|
|
Bekijk resultaten poll: Welke merk laptop zou jij absoluut niet aanraden | |||
Acer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17.14% |
Apple |
6 | 17.14% |
Asus |
3 | 8.57% |
Dell |
10 | 28.57% |
Fujitsu Siemens |
7 | 20.00% |
HP Compaq |
9 | 25.71% |
IBM |
6 | 17.14% |
MSI |
3 | 8.57% |
Packerd Bell |
19 | 54.29% |
Samsung |
5 | 14.29% |
Sony |
5 | 14.29% |
Toshiba |
4 | 11.43% |
Eén die niet in dit rijtje staat, nl....... |
2 | 5.71% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
apple , je moet er mee overweg kunnen. alleen beetje veel bugs in de eerste productie van elk nieuw product vind ik. maar zelf vindik het niks.. te veel EyeCandy ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou zelf nooit een acer, packerd bell, of fujitsu siemens nemen, ook geen medion, maxdata en andere aldi/lidl/mediamarkt meuk.
met dell heb ik hele goed ervaringen, gaan soms wel kapot ( op stage met 80+ laptops waren er in half jaar 4 kapotte, waarvan 2 door schuld ) maar dan staan ze de volgende dag klaar met een nieuw onderdeel en word het bij je thuis binnen 30 min. gerepareerd. voor de rest heb ik ook met hp goede ervaringen, zij maken evenals IBM ontzettend degelijke laptops. apple, tsjah, de vreemde eend in de bijt, je kan tegenwoordig op een apple machine echter wel een dual-boot maken met windows er op, waardoor dit toch ook een leuke optie blijft, zeker omdat ze er wel mooi uit zien. voor de rest kan je ook eens kijken op sites als www.kieskeurig.nl en http://productsurvey.tweakers.net/ waar mensen hun ervaringen neer zetten. veel succes met zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Te lage value for money Bij een Mac notebook betaal je gewoon erg veel geld voor het ontwerp. De meeste dingen hebben goede hardware met een klein, achterhaald scherm. Daarbij kun je vaak voor hetzelfde geld een véél betere notebook kopen. Het is maar waar je voor kiest. Persoonlijk raad ik geen: Fujitsu Siemens PackArd Bell Sony (zie Apple) HP Compaq aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan heb al wel een deel van het risico afgedekt lijkt me. En op zich zijn die Acers en Asus'en best degelijk. Maar je hebt gelijk, als ie kapot gaat, ben je hem een tijdje kwijt (alhoewel 5 weken meer in de richting komt dan 5 maanden). Overigens kun je bij Acer ook uitgebreide garantie kopen voor €80 ofzo. Dan issie nog steeds goedkoper dan een HP of Toshiba met dezelfde specs, en heb je toch de garantie dat je laptop binnen 5 werkdagen weer terug is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ le Y dan ben je echt een van de weinige, packer bell gebruikt echt derde rangs kuthardware. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Heb je wel is serieus op Apple gewerkt? voor werk dus... Werk er nu aantal jaar mee...en elke keer weer dat gezeik in windows met files en verschillende bestanden en dan loopt photoshop weer vast en lala allemaal gezeik. Nooit gehad op een Apple... Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat er bepaalde beroepen zijn die profijt hebben/hadden bij Apples is fijn voor ze, ik heb er geen last van. Heb wel af en toe een keer een Apple macbook moeten repareren, wordt je ook niet vrolijk van. En marco: Niks, zoiets heet ervaringen delen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Conclusie: je kúnt nooit afgaan op een paar ervaringen; als je iets zinnigs wilt zeggen over een merk zul je een hele boel ervaringen / statistieken moeten zien of goed gefundeerde argumenten moeten hebben. Bij laptop-bouwers is het ook nog zo dat alle technische onderdelen niet door henzelf gemaakt worden; maar het een samengesteld pc-tje is met een hoesje eromheen, even simpel gezegd. Dus als bij Acer de DVD zo vaak stuk gaat ligt dat hooguit aan de keuze van Acer voor het merk/type DVD; en dat merk/type kan ook weer verschillen per laptop-model. Eindconclusie: dit hele topic zuigt. ![]()
||
Citaat:
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat een onderdeel bij een bepaalde serie van merk X wel goed werkt en bij hetzelfde merk met een andere serie niet goed. Ook zal je met dit forum niet alle mensen bereiken die slecht of goede ervaringen met een merk hebben. Er kunnen mensen zijn die slechte ervaringen hebben met een laptop en dit forum gezien hebben, maar geen zin hadden om te reageren Daarnaast, is de wijze van dit klein onderzoekje ook niet echt toetsbaar op de waarheid van de ervaringen. (waar ik overigens niet vanuit ga) Maar..... hoe meer mensen het invullen, hoe beter je toch wel kan zien of er idd structureel klachten zijn over een merk. Voor mij overigens niet meer zo relevant, want ik heb ondertussen een laptop gekocht ![]()
||
Citaat:
overigens vind ik dit maar een rare poll, niemand heeft ervaring met al die merken laptops. tenzij je laptopverkoper bent, maar dan raad je sowieso niks af.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je ervaring met 1 laptop, dan reageer je alleen over die. (alleen de poll invullen als je slechte ervaring hebt.)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hangt volgens mij ook af van het model dat je koopt, het is vrij aannemelijk dat Acer in zijn budgetmodellen spullen gebruikt van mindere kwaliteit dan in de mid/highend modellen (die zij overigens vrijwel allemaal gebruiken). |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|