dat soort terminologie gebruiken mee moeten in de zak naar Spanje.
Oud 25-11-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 25-11-2005 @ 13:45 :
Jij hebt geen behoefte aan een beetje vent in bed dus? ;(

Ik vind lui die zo praten redelijk kansloos tbh.
Ik vind mensen die niet kunnen lezen redelijk kansloos
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:54
Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind dat die mannen wel geluk hebben met die evolutietheorie Zouden ze ook zo reageren moest het omgekeerd zijn?
Ik vind het btw ook enorm oppervlakkig van jongens die zo'n dingen zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:00
Verwijderd
Het is gewoon zo. Mannen neuken lekker in het rond om nageslacht te krijgen terwijl vrouwen dat kind 9 maanden moet dragen en vervolgens jaren moet verzorgen. Daarom is de vrouw kieskeurig met betrekking tot seks en de man niet. Als een man veel neukt is dat vrij normaal terwijl het voor een vrouw abnormaal is (in evolutionair perspectief dan). Daarnaast heef het ook te maken met de rol van de vrouw in de samenleving, etc.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:02
Muchacha
Muchacha is offline
Waarom moeien die mannen zich daar dan mee en noemen ons een slet? Wij zeggen toch ook niets op slettenjongens?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 14:02 :
Waarom moeien die mannen zich daar dan mee en noemen ons een slet? Wij zeggen toch ook niets op slettenjongens?
Klopt. Bovendien zal het altijd de bedoeling van de vrouw zijn een man met wie zij gemeenschap heeft bij zich te houden. Want hoogzwanger heb je weinig kans om voor je eigen eten te zorgen, en met een kind op je arm rent het niet fijn achter de mammoets aan (om me maar even bij de evolutie te houden).
Oud 25-11-2005, 13:15
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Mannen die met iedereen neuken noem ik evengoed slet. "Los omgaan met seksualiteit" OMG
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:24
Verwijderd
Zonder kinderopvang is het ook nogal een gedoe om voor een baby/peuter/kleuter te zorgen en er ook nog voor te zorgen dat je eten en onderdak hebt. Ook als je een holbewoner bent.

Overigens heeft dat allemaal weinig met de evolutietheorie te maken, want vrouwen die veel seks hebben, hebben toch écht ook meer kans om zich succesvol voort te planten . Maar voor een succesvolle voortplanting is wel vereist dat je kind oud genoeg wordt om zich op zijn beurt voort te planten, en dat lukt niet in je 1tje. Om heel veel gezonde mensen te produceren is het 't meest efficiënt als je een jarenlange relatie hebt en zo nu en dan vreemd gaat, voor zowel mannen als vrouwen.
Op het moment zijn we trouwens al met érg veel gezonde mensen, dus het slaat niet echt ergens op om er dan zo veel mogelijk bij te maken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:27
juno
juno is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 14:02 :
Nou...een knul die het met Miep en allepiep doet, daar krijg ik het vervelende idee bij dat het met mij voor hem ook geen ene flikker voorstelt. Ik ben liever niet een nummer in een lange reeks.

Of hij moet wel erg lekker zijn, natuurlijk, dan wil ik me daar best overheen zetten...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-11-2005 @ 14:24 :
Overigens heeft dat allemaal weinig met de evolutietheorie te maken, want vrouwen die veel seks hebben, hebben toch écht ook meer kans om zich succesvol voort te planten
Je moet wel neuken, maar zo veel mogelijk neuken bij zo veel mogelijk vrouwen is voor de man rendabel. Voor de vrouw niet, want die kan er maar één in de zoveel tijd hebben. Dan kun je maar beter de beste man met de beste genen en de beste bronnen hebben, want aan iemand met zwakke genen verspil je een paar jaar. Een man, als het hem meezit, een paar minuten.
Oud 25-11-2005, 13:39
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
juno schreef op 25-11-2005 @ 14:27 :

Of hij moet wel erg lekker zijn, natuurlijk, dan wil ik me daar best overheen zetten...
mjahaa, door het alfamannetje laten we ons wel even lekker pakken huh
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:52
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-11-2005 @ 14:32 :
Je moet wel neuken, maar zo veel mogelijk neuken bij zo veel mogelijk vrouwen is voor de man rendabel. Voor de vrouw niet, want die kan er maar één in de zoveel tijd hebben. Dan kun je maar beter de beste man met de beste genen en de beste bronnen hebben, want aan iemand met zwakke genen verspil je een paar jaar. Een man, als het hem meezit, een paar minuten.
Zullen we niet vergeten dat we gewoon voorbehoedsmiddelen hebben? dus eigenlijk zou het geen reet uit moeten maken of je man of vrouw bent, in beide gevallen kun je neuken wat je wilt zonder zwanger te raken/maken.

Maar blijkbaar maakt het dus wel een reet uit....
Oud 25-11-2005, 15:01
paco
paco is offline
Citaat:

ik als jongen ben het hier niet mee eens.

Als je snel en makkelijk in bed duikt met mensen moet je het zelf weten,
je bent pas een slet als je meerdere jongens aan het lijntje houdt.
en jongen heet dan player.
Verder is er niets mis met rond neuken als je het fijn vindt en veilig doet
en je bedgenoten weten dat je niets met ze wil.
Oud 25-11-2005, 15:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stel nou dat je hier gelijk in hebt... is "makkelijk" dan niet ook negatief?
Oud 25-11-2005, 15:48
Levitating Nun
Citaat:
grl schreef op 25-11-2005 @ 16:04 :
Stel nou dat je hier gelijk in hebt... is "makkelijk" dan niet ook negatief?
Meestal niet voor jongens
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 15:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 25-11-2005 @ 14:15 :
Mannen die met iedereen neuken noem ik evengoed slet.
Oud 25-11-2005, 15:52
Levitating Nun
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 25-11-2005 @ 14:15 :
Mannen die met iedereen neuken noem ik evengoed slet.
Jawel, maar dat is doorgaans toch wel positief bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 16:27
Verwijderd
Mannen mogen dat nou eenmaal doen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:07
professor2
professor2 is offline
vrouwen hebben traditioneel de afwijzende rol
als ze dat patroon doorbreken zijn ze dusniet normaal >sletten
bij mannen is het andersom een man die nee zegt omdat hij je eerst beter wil leren kennen is natuurlijk eignelijk een mietje
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als vrouwen en mannen elkaar in het rond willen neuken, moeten ze dat vooral doen.
Oud 25-11-2005, 17:49
Roos
Roos is offline
Ik snap deze discussie nooit. Nou dan wordt je een slet genoemd. Maakt dat uit?
Oud 25-11-2005, 17:53
Estar
Estar is offline
Omdat jongens niet tegen kritiek kunnen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:56
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 11:02 :
Waarom noemen jongens die zelf met iedereen het bed induiken meisjes een slet als zij dit ook doet? Het is altijd zo geweest dat een meisje snel voor hoer of slet wordt uitgemaakt als ze iets te los omgaat met haar seksualiteit. Maar waarom dan door jongens terwijl ze net hetzelfde doen? Zien mannen het niet in dat ze gewoon hypocriet zijn dan?

Iemand een idee?
Omdat Mannen meestal niet de absurde aantallen halen die meisjes wel halen. Bedoel, ik ken wel meisjes van 18 die dik 50 jongens hebben geneukt, Jongens halen zulke getalen vrijwel nooit, meeste wat ik gehoord heb is richting de 15.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-11-2005 @ 16:48 :
Meestal niet voor jongens
Ja zeg..
Oud 25-11-2005, 18:12
Heikneuter
Heikneuter is offline
En wat Morgan zegt, Jongens moeten moeite doen voor een meisje, een Meisje hoeft alleen "Ik wil seks" te zeggen.
Maar zoals ik al zei,Losbandige meisjes komen hiermee op veel hogere aantallen losse flodders dan jongens. En meisjes liegen ook veel meer.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 22:59
enema abortion
enema abortion is offline
Ik was vroeger ook een slet.
Oud 25-11-2005, 23:14
2B!
2B! is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 25-11-2005 @ 19:12 :
En wat Morgan zegt, Jongens moeten moeite doen voor een meisje, een Meisje hoeft alleen "Ik wil seks" te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 23:29
MarvinMys
MarvinMys is offline
kben het eigenlijk helemaal met je eens muchacha...kbedoel er is een soort van double standerd

