Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cool eeh. En er al wat van gehoord?
|
![]() |
Ehm ja ik heb meegedaan aan reclamespotjes voor Honig en voor de Duitse Big Brother (voor RTL2). Verder heb ik laatst meegedaan aan een filmpje voor de filmacademie, was erg leuk om mee te maken hoe die studenten dat allemaal aanpakken! Verder heb ik al best vaak audities voor films gedaan maar daar komt telkens weer niks uit. Ik heb ook een nadeel omdat ik 'zuidelijk' praat en dat willen ze meestal niet. Laatst had ik een casting voor de Nederlandse versie van Fucking Amal maar was het ook weer niet geworden.....hmmf snik....
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik doe nu 7 jaar fanatiek amateurtoneel. Als ik ooit voor mn vwo geslaagd ben (wishful thinking) wil ik per se naar de toneelschool. In Amsterdam of Maastricht.
Ik doe nix voor tv, hoewel ik dat wel graag zou willen, maar ik woon te ver en heb bovendien een zachte g. Die leer ik strax wel af, maar ja, nu zit ik er mee. Maar goed. Ik word dus actrice. Oja, ik heb ook wel eens meegedaan aan de schoolmusical.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik deed altijd thuis en op school altijd wel toneelstukjes, maar toen ik 14 was heb ik een 2 jarige musicalopleiding gedaan, 1 jaar les is oa toneel
![]() Verder heb ik es gefigureerd in een film: de zwarte meteoor!Was echt heel gaaf!Leuk om te zien hoe alles ging enzow. Ut speelde zich af in de jaren '50 dus we werden helemaal veranderd(krulletjes proest ![]() Eigelijk heb ik meer ervaring met ut podium met dansen... ![]() Nu heb ik een jaar toneelles gehad en volgende week hebben we voorstellingen van ons stuk *zin* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga overmorgen naar een soort van selectiedag ofzow voor een musical waar je ook een jaar gaat oefenen en een jaar gaat rondtouren ![]() voorderest heb ik aan twee musicals meegedaan en twee jaar op musicalles gezeten SWeeT LaDy
|
Toneel is voor mij een een beetje uit de hand gesprongen hobby. Ik hgeb dus nu 6 jaar dranma gehad met bijna elk jaar een presentatie/stuk. Bovendien vind men mij qua stemmetjes en accentjes vaak goed (weet ik veel, ik hoor mezelf nooit echt objectief).
Op school ben ik ook altijd bezig geweest met het schoolorkest waar ik Triangel en Pauken voor (heb) (ge)speel(d). Vind ik toch een vorm van acteren aangezien je toch een bepaalde houding moet hebben tijdens die 60 maten (of 12 stukken) rust. Ik ga volgend jaar Natuurkunde studeren en ik weet echt niet wat ik dan kan doien.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar het is wel veel breder gebied, films/spotjes/toneel?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
enneh... ja (mijn docent zei dat ik trots erop moest zijn dus ik schep er een beetje mee op)
|
![]() |
Op mijn school zijn er 2 toneelgroepen:
Primeur en Menander. Primeur is voor klas 1 en 2, en Menander voor klas 2 t/m 6. Ik heb dit jaar Primeur gedaan en dat beviel me prima. Dus volgend jaar doe ik nog een keer Primeur en daarna ga ik bij Menander ![]()
|
![]() |
Drama zijn we dit schooljaar officieel mee begonnen, maar ik had in de eerste en de tweede ook al meegedaan aan drama (vrijwillig).
En ik doe nu ook vrijdagmiddagtoneel, en ons stuk (Kaatje is verdronken van Alex van Warmerdam) gaan we tijdens een toneelfestival 3x opvoeren ![]() ![]() Miriam
||
![]() |
Citaat:
Hier zijn ook wel een aantal amateurtheatergezelschappen. Ik moet maar eens op zoek gaan.
|
ik heb 2 jaar verplichte dramalessen op school gehad, en voor volgend jaar ga ik na schooltijd toneellessen volgen ( o.a. voor het eenakterfestival, voor degenen uit omgeving Rotterdam die weten wat dat is).
|
Ik heb in "Lang leve de koningin" gespeeld (film) en in een TV-film voor de VARA ("Twee ogen uit Lemberg"). En ik heb een figurantenrol gehad in "Kleine Zielen" (Nationaal Toneel).
Ik it nu 9 jaar op Jeugdtheaterschool Rabarber. Daar heb ik ook in 4 kerstvoorstellingen gespeeld.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik speel al mijn hele leven toneel(zit in m'n bloed). 'K heb in verschillende stukken gespeeld, op een internationaal(franstalig)theaterfestival gespeeld,musicals,presentaties, meeleeftheater en ben nu begeleidster van een toneelgroep voor verstandelijk gehandicapten. K hoop in de toekomst m'n brood te gaan verdienen met theater.
|
Ik heb vroeger toneel gespeelt.
Een cursus op Curacao gevolgd (cabaret-toneel, waar ik les heb gehad van Kasper van Kooten, dat was wel gaaf! ![]() Verder heb ik niks meer gedaan, maar wil wel graag verder... En ik zou ook wel graag kleding willen ontwerpen voor toneelstukken... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik nu ook te weinig vind ik...
Op de basisschool heb ik behalve toneel met maandafsluiting en de groep 8 musical ook nog een andere musical gedaan, waar je auditie voor moest doen, met meerdere scholen... Verder sjaa dramales op school? telt niet echt... En theatersport heb ik gedaan, kennen jullie dat? improvisatie enzo, is wel koel! en nu sjaa nix meer, op zich wel jammer. IK hoef heus niet op tv ofzo, maar af en toe iets met toneel is wel lekker liefs xxx |
![]() |
|
![]() |
ik zit op een theaterschool , een dependence van Hofplein. Heb nu meegespeeld in een productie , de tweede is nu net begonnen.
ik sta ingeschreven bij castingbureau's maar daar komt nooit echt wat van omdat mijn moeder er niet met me naar toe wil. 'k woon nogal ver van het castinghart das heel jammer. Want toen heb ik de auditie voor Fucking Amal gemist! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() T nadeel van ver weg wonen is niet alleen de afstand maar ook het ehhhh zuidelijke accent zeg maar, maar ja......komt goed! ![]() |
![]() |
|
wat ik doe met theater...
wat doe ik niet met theater laten we het kort houden en zeggen : SEST MON VIE ik zit nu bij artisjok (underground) en dat is zaterdags van 12 tot 5 verder klus ik hier en daar bij. op school ben ik druk met de opera mijn hart gaat niet uit naar tv-acteren het upstage toneel is mijn leven het podium is mijn hart ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool toneel zonder vooropleiding ? SweetSurrender2 | 1 | 15-11-2012 22:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Help de leesschuwe jongeren de winter door! Verwijderd | 59 | 06-01-2006 10:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Faerie | 14 | 06-02-2005 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog n poging tot n verhaaltje *lol* :D ... lees en geef mening aub... Poziomka | 5 | 17-08-2003 12:15 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaar naar buitenland!!! :eek: heeero | 31 | 03-02-2002 17:00 |