Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die zijn vaak gruwelijk irritant. OT: mooie (lieve) ogen, een bepaald soort humor, een beetje aandacht is ook niet verkeerd en hij moet (!) van sporten houden.
||
![]() |
Citaat:
Geef mij maar een jongen die lekker zichzelf durft te zijn, maf doet wanneer hij daar zin in heeft, debiel danst omdat hij het niet beter kan, scheel kijkt als hij moet lachen (je hebt dan van die figuren die dan maar niet meer lachen)... Gewoon een persoonlijkheid die niet bang is voor hetgeen wat anderen denken. ![]() Daarbij vind ik sportieve, gezonde types een stuk aantrekkelijker dan de bierzuipende-ik-slaap-uit-tot-4uur-geweldenaars. Verder heb ik toch wel een grote voorkeur voor een goede humor, iemand met een eigen wil, een goede luisteraar, mensen die graag op stap gaan (reizen en dergelijke) en gewoon graag actief bezig zijn. ![]() Er is niets specifieks wat ervoor kan zorgen dat ik een relatie met iemand begin, de zogenoemde 'klik' moet er gewoon zijn, en dan komt de rest vanzelf wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk val ik niet op een uiterlijk kenmerk. Ik val op iets, maar dat iets is niet te omschrijven. Zo gauw mn knieen gaan knikken heeft ie het. Veder vind ik gewone jongens het leukst, geen aparte dingen geen pyamablingbling gedoe. Maar das natuurlijk heel persoonlijk. Humor is wel een vereiste
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voel je je aangesproken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je beschrijving van een blonde bimbo is nogal stom, omdat deze enkel op uiterlijkheden is gebasseerd. Blijkbaar moet ik aan de hand van deze uiterlijkheden afleiden dat 'deze meisjes niet iemand willen die rustig, stabiel, intelligent is en en humor heeft. Dergelijke meningen doen mij afvragen wie hier nou eigenlijk de bimbo is |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (nee dit klopt niet maar dat zie ik dan weer voor me ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of rijke ouders ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pardon, ik bedoel nu zwervers die je in de film ziet. Maar goede verzorging is belangrijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar jij denkt dat wel en je denkt er nog iets bij. Namelijk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben, maar ik wel' |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat betekent níet dat ik mijzelf daarmee boven anderen plaats. Dat betekent niet dat ik mijzelf beter voel. Dat betekent dat ik weet dat ik best blij mag zijn met de intelligentie die ik heb. En als ik langs iemand loop en denk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben' dan denk ik er eerder 'maar ze heeft wel mooier haar dan mij', dan 'maar ik wel' Maar goed. Jij kent en bent mij niet. en wat Muchacha zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |