Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja, bij hem had ik dus wel het idee 'goh, dat is relatie materiaal..', wat ik bij deze jongen dus niet heb. En aangezien ik geen relatie heb, heb ik de vrijheid om erover na te denken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Enne.. Hij denkt er volgens mij hetzelfde over als ik. Ook omdat hij misschien over een halfjaar/jaar weer voor een onbepaalde tijd wil gaan reizen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Dan ben je flink aan het kutten dame, want schijnbaar ziet hij jou dus wel als relatiemateriaal. Of iig zo komt het over uit jouw verhaal. Zou je het niet eens gaan bespreken voordat er iets fout gaat? Lijkt me wel zo verstandig.
En ja, ik heb 'vrienden met extraatjes' maar daar houdt het ook op. Geen 'mijn meissie' uitspraken, geen constant lief gesms of gebel ed buiten de vriendschap-basis om. Dat doe ik namelijk met een liefde, niet met een vriend. En het is ook duidelijk waar we staan. Citaat:
Citaat:
En dat geplande vertrek neemt niet weg dat hij verliefd wordt/is. Daar kun je weinig aan voorbereiden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij is ook wat ouder dan ik (7 jaar), zelf flink aan het sletten geweest, en is niet iemand die alles door een roze bril bekijkt. Maar ik snap dat dit een beetje raar overkomt.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af of hij geen valse verwachtingen heeft van jullie "relatie". Ik zou voorzichtig zijn, voordat hij verdrinkt in zijn verdriet ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het klinkt mij niet in de oren als een 'seksrelatie', meer als een 'neprelatie'. Dus walk the walk maar dan zonder echte inhoud. Ik snap alleen niet waarom je dat zou willen, behalve om je bijzonder of niet alleen te voelen. Ik zou er zelf geen zin in hebben, dan wacht ik liever tot er iets echts langskomt.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat noem je een relatie? Verwijderd | 10 | 06-10-2012 19:26 | |
Liefde & Relatie |
relatie maar verliefd op een getrouwde man helpless girl | 86 | 10-04-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
Behoefte aan een relatie? Verwijderd | 41 | 18-07-2003 21:24 | |
Liefde & Relatie |
Jij bent verliefd, hij niet, maar wel een relatie Tascha | 11 | 16-07-2003 23:32 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Liefde & Relatie |
verschillende `fases` in een relatie Janicha | 5 | 13-04-2002 17:38 |