Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2006, 20:31
Crimson
Crimson is offline
Ik vraag me af of meer mensen dit hebben.
Sinds midden april heb ik half iets met een jongen. Dit houdt in dat we elkaar zoveel mogelijk (soms elk weekend, soms twee weken niet, soms 5 dagen acher elkaar) proberen te zien. Dit lukt niet altijd, omdat we een stukje uit elkaar wonen. Ik ken hem via een vriendin. We smsen elke dag, lieve smsjes, (meestal begint hij), bellen af en toe, msn. En als we bij elkaar zijn gedragen we ons als vriend en vriendin. Dit weekend ga ik z'n ouders ontmoeten. Hij noemt me tegen hun wel z'n meisje.

Toch is hij niet mijn vriend en ik niet zijn vriendin. We zijn ook niet verliefd op elkaar. Iets met anderen doen mag eigenlijk ook niet; ik weet iig dat hij dat niet leuk zou vinden. Toch heb ik het heel fijn met hem. Ik heb intussen wel nog andere jongens gezoend, al weet hij dat niet. Dit is dan weer wat minder goed.. Maarja.

Ik vraag me af of meer mensen dit hebben. Het voordeel is gewoon dat ik er geen verdriet van zal hebben (hoogstens zal balen) als hij er mee wil stoppen. Iemand anders nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2006, 20:46
Drez
Drez is offline
he?
en je pinkpop jongen?
Oud 19-06-2006, 20:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
dReZ schreef op 19-06-2006 @ 21:46 :
he?
en je pinkpop jongen?
Ik wist dat dit zou komen.
Tja, bij hem had ik dus wel het idee 'goh, dat is relatie materiaal..', wat ik bij deze jongen dus niet heb. En aangezien ik geen relatie heb, heb ik de vrijheid om erover na te denken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 20:56
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik snap het niet.. is dit niet gewoon vriendschap 'met wat extraatjes'?
Want wat bedoel je anders? En weet je zeker dat hij niet verliefd op je is? Anders zouden er wel degelijk mensen gekwetst kunnen worden als het stopt.
Oud 19-06-2006, 21:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Crimson schreef op 19-06-2006 @ 21:31 :

Toch is hij niet mijn vriend en ik niet zijn vriendin. We zijn ook niet verliefd op elkaar.
Weet hij dat ook?
Oud 19-06-2006, 21:07
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 19-06-2006 @ 21:56 :
Ik snap het niet.. is dit niet gewoon vriendschap 'met wat extraatjes'?
Want wat bedoel je anders? En weet je zeker dat hij niet verliefd op je is? Anders zouden er wel degelijk mensen gekwetst kunnen worden als het stopt.
Lijkt er wel op, maar vrienden smsen geen dingen naar elkaar als ik mis je en ik wil je weer zien. En proberen elkaar niet zo vaak te zien en balen niet enorm als het tegen zit.

Enne.. Hij denkt er volgens mij hetzelfde over als ik. Ook omdat hij misschien over een halfjaar/jaar weer voor een onbepaalde tijd wil gaan reizen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 21:09
Verwijderd
Dan ben je flink aan het kutten dame, want schijnbaar ziet hij jou dus wel als relatiemateriaal. Of iig zo komt het over uit jouw verhaal. Zou je het niet eens gaan bespreken voordat er iets fout gaat? Lijkt me wel zo verstandig.

En ja, ik heb 'vrienden met extraatjes' maar daar houdt het ook op. Geen 'mijn meissie' uitspraken, geen constant lief gesms of gebel ed buiten de vriendschap-basis om. Dat doe ik namelijk met een liefde, niet met een vriend. En het is ook duidelijk waar we staan.
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-06-2006 @ 22:06 :
Weet hij dat ook?
precies.
Citaat:
Crimson schreef op 19-06-2006 @ 22:07 :
Enne.. Hij denkt er volgens mij hetzelfde over als ik. Ook omdat hij misschien over een halfjaar/jaar weer voor een onbepaalde tijd wil gaan reizen.
Misschien wel, misschien niet. Vragen!
En dat geplande vertrek neemt niet weg dat hij verliefd wordt/is. Daar kun je weinig aan voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 21:15
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 19-06-2006 @ 22:09 :
Dan ben je flink aan het kutten dame, want schijnbaar ziet hij jou dus wel als relatiemateriaal. Of iig zo komt het over uit jouw verhaal. Zou je het niet eens gaan bespreken voordat er iets fout gaat? Lijkt me wel zo verstandig.
Geloof me, daar hebben we het echt al vaak over gehad. Ons motto is we gaan hiermee door zolang het leuk is.
Hij is ook wat ouder dan ik (7 jaar), zelf flink aan het sletten geweest, en is niet iemand die alles door een roze bril bekijkt.

Maar ik snap dat dit een beetje raar overkomt..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 21:40
&#9834;
&#9834; is offline
Hij is niet verliefd op je, maar hij zou het niet leuk vinden als je met iemand anders zou zoenen. Toch zoen je met iemand anders en vertel je het hem niet, waarom niet? Omdat je hem niet wil kwetsen? Als hij niet verliefd op je is dan doe je dat toch ook niet?

Vertel hem hoe jij over jullie 'relatie' denkt.
Het komt op mij over als... 'ik hou hem tot ik iets beters tegen kom wat wél voor een relatie geschikt is.'
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 22:26
Verwijderd
Zolang alles helder is voor beide partijen is er geen probleem, maar zoals jij het vertelt lijkt het me een relatie. Op het punt na dat je niet verliefd bent.

En verder wat degene boven me zegt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 22:34
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Citaat:
Ik vraag me af of meer mensen dit hebben.
Sinds midden april heb ik half iets met een jongen. Dit houdt in dat we elkaar zoveel mogelijk (soms elk weekend, soms twee weken niet, soms 5 dagen acher elkaar) proberen te zien. Dit lukt niet altijd, omdat we een stukje uit elkaar wonen. Ik ken hem via een vriendin. We smsen elke dag, lieve smsjes, (meestal begint hij), bellen af en toe, msn. En als we bij elkaar zijn gedragen we ons als vriend en vriendin. Dit weekend ga ik z'n ouders ontmoeten. Hij noemt me tegen hun wel z'n meisje.

Toch is hij niet mijn vriend en ik niet zijn vriendin. We zijn ook niet verliefd op elkaar. Iets met anderen doen mag eigenlijk ook niet; ik weet iig dat hij dat niet leuk zou vinden. Toch heb ik het heel fijn met hem. Ik heb intussen wel nog andere jongens gezoend, al weet hij dat niet. Dit is dan weer wat minder goed.. Maarja.

Ik vraag me af of meer mensen dit hebben. Het voordeel is gewoon dat ik er geen verdriet van zal hebben (hoogstens zal balen) als hij er mee wil stoppen. Iemand anders nog?
haha dit is wel apart ... dit zou echt zo een berichtje van mij kunnen zijn, ik heb echt precies het zelfde met een jongen, alleen speelt dat dan al inmiddels anderhalf jaar... toevallig
Oud 19-06-2006, 23:14
-(L)-
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 19-06-2006 @ 23:34 :
haha dit is wel apart ... dit zou echt zo een berichtje van mij kunnen zijn, ik heb echt precies het zelfde met een jongen, alleen speelt dat dan al inmiddels anderhalf jaar... toevallig
En dit kon precies mijn bericht zijn. (Alleen heb ik dan tussendoor ff een vriend gehad, en zijn er duidelijke afspraken enzo. Verder sms'en we niet dat we elkaar missen.. Maarja, verder herken ik 't helemaal).
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 00:18
Verwijderd
Pfff wat een luxe. Als je hier op den duur geen gezeik mee krijgt, ben ik ontzettend jaloers
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 08:26
stout!
stout! is offline
Maar waarom wil je zoveel bij iemand zijn en zoveel energie in iemand steken als je niet verliefd op hem bent?
Oud 20-06-2006, 10:37
Zwoek
Zwoek is offline
Ik zou het hem wel vertellen van dat zoenen eigenlijk.
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen wij mogen wel met anderen zoenen maar dan vertellen wij dat elkaar.
Oud 20-06-2006, 11:12
-(L)-
Citaat:
Zwoek schreef op 20-06-2006 @ 11:37 :
Ik zou het hem wel vertellen van dat zoenen eigenlijk.
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen wij mogen wel met anderen zoenen maar dan vertellen wij dat elkaar.
Ja, ik zou dat ook vertellen idd. Misschien verwacht hij 't helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 11:21
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-06-2006 @ 09:26 :
Maar waarom wil je zoveel bij iemand zijn en zoveel energie in iemand steken als je niet verliefd op hem bent?
Precies.
Oud 20-06-2006, 11:56
Luna
Luna is offline
de seks?!
Oud 20-06-2006, 12:23
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 20-06-2006 @ 09:26 :
Het begint met een 'n' en rijmt op 'keuken'.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Dit weekend ga ik z'n ouders ontmoeten. Hij noemt me tegen hun wel z'n meisje.

Toch is hij niet mijn vriend en ik niet zijn vriendin. We zijn ook niet verliefd op elkaar. Iets met anderen doen mag eigenlijk ook niet; ik weet iig dat hij dat niet leuk zou vinden.
Waarom noemt hij jou zijn "meisje", als jullie geen relatie hebben. Waarom dan niet gewoon een vriendschappelijke vriendin (oid).

Ik vraag me af of hij geen valse verwachtingen heeft van jullie "relatie". Ik zou voorzichtig zijn, voordat hij verdrinkt in zijn verdriet (). Zorg voor duidelijkheid, voor beide partijen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:00
Muchacha
Muchacha is offline
Volgens mij kan je wel spreken van een relatie, maar is het niet serieus. Gewoon 'a thing' ofzoiets, bestaat daar een nederlands woord voor? Beetje fun beleven samen maar niet stilstaan bij de toekomst. Ik vind het wel fijn, zolang het blijft werken langs beide kanten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:03
Luna
Luna is offline
ja het nederlandse woord daarvoor is; seksrelatie.
Oud 20-06-2006, 13:12
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
T lijkt erop dat je hem (en hij jou) als een soort opvulling gebruikt...
Ik ben niet zo'n voorstander. Maargoed, als jullie er allebei geen problemen mee hebben en dat van elkaar weten dan moet je vooral doen wat je zelf wilt...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:33
stout!
stout! is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2006 @ 13:23 :
Het begint met een 'n' en rijmt op 'keuken'.
Hmmm... maar waarom dan lieve smsjes sturen, samen tijd doorbrengen, afspreken niet met anderen te zoenen, ouders ontmoeten ed... Da's wel heel veel moeite voor een ordinaire neukpartij.
Het klinkt mij niet in de oren als een 'seksrelatie', meer als een 'neprelatie'. Dus walk the walk maar dan zonder echte inhoud. Ik snap alleen niet waarom je dat zou willen, behalve om je bijzonder of niet alleen te voelen.
Ik zou er zelf geen zin in hebben, dan wacht ik liever tot er iets echts langskomt.
Oud 20-06-2006, 14:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 20-06-2006 @ 14:00 :
Volgens mij kan je wel spreken van een relatie, maar is het niet serieus. Gewoon 'a thing' ofzoiets, bestaat daar een nederlands woord voor? Beetje fun beleven samen maar niet stilstaan bij de toekomst. Ik vind het wel fijn, zolang het blijft werken langs beide kanten
Mja.. Ik denk dat dat het meer is. En het gaat wel verder dan een seksrelatie denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2006, 16:41
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 13:51
Crimson
Crimson is offline
Even opheldering in een oud topic:

inmiddels hebben we wel een relatie, nadat we een langere tijd bij elkaar zijn geweest en ik dus zijn ouders heb ontmoet. Ik ben verliefd op hem geworden en hij op mij. Een happy ending dus, alhoewel ik hem nu wel echt verschrikkelijk mis na weer 5 dagen samen zijn (hij woont 70km hier vandaan).
Heb inmiddels ook geen behoefte meer om andere jongens te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 21:52
Crimson
Crimson is offline
oftewel de meeste hier hadden gelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten