| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat je het beste eerst een wat subtielere aanpak kan volgen en als dat niet werkt gewoon botweg onsubtiel zijn. Zij is lesbisch, dus ik denk dat ze het niet vervelend zal vinden. Zij kent de dilemma's van het lesbisch zijn en hoe moeilijk het is als je niet weet of een meisje lesbisch is. Zij zal dus ongetwijfeld ook wel rare ervaringen hebben gehad en niet een ander dezelfde frustraties aan willen doen. Zij zal dus hoogstens teleurgesteld zijn dat ze niet dezelfde gevoelens heeft als jij en je dus moet afwijzen. Maar wellicht heeft ze wel dezelfde gevoelens! =) Ik zou er actief mee bezig zijn en initiatief tonen. Al dat afgewacht boeit toch niet. Kan jij een situatie beschrijven waarbij je een meisje wel leuk had gevonden mits ze wat meer afgewacht had? Ik denk dat dat alleen opgaat als ze ENORM VERVELEND opdringerig is. Of ze vindt je nu al leuk, en dan wacht ze nu al af. Of ze vindt je niet leuk, maar misschien komt dat wel als jullie wat leuke dingen met elkaar doen. Het kan ook zijn dat ze gewoon niks in je ziet, maar c'est la vie. Probeer maar gewoon. |
||
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo verlegen ben ik nou ook weer niet.Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dankjewel ik heb zeker wel wat aan je tips!
|
|||||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat van dat liedje MOET wel een hint zijn Dat is zo'n hint die ikzelf ook al duizend keer heb uitgeprobeerd, de liedjeshint.Je moet er maar vanuit gaan dat zij er ook onzeker over is, want het is duidelijk dat ze niet met elk meisje zo kan chatten tot diep in de nacht enzo. Ze heeft vast zelf ook wel door dat er iets tussen jullie aan de hand is, en zit vast ook om opheldering te vragen!
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
dankjewel ![]() Citaat:
Citaat:
Nee, maar ik heb er serieus wel wat aan ![]() Citaat:
En ze chat wel met nog wat mensen tot diep in de nacht maar die wonen in een heel ander land dus die zie je ook niet dagelijks. Dat is dan weer net anders denk ik. pfff, rotonzekerheid
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen heb ik nu vakantie en heeft zij het heel erg druk ![]() zal ik 'r smsen?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ze smste terug en we hebben een uur lang ofzo heen en weer gesmst nja, eigenlijk zijn we nog steeds aan het smsen maar gewoon vriendschappelijk, in principe betekenen deze smsjes niet per se iets (maar dat is van beide kanten zo). En toen ze terug smste zat ik direct weer helemaal met m'n hoofd in de wolken Uiteindelijk zal ik vast wel de moed bij elkaar kunnen rapen om het te vertellen, maar dat duurt nog wel even
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Durf je dat allemaal niet aan, vraag haar dan of ze zin heeft een keertje iets buiten het werk te gaan doen.
|
|
||
|
Citaat:
Briljant!
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
maar stiltes laten vallen/af en toe subtiel 'perongeluk' aanraken moet wel lukken ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die met de parfum is wel geweldig alleen ben ik niet echt een parfummeisje en zij ook niet (potten hè ![]() )
|
|||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() succes meis, laat ons weten hoe t verder gaat, ik krijg er echt een rgijns van op mn gezicht als mensen zo lief verliefd zijn |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 08:13 | |
| Liefde & Relatie |
Vraag, advies gevraagd. Afwezig | 61 | 15-09-2006 19:49 | |
| Liefde & Relatie |
mijn collega en ik :s BlueCrush | 24 | 18-07-2006 00:12 | |
| Liefde & Relatie |
collega angel850 | 3 | 25-03-2006 13:51 | |
| Liefde & Relatie |
dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega Deedo Writer | 46 | 18-02-2005 18:01 | |
| Liefde