Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja laat ik het hopen... Het zou makkelijker zijn, maar ze heeft mij verzekerd dat het echt was en dat ze nog veel voor mij voelt... Dit maakt het ook zo moeilijk al die tegenstrijdigheden....
Ook op die zondag dat ik haar niet kon zien, was ze nog helemaal blij dat wij iets hadden en dat heeft ze tegen een paar vrienden van ons allebei gezegd... Dit allemaal maakt het voor mij zo lastig... Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 20:42. |
![]() |
|
Volgens mij weet ze zelf niet wat ze voelt en wat ze wilt..
je bent toch niet de ene dag smoorverliefd en de andere dag ineens niet meer..? ![]() ![]() En waarom kust ze je als ze "soms" verliefd op je is, terwijl ze (ga ik even van uit) wist dat jij wel degelijk verliefd op haar was?? Ik vind het zo een beetje overkomen alsof ze je enigzins gebruikt heeft.. (zo zie ik het) en wat ik zou doen? Eerst zou ik mezelf een tijdje zielig voelen, maar daarna zou ik hem proberen uit mn hoofd te zetten, lol maken en er niet meer te lang over blijven peinzen.. maar ik zou ook willen weten wat hij (in jouw geval zij) nou werkelijk wil en voelt, want zo is het maar raar hoor => eerst kust zij jou, jullie hebben even iets en een paar dagen later is ze *ineens* niet meer verliefd en maakt ze het uit ![]()
|
Ja Pardonme, je zegt precies waarmee ik nu de hele tijd in mijn hoofd zit... Mmmz ik heb me gelukkig niet zielig gevoelt, het is duidelijk dat ik nog een keer met haar moet praten... maar na wat ze nu heeft gedaan en ze wil zo graag vrienden blijven, mag ze van mij wel eerst weer contact opnemen, of vinden jullie dat ik haar eerste moet bellen ofzo??
|
![]() |
|
Ik zou haar laten bellen denk ik..
Zij heeft jou toch best wel gebruikt eigenlijk, en als je echt graag vrienden met je wil blijven, dan moet ze daar ook maar wat moeite voor doen! Ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is om zo tegen haar te doen, aangezien je haar erg leuk vindt, maar dit is denk ik wel de beste manier om erachter te komen wat ze van je wil.. Belt zij jou; dan is ze blijkbaar bereid er wat moeite voor te doen Laat zij niks van zich horen; dan boeit het haar waarschijnlijk niet..
||
Citaat:
|
Tox, je weet niet waar je over praat man.... kon ik dat maar geloven, maar als zij zelf zegt dat ze me wel leuk vind wat moet ik dan geloven... Kom nu maar op met je bijdehande opmerking... Zwak... pfff
En rainbow, je hebt gelijk en ik heb het ook wel zelf ervaren zo toen ik wat op had... Maar hoe zit het dan met wat ze zei van dat ze vaker op mij verliefd is geweest... maar ik ga met haar praten |
![]() |
|
ik geloof het mood indigow. en hoop dat het ooit anders met je zal gaan...
Ik heb nu met haar gesproken, ze begreep dat ze me veel pijn had gedaan, maar dat is niet het belangrijkste.... De reden omdat ze het uit had gemaakt wist ze zelf ook niet echt, zei ze... we hebben gebeld, en afgesproken om er dieper op in te gaan... ofzo. maar goed ze weet dus zelf ook niet waarom ze het zo heeft gedaan... wat wil dit dan zeggen??? ik kon trouwens weer goed met haar praten net als voor de gebeurtenis... dit was echt wel fijn... nu ons gesprekje nog... Ik heb het gevoel dat ik weer verder kan... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
shit, wat nu? Bianca16* | 32 | 13-06-2006 18:38 | |
Liefde & Relatie |
ruzie..wat nu? groovy | 48 | 10-05-2005 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
lees dit - zielig verhaaltje Ronella | 4 | 12-05-2004 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet ik nu? Twijfelaar | 7 | 15-02-2002 18:24 |