Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Zondagavond gaan we ons waarschijnlijk een delerium zuipen ter ere van haar verjaardag en misschien komt er nog een enkel jointje bij kijken ook.. dus we zullen eens kijken wat daar uit komt. ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze is trouwens 22, ik net 21, schelen ongeveer een jaar... Niet dat dat wat uitmaakt, maar ik had in het begin het idee dat ze echt zo iemand is die op oudere gozerts valt. En ik kom nou niet bepaald veel ouder over dan ik ben ofzo. Ook is ze al 3 jaar vrijgezel na een vrij lange relatie.. ze kan moeilijk verliefd worden en ze komt nooit iemand tegen die ze ECHT leuk vindt zei ze me eens.. Ook hadden we het een hele tijd terug over relaties binnen 'n studentenhuis, bij ons zijn dat er momenteel twee. En dat wij dat allebei niet zouden trekken, met vriend of vriendin in 1 huis wonen, omdat je dan altijd bij mekaar zit zeg maar... Maarja, tijden veranderen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik realiseer me ook wel dat ik niet de laffe turk moet blijven uithangen en op een move van haar kant moet blijven wachten... Ik ga d'r ook heus wel werk van maken, maar eerst ns kijken hoe deze week verloopt. Ik moet zeggen, ik mis ze wel nu ze zo een paar dagen weg is! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Verder.. ik ga inderdaad zeker niet te lang meer door met gezellig doen, niet alleen omdat ik anders een 'broertje' wordt maar ook omdat ik dat zelf niet langer meer trek. Naja, vandaag is ze dus jarig, ik stuurde gister om 0:30 uur een smsje met felicitatie en voor de gein de vraag of ik toch zeker wel de eerst was die haar feliciteerde (wat niet waarschijnlijk is.. half uur na twaalven...). Kreeg er eentje terug dat ik zeker niet de eerste was met m'n sms maar wel de eerste die zij iets terugstuurde. Daarna nog wat heen en weer gesmst.. naja, 't zijn die kleine dingetjes he. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet het. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik zou het na een tijdje echt wel gehad hebben als jij er zo omheen blijft draaien. Volgens mij laat ze overduidelijk merken dat ze je leuk vindt. |
![]() |
||
Citaat:
En nu hebben ze allebei een diploma |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Dit deed pijn, wat nu??? ABrules | 16 | 20-08-2002 09:52 |