Oud 28-09-2006, 09:34
Mingster
Mingster is offline
Oke, het is uit, ik moet helemaal opnieuw beginnen.
Waarom ik hier terugkom, omdat ik hem via dit forum had ontmoet

Andere mensen ervaring met het verwerken hiervan?

X
Advertentie
Oud 28-09-2006, 09:40
Verwijderd
Er is net een topic over het verwerken van je ex.

En wat je moet doen? Alles eruit huilen, zijn msnadres uit je lijst gooien, alle smsjes uit je telefoon verwijderen, foto's weghalen, al zijn spullen verbannen. Dus eigenlijk alles wat je aan hem doet denken opbergen.
Dit is het eerste proces om het zo maar eventjes te noemen.

Na de eerste uithuil dagen ga je lekker afleiding zoeken. Richt je op je studie maar vooral ook op je vriendinnen. Die kunnen je er doorheen slepen. En bij hen kan je ook ongehinderd klagen over hoe stom hij wel niet is.

Schrijf verder van je af in een dagboek. Gewoon al je gevoelens neerkladden, werkt echt heel goed om alles op een rijtje te krijgen maar toch niemand pijn te doen.

Sterkte ermee, hoop dat je een beetje snel eroverheen bent.
Oud 28-09-2006, 09:55
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
zijn msnadres uit je lijst gooien, alle smsjes uit je telefoon verwijderen, foto's weghalen, al zijn spullen verbannen. Dus eigenlijk alles wat je aan hem doet denken opbergen.
damm wat ben je evil
Oud 28-09-2006, 10:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 28-09-2006 @ 10:55 :
damm wat ben je evil
Het lijkt me ook wel erg overdreven zeg.
Oud 28-09-2006, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 28-09-2006 @ 10:55 :
damm wat ben je evil
nja evil mag je het noemen, en misschien is het wel heel erg overdreven. Maar mij hielp het altijd wel om hem te vergeten en me niets meer aan te trekken van hem.
Oud 28-09-2006, 10:06
__
__ is offline
maar je kunt 'm toch niet zomaar hoppa just like that uit je leven verbannen? lijkt mij. ja ligt natuurlijk aan de break up op zich, maar als ie je niet iets heel verschrikkelijks heeft aangedaan lijkt bovenstaande me nogal drastisch..
Oud 28-09-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 28-09-2006 @ 11:06 :
maar je kunt 'm toch niet zomaar hoppa just like that uit je leven verbannen? lijkt mij. ja ligt natuurlijk aan de break up op zich, maar als ie je niet iets heel verschrikkelijks heeft aangedaan lijkt bovenstaande me nogal drastisch..
Desnoods tijdelijk. Maar waarom zou je jezelf pijnigen met oude smsjes etc als je daar alleen maar pijn van hebt? Lekker verwijderen die handel. En verders is mss zijn msn adres verwijderen wat drastisch, maar het kan wel helpen in bepaalde situaties.
Oud 28-09-2006, 10:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-09-2006 @ 10:40 :

En wat je moet doen? Alles eruit huilen, zijn msnadres uit je lijst gooien, alle smsjes uit je telefoon verwijderen, foto's weghalen, al zijn spullen verbannen. Dus eigenlijk alles wat je aan hem doet denken opbergen.
Dit is het eerste proces om het zo maar eventjes te noemen.

Na de eerste uithuil dagen ga je lekker afleiding zoeken. Richt je op je studie maar vooral ook op je vriendinnen. Die kunnen je er doorheen slepen. En bij hen kan je ook ongehinderd klagen over hoe stom hij wel niet is.

Schrijf verder van je af in een dagboek. Gewoon al je gevoelens neerkladden, werkt echt heel goed om alles op een rijtje te krijgen maar toch niemand pijn te doen.

Sterkte ermee, hoop dat je een beetje snel eroverheen bent.
Zoiets vind ik echt te rigoureus

Je kan de dingen ook een plek geven, zonder ze uit je leven te weren. Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, heeft die tijd deel uitgemaakt van je leven en door dat te verbranden, weg te gooien, te weren, zal je dat deel van jouw eigen leven ook weggooien, iets waar je later grote spijt van kunt krijgen.

Dingen met bepaalde herinneringen opbergen, een andere plaats geven en stap voor stap zoveel zodat je er geen moeilijke gevoelens meer aan hebt, is geleidelijker en hierdoor dnek ik dat je veel beter kunt verwerken.

Dingen opschrijven werkt zeker wel goed, al is het geen must. Praten met vrienden werkt ook erg goed en veel leuke dingen met hen gaan doen.
Oud 28-09-2006, 10:16
Verwijderd
Tsjah Wolter, sommige mensen hebben blijkbaar een vreemde manier van aanpakken.

Tip aan de TS, fake je gevoelens niet naar anderen en laat gewoon aan iedereen die wil weten hoe het met je gaat weten dat het niet zo lekker gaat, praat het eruit
Oud 28-09-2006, 10:23
__
__ is offline
Citaat:
Zao schreef op 28-09-2006 @ 11:16 :
Tsjah Wolter, sommige mensen hebben blijkbaar een vreemde manier van aanpakken.
is het uit tussen Anneka en jou ofzo?
Oud 28-09-2006, 10:23
Mingster
Mingster is offline
Dingen opschrijven kan ik niet, dat heb ik al genoeg gedaan en dat werd soms niet echt geloofd of gewaardeerd, heb ik dat weer aan overgehouden
Ik kan gelukkig wel bij een paar echt goede vrienden terecht, dat is wel fijn. Gesprekken kunnen zo opluchten! Toch kunnen die er niet de hele tijd zijn. Voel me zo raar, kon ook niet slapen.
Oud 28-09-2006, 10:25
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 28-09-2006 @ 11:23 :
is het uit tussen Anneka en jou ofzo?
Waarom denk je anders dat ze zulke dingen gaat posten?
Oud 28-09-2006, 10:28
__
__ is offline
zelfde reden als ik, gewoon, meepraten
nee maar ok. jij ook sterkte dan..
Oud 28-09-2006, 10:30
Lente
Lente is offline
Citaat:
mingster schreef op 28-09-2006 @ 11:23 :
Dingen opschrijven kan ik niet, dat heb ik al genoeg gedaan en dat werd soms niet echt geloofd of gewaardeerd, heb ik dat weer aan overgehouden
Ik kan gelukkig wel bij een paar echt goede vrienden terecht, dat is wel fijn. Gesprekken kunnen zo opluchten! Toch kunnen die er niet de hele tijd zijn. Voel me zo raar, kon ook niet slapen.
je kunt ook dingen voor jezelf opschrijven he. kan helpen om dingen wat duidelijker voor jezelf te maken. als ik dingen waar ik mee zit opschrijf kan ik daarna meestal beter slapen omdat ik het 'van me af heb geschreven.
Oud 28-09-2006, 10:30
Verwijderd
Al die forumrelaties vallen in duigen
Oud 28-09-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 28-09-2006 @ 11:30 :
Al die forumrelaties vallen in duigen
Tsjah
Oud 28-09-2006, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 28-09-2006 @ 11:35 :
Tsjah
En Anneke kan jou niet helemaal uit haar leven bannen, ze blijft immers komen op het forum. De rest van haar forum-exen trouwens ook niet.
Oud 28-09-2006, 10:42
Mingster
Mingster is offline
Niet allemaal, ken een stel dat wel al lang bij elkaar is.
Ja maar van me afschrijven kan ik even niet heb het gevoel juist afleiding te moeten zoeken. Heb ik, blijf er toch aan denken Bovendien ga ik bij schrijven alleen maar héle positieve en negatieve dingen realiseren, misschien blijven hopen etc. ik word daar helemaal gek van!
Oud 28-09-2006, 10:44
Lente
Lente is offline
dan moet je het niet doen he, alleen als het helpt

ik ga nu iig afleiding zoeken, dingen doen.
Oud 28-09-2006, 10:45
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-09-2006 @ 10:40 :

Inderdaad, daar lijkt dit me ook wel geschikt voor

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1464193
Oud 28-09-2006, 10:45
Mingster
Mingster is offline
Lente, is jouw relatie nu ook over?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten