Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 14:53
Forelight
Forelight is offline
Ik vroeg me af wat vrouwen nu echt zoeken in een jongen. Als hij bijvoorbeeld heel erg charmant is of erg goed kan dansen. wat geeft net dat beetje om met die jongen iets te beginnen. Wat vinden meiden echt 'sexy'?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2006, 14:59
Verwijderd
Is dat niet iets wat per meisje/vrouw verschilt...?

Alleen charmant zijn of goed kunnen dansen is voor mij niet voldoende om een relatie met iemand te beginnen...het moet klikken met iemand, iemand moet voor 100% (oke, 99 dan ) *goed* zijn, enz. Er is niet één specifiek dingentje aan te wijzen dat de oorzaak ervan is.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 15:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hij moet niet te perfect zijn, daar word ik maar zenuwachtig van

Ik denk ook dat het per persoon verschilt. Feromonen hé
Oud 18-01-2006, 15:21
Verwijderd
Geld, macht en status?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 15:23
Verwijderd
Dat geloof ik wel ja.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 15:56
I C U
I C U is offline
Wat ik sexy vind? Een scheve glimlach, en een jongen die zichzelf durft te zijn, en niet bang is voor wat mensen van hem denken (en ja, daar kan bij horen dat hij gewoon debiel staat te dansen, en ja, dat kan ik ontzettend sexy vinden )
Maar dat is alleen zo op het eerste gezicht, voor een relatie is wel wat meer nodig dan een scheve gilmlach
Oud 18-01-2006, 16:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2006 @ 16:21 :
Geld, macht en status?
juist niet
Die zijn vaak gruwelijk irritant.

OT: mooie (lieve) ogen, een bepaald soort humor, een beetje aandacht is ook niet verkeerd en hij moet (!) van sporten houden.
Oud 18-01-2006, 16:29
underthabridge
underthabridge is offline
Even offtopic: de uitdrukking is 'aantrekken in iemand' en niet 'aan iemand'. Excuus. Let hier vooral verder niet te veel op, maar moest het even melden.
Oud 18-01-2006, 16:38
Electriq
Electriq is offline
Een sterke onafhankelijke persoonlijkheid, iemand die niet achter je aanloopt maar voor wie je wat moeite moet doen, spanning die hij met zich meebrengt. Iemand die zelfspot niet schuwt, tegen een stootje kan, zegt waar het op staat&weet waar ie over praat maar ook slap kan ouwehoeren met zn vrienden.

Qua uiterlijk; lang, breed, stoppels, ondeugende uitstraling
Oud 18-01-2006, 17:03
thunder110
thunder110 is offline
ik vind het een pre als een jongen ergens heel erg goed in is (of in een paar dingen (of in alles)).
qua uiterlijk; guitig
Oud 18-01-2006, 17:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als een jongen leuke humor heeft en mooie ogen heeft! Ook moet hij een eigen wil hebben, maar ook voor andere dingen open staan.
Oud 18-01-2006, 17:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2006 @ 16:21 :
Geld, macht en status?
Juist niet, dat zijn de grootste kneuzen.

Geef mij maar een jongen die lekker zichzelf durft te zijn, maf doet wanneer hij daar zin in heeft, debiel danst omdat hij het niet beter kan, scheel kijkt als hij moet lachen (je hebt dan van die figuren die dan maar niet meer lachen)... Gewoon een persoonlijkheid die niet bang is voor hetgeen wat anderen denken.
Daarbij vind ik sportieve, gezonde types een stuk aantrekkelijker dan de bierzuipende-ik-slaap-uit-tot-4uur-geweldenaars. Verder heb ik toch wel een grote voorkeur voor een goede humor, iemand met een eigen wil, een goede luisteraar, mensen die graag op stap gaan (reizen en dergelijke) en gewoon graag actief bezig zijn.

Er is niets specifieks wat ervoor kan zorgen dat ik een relatie met iemand begin, de zogenoemde 'klik' moet er gewoon zijn, en dan komt de rest vanzelf wel.
Oud 18-01-2006, 18:32
Verwijderd
Mooi zijn en humor hebben. En lief zijn en blablabla... Geen zin om mn andere posts op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 18:36
Experiment
Experiment is offline
Rustig, stabiel, intelligent (!!!) en humor zijn de belangrijkste dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 18:38
Verwijderd
Dat is niet te zeggen. De ene jongen kan best een leuk koppie hebben maar een uitstraling van lik me vestje. De andere jongen is niet bijzonder knap, maar heeft nét dat beetje uitstraling wat hem interessant maakt. Een andere jongen..... enzovoorts. en het verschilt ook nog eens per meisje wat aantrekkelijk wordt gevonden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 18-01-2006 @ 19:36 :
Rustig, stabiel, intelligent (!!!) en humor zijn de belangrijkste dingen.
Dat is niet voor iedereen zo. (ik neem niet aan dat blonde bimbo's zich daar zorgen om maken bijv.) Voor mij toevallig wel
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 18:57
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 19:39 :
Dat is niet voor iedereen zo. (ik neem niet aan dat blonde bimbo's zich daar zorgen om maken bijv.) Voor mij toevallig wel
Owja blonde bimbó's willen iemand die druk, labiel, dom en saai is..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 18-01-2006 @ 19:57 :
Owja blonde bimbó's willen iemand die druk, labiel, dom en saai is..
misschien wel
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:08 :
misschien wel
Wat zijn trouwens blonde bímbo's.. en relevanter, waarom zou jij daar zoveel boven staan? Dat is namelijk de toon die ik proef.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:13
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 19:38 :
Dat is niet te zeggen. De ene jongen kan best een leuk koppie hebben maar een uitstraling van lik me vestje. De andere jongen is niet bijzonder knap, maar heeft nét dat beetje uitstraling wat hem interessant maakt. Een andere jongen..... enzovoorts. en het verschilt ook nog eens per meisje wat aantrekkelijk wordt gevonden.
Idd, als je een eeneiige tweeling naast elkaar zet kan het nog zo zijn dat er een is die net wel die uitstraling heeft en de ander niet.

Eigenlijk val ik niet op een uiterlijk kenmerk. Ik val op iets, maar dat iets is niet te omschrijven. Zo gauw mn knieen gaan knikken heeft ie het.

Veder vind ik gewone jongens het leukst, geen aparte dingen geen pyamablingbling gedoe. Maar das natuurlijk heel persoonlijk.
Humor is wel een vereiste
Oud 18-01-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 18-01-2006 @ 20:11 :
Wat zijn trouwens blonde bímbo's.. en relevanter, waarom zou jij daar zoveel boven staan? Dat is namelijk de toon die ik proef.
Je kent ze wel, meisjes die op hun 19e al bezorgd zijn om rimpels, 2 ton make-up gebruiken, alles doen om hun nagels te ontzien.. Dat soort mensen. En ik zei misschien, misschien vallen blonde bimbo's niet op intelligente mannen. Misschien wel.

Voel je je aangesproken
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:29
Muchacha
Muchacha is offline
Uitstraling, een mooie lach, humor, ambities en hersenen (niet in de mate dat hij een IQ van >130 moet hebben, maar je moet er een deftig gesprek mee kunnen voeren)
Mooie handen zijn de kerst op de taart

En op rokers knap ik af
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:30
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:29 : maar je moet er een deftig gesprek mee kunnen voeren
[/B]
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:25 :
Je kent ze wel, meisjes die op hun 19e al bezorgd zijn om rimpels, 2 ton make-up gebruiken, alles doen om hun nagels te ontzien.. Dat soort mensen. En ik zei misschien, misschien vallen blonde bimbo's niet op intelligente mannen. Misschien wel.

Voel je je aangesproken
dus ijdelheid sluit intelligentie uit?
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:25 :

Voel je je aangesproken
Nee ik voel me niet aangesproken. Ik houd alleen niet van mensen die denken dat ze boven anderen staan.

Je beschrijving van een blonde bimbo is nogal stom, omdat deze enkel op uiterlijkheden is gebasseerd. Blijkbaar moet ik aan de hand van deze uiterlijkheden afleiden dat 'deze meisjes niet iemand willen die rustig, stabiel, intelligent is en en humor heeft. Dergelijke meningen doen mij afvragen wie hier nou eigenlijk de bimbo is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2006, 19:31
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Cookie schreef op 18-01-2006 @ 20:30 :
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:32
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:31 :
Niks hoor Ik zie dat alleen voor me, handschoentjes en galajurk aan. Kopje thee erbij. *bekakte toon* nou schat, wat heb je allemaal beleefd vandaag.

(nee dit klopt niet maar dat zie ik dan weer voor me )
Oud 18-01-2006, 19:36
Verwijderd
ik kan niet geloven dat je mij daarop durft te beoordelen. Probeer maar eens te ontkennen dat jij wel eens langs iemand loopt en denkt: 'die moet het niet van haar hersenen hebben'. Blonde bimbo is in dit geval alleen maar een stereotype gebruikt om een punt te maken. Die je dus mist omdat je je zo druk maakt over die twee woorden.

Plus dat ik reageerde op een post van Experiment die met (!!!) aanduidt dat dat altijd het belangrijkste is. Waar ik dus tegenin ga.

En waarom mag iedereen wel zeggen dat ze graag een intelligent iemand hebben? Dan mag ik toch ook zeggen dat er mensen zullen zijn die dat niet belangrijk vinden?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:36
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Cookie schreef op 18-01-2006 @ 20:32 :
Niks hoor Ik zie dat alleen voor me, handschoentjes en galajurk aan. Kopje thee erbij. *bekakte toon* nou schat, wat heb je allemaal beleefd vandaag.

(nee dit klopt niet maar dat zie ik dan weer voor me )
Ach gut, nee, dat niet Gewoon, niet zo'n jongen waarmee je zit te praten op een serieus niveau (niet over het weer of het eten ofzo) en die dan ineens zegt "ow sorry, schat, zeg het nog eens, ik kan niet zo helemaal volgen. Wat zei je nou weer over..." Je moet op hetzelfde niveau zitten he (oops, zegt genoeg over mijn niveau )
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:38
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:36 :
Ach gut, nee, dat niet Gewoon, niet zo'n jongen waarmee je zit te praten op een serieus niveau (niet over het weer of het eten ofzo) en die dan ineens zegt "ow sorry, schat, zeg het nog eens, ik kan niet zo helemaal volgen. Wat zei je nou weer over..." Je moet op hetzelfde niveau zitten he (oops, zegt genoeg over mijn niveau )
Haha ja snap ik wel maar ''deftig praten'' klinkt zo.....saai
Oud 18-01-2006, 19:39
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:36 :
ik kan niet geloven dat je mij daarop durft te beoordelen. Probeer maar eens te ontkennen dat jij wel eens langs iemand loopt en denkt: 'die moet het niet van haar hersenen hebben'. Blonde bimbo is in dit geval alleen maar een stereotype gebruikt om een punt te maken. Die je dus mist omdat je je zo druk maakt over die twee woorden.

Plus dat ik reageerde op een post van Experiment die met (!!!) aanduidt dat dat altijd het belangrijkste is. Waar ik dus tegenin ga.
Ik geef je gelijk, snap perfect wat je bedoelt. Niet elk ijdel meisje is dom. Maar je hebt er genoeg die enkel met hun uiterlijk bezig zijn en liever achter de kassa gaan zitten in de supermarkt omdat van werken hun nagels afbreken en van studeren hun hoofd pijn doet En dat zijn die bimbo's die niet wakker liggen van een jongen zonder brains. Als ie maar een stoerrrrre auto heeft
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:40
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Cookie schreef op 18-01-2006 @ 20:38 :
Haha ja snap ik wel maar ''deftig praten'' klinkt zo.....saai
Da's dan een misverstandje Met deftig bedoel ik dus serieus, van goed niveau. Niet beleefd. Sorry, belgisch misschien
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:41
Qimm
Qimm is offline
Ik maar nadenken over Women (typefoutje van wonen ofzo?) Duurde even maar dan heb je ook wat

Verder geen nuttige bijdrage aan dit topic.
Oud 18-01-2006, 19:43
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:40 :
Da's dan een misverstandje Met deftig bedoel ik dus serieus, van goed niveau. Niet beleefd. Sorry, belgisch misschien
Ja dat denk ik dan Magoed ik vat m
Oud 18-01-2006, 19:46
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:29 :
En op rokers knap ik af
Shit
Oud 18-01-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:39 :
Ik geef je gelijk, snap perfect wat je bedoelt. Niet elk ijdel meisje is dom. Maar je hebt er genoeg die enkel met hun uiterlijk bezig zijn en liever achter de kassa gaan zitten in de supermarkt omdat van werken hun nagels afbreken en van studeren hun hoofd pijn doet En dat zijn die bimbo's die niet wakker liggen van een jongen zonder brains. Als ie maar een stoerrrrre auto heeft
Precies!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:48
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:39 :
En dat zijn die bimbo's die niet wakker liggen van een jongen zonder brains. Als ie maar een stoerrrrre auto heeft
Daar heb je meestal hersens voor nodig, voor een goed salaris...

Of rijke ouders
Oud 18-01-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 18-01-2006 @ 18:31 :
Juist niet, dat zijn de grootste kneuzen.
Vandaar dat zwervers altijd zo populair zijn bij de vrouwtjes.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-01-2006 @ 20:48 :
Vandaar dat zwervers altijd zo populair zijn bij de vrouwtjes.
Niemand valt op vieze mensen.

Pardon, ik bedoel nu zwervers die je in de film ziet. Maar goede verzorging is belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:51
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:36 :

Als ik langs mensen loop dan interesseert het me helemaal niet hoe slim ze zijn of welk niveau ze hebben. Ik denk er ook niet over na... kan me niks schelen.
Maar jij denkt dat wel en je denkt er nog iets bij. Namelijk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben, maar ik wel'
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:55
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 18-01-2006 @ 20:51 :
Als ik langs mensen loop dan interesseert het me helemaal niet hoe slim ze zijn of welk niveau ze hebben. Ik denk er ook niet over na... kan me niks schelen.
Als ik langs mensen loop, boeit me dat ook niet. Als ik een gesprek aanknoop met iemand, wel. En als het een toffe knul is, zal ik gerust verder praten met hem en er niets verkeerd over denken. Maar om me aangetrokken te voelen, wat hier de vraag is, moet ie wel op een bepaald niveau komen ja. Een vriend waarmee ik niet kan praten omdat ie te 'stom' is om te volgen, daar geraak ik op uitgekeken... Dus het zou nooit werken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 18-01-2006 @ 20:51 :
Maar jij denkt dat wel en je denkt er nog iets bij. Namelijk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben, maar ik wel'
Ik denk idd wel eens dat ik intelligent ben, omdat ik daar dankbaar voor ben, om verschillende redenen.
Dat betekent níet dat ik mijzelf daarmee boven anderen plaats. Dat betekent niet dat ik mijzelf beter voel. Dat betekent dat ik weet dat ik best blij mag zijn met de intelligentie die ik heb.

En als ik langs iemand loop en denk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben' dan denk ik er eerder 'maar ze heeft wel mooier haar dan mij', dan 'maar ik wel' Maar goed. Jij kent en bent mij niet.

en wat Muchacha zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 20:01
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:55 :
Als ik langs mensen loop, boeit me dat ook niet. Als ik een gesprek aanknoop met iemand, wel. En als het een toffe knul is, zal ik gerust verder praten met hem en er niets verkeerd over denken. Maar om me aangetrokken te voelen, wat hier de vraag is, moet ie wel op een bepaald niveau komen ja. Een vriend waarmee ik niet kan praten omdat ie te 'stom' is om te volgen, daar geraak ik op uitgekeken... Dus het zou nooit werken.
Ja helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 18-01-2006 @ 21:01 :
Ja helemaal mee eens.
jij bent ook een hypocriet zeg.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 20:29
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 18-01-2006 @ 21:01 :
Ja helemaal mee eens.
Wat ben jij een wukkel
Oud 18-01-2006, 20:59
Verwijderd
Zelfde niveau, of iig een beetje kennis hebben.
En het liefste dezelfde interesses. Ik vind het heerlijk als ik over mijn hobbies en bezigheden kan praten met iemand die dat ook super vind<3.
Verder moet ie vooral lief zijn en er voor me zijn. Maar ook me een beetje aanpakken, want ik kan soms te makkelijk denken van ach hij doet toch wel moeite voor me. Dus mij laten voelen dat het niet altijd vanzelfsprekend gaat.

En wat je zei in je openingspost wat ik nou echt sexy vind: als ze muziek maken en daar dan mee bezig zijn. Men dat kan ik echt gaaf vinden<3.

qua uiterlijk: >185 <190 vind ik het mooiste
donkere haren
lief koppie, hoeft niet uberknap te zijn, maar wel iets sprankelends in het gezicht.
en een beetje stevig. Wel een strak buikje, maar ik hou niet van hele iele jochies.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 18-01-2006 @ 20:29 :
IQ van >130 Mooie handen zijn de kerst op de taart
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 22:02
Orpa
Orpa is offline
Op t eerste gezicht idd uitstraling... Maar wel vaak mannen met rossig of blond haar. Dunne mannen.

En daarna... Humor... Gewoon met iemand kunnen praten... 1 woord kunnen zeggen en de ander die de zin afmaakt (je hebt van die mensen en daar kan dat vanaf minuut 1 mee)... K denk n beetje de combinatie van factoren...
Oud 18-01-2006, 22:05
Maharani
Maharani is offline
Geld en spieren.
Oud 18-01-2006, 22:38
Roos
Roos is offline
Een beetje bijdehand zijn, slim maar niet irritant slim, een leuk interessant leven en gepassioneerd zijn (niet alleen om mij maar bijvoorbeeld muziek of een andere interesse).

Oh ja en een lekkere kop, gewoon dat je moet lachen of knipogen als je hem voorbij ziet lopen
Reageren

Regels voor berichten