De voorgeschiedenis. In de zomer had ik een paar weken met een meisje die ik daarvoor nog nauwelijks kende. We zijn uit elkaar gegaan omdat het niet werkte, het niet bijzonder genoeg was voor ons beiden. Sindsdien zijn we de beste vrienden, we zijn echt alles voor elkaar.
Alleen zij is iemand die zich nogal snel een relatie wil beginnen. Sinds het tussen haar en mij over is(vanaf september ofzo) heeft ze drie vriendjes gehad, en deze hebben haar uiteindelijk hard gekwetst. Het is nu ongeveer 2 weken uit met haar ex, en nu is ze weer een leuke jongen tegen gekomen, heeft ze ook al mee gezoend. Ik probeer haar dus duidelijk te maken dat ze eens rustig aan moet doen, een tijdje geen vriendje, omdat het uiteindelijk toch weer fout zal gaan.
Ze zegt dat ze wel ziet wat er gebeurt, maar dat deed ze de vorige 3 keren ook, en toen liep het fout af. Ook toen gaf ze me ook gelijk, en dat zal ze nu achteraf weer doen. Maar ik zie dat ze telkens er onder lijd.
En ik geef super veel om haar, maar het lukt me niet om tot haar door te dringen.... Iemand enig idee hoe me dit wel kan lukken?
|