MAARRRRRRRRRR....slet kan ook gewoon gebruikt worden als dolletje ensow...dus het hangt echt zooooooo van de context af...

maarjah... mannen kunnen ook een slet zijn hoor, maar dan zijn ut players enneh tsja...dit wordt ook steeds negatiever gezien dus wie weet zijn er binnenkort helemaal geen verschillen meer tussen man en vrouw op dat gebied
Oud 25-11-2005, 23:56
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Als een vrouw een slet is heeft ze haar kansen bij mij iig verspeeld, slet komt bij mij nogal overeen met: E A S Y
Als een man een slet is, kan ik em wel meer waarderen, ken (naast mij ! ) niet veel mannen die gewoon non-sletjes in bed krijgen, en dan bedoel ik vrouwen die vastberaden zijn om pas met de lekkerste naar bed te gaan.
Als een vrouw met elke man naar bed gaat en andersom, tsja..no comment. En ja, als iemand een *ons* wilt, kan diegene maar beter OF lekker zijn, OF gewoon echt leuk zijn als het aan mij ligt.

Oh en doe dit allemaal zo respectvol mogelijk he!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:21
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 25-11-2005 @ 23:59 :
Ik was vroeger ook een slet.
Nu heb je God gevonden?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:59
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MarvinMys schreef op 26-11-2005 @ 00:29 :
kben het eigenlijk helemaal met je eens muchacha...kbedoel er is een soort van double standerd

MAARRRRRRRRRR....slet kan ook gewoon gebruikt worden als dolletje ensow...dus het hangt echt zooooooo van de context af...

maarjah... mannen kunnen ook een slet zijn hoor, maar dan zijn ut players enneh tsja...dit wordt ook steeds negatiever gezien dus wie weet zijn er binnenkort helemaal geen verschillen meer tussen man en vrouw op dat gebied

Daar hoop ik toch wel op. Zulke types maken dus direct al 0,0 kans bij mij en er lijken er steeds meer bij te komen, dus wordt hoog tijd dat dat ook in een negatief daglicht komt te staan, anders blijven er geen non-pimps meer over
Oud 26-11-2005, 02:01
Warsocket
Warsocket is offline
geen idee
asl een jongen met veel meiden in bet ligt noem ik hem ook een slet
en de rest van de mensen die ik ken ook
Oud 26-11-2005, 10:18
Heikneuter
Heikneuter is offline
Players bestaan uiteraard ook, maar meestal zijn de meisjes die ze playen ook sletjes,of onzekere meisjes die allang blij zijn dat een jongen zich in ze interreseert bedoel, come on, die lui zijn zo doorzichtig als de pest. Vaak zat meegemaakt dat een meisje een jongen leukvind, Ik, en anderen tegen haar gezegt dat het een player is, en wat doet ze "Nee hoor, dat kan ik me niet voorstellen!". 2 weken later janken, (en Bi)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:42
BleuEyes
BleuEyes is offline
Als een meisje met 10 jongens naar bed gaat is het een slet, en als een jongen met 10 meisjes naar bed gaat is hij stoer?!

Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:49
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-11-2005 @ 01:21 :
Nu heb je God gevonden?
Nee, nu ben ik kieskeurig geworden.
Oud 26-11-2005, 10:59
JoV
JoV is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 11:02 :

Iemand een idee?
Ja ho even.

Het zijn de meisjes die jongens geen slet of iets in die trant noemen als ze met veel meisjes naar bed gaan, terwijl een meisje een ander meisje dat met veel jongens naar bed gaat wel een slet noemt.
Vrouwen zijn dus evengoed hypocriet.

En nu mag half vrouwelijk Nederland over mij heen vallen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:46
thunder110
thunder110 is offline
Maar vrouwen zijn vileine bitches.
Oud 26-11-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-11-2005 @ 13:54 :
Ik vind mensen die niet kunnen lezen redelijk kansloos
Dat heeft niets met niet kunnen lezen te maken. Dat is puur generalisatie toepassen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten