Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet opnieuw partitioneren, maar kijk met een progje als GetDataBack for NTFS of er nog wat te redden valt.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 07:48. |
![]() |
||
Citaat:
Zelfde effect als: mn harde schijf is ineens 40gb inplaats van 120. Mn harde schijf is tegenwoordig gewoon weer 120GB en er is niks mis mee ![]() TS: Klik voor de gein gewoon eens op yes to all, en wacht gewoon een uurtje ofzo. Ik heb alleen geen ervaring met dit programma, dus ik durf niet te zeggen hoe het werkt.
||
Citaat:
Wat jij beschrijft is gewoon een slechte serie die uitgebracht is. (dat kan bij elk product gebeuren -> Iets met xbox360 en voeding? of Apple MacBook Pro en meerde problemen in de eerste generatie. )
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle maxtor schijven dit hebben, maar het blijft een feit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seagate had 1,1% van zijn omzet uitgegeven aan garantieclaims, Maxtor 4,9%. edit: Bron en btw: Seagate grootste harddiskleverancier eerste helft '05. Maxtor was niet groter dan Seagate, ook afgelopen jaar niet. Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 14:41. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik herinner me nog die tijd met de MSI K8N Neo 3 Platinum, best verkochte S939 moederbord, precies hetzelfde verhaal.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.seagate.com/cda/newsinfo/...24%5E1,00.html
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Harde schijf verdwenen Wandering | 7 | 24-09-2006 18:38 | |
Software & Hardware |
[harde schijf] partities verdwenen vampiro | 8 | 12-03-2006 22:43 | |
Software & Hardware |
[Harde Shijf] 30 gig kwijt? Installeren lukt niet? Someboy | 2 | 26-06-2005 09:21 | |
Software & Hardware |
[Hardeschijf] Installeren geeft problemen Someboy | 11 | 19-06-2005 13:56 | |
Software & Hardware |
WIN XP instal crusader | 4 | 19-08-2003 14:56 | |
Software & Hardware |
Harde schijven verdwenen ..... Verwijderd | 3 | 06-05-2002 10:48 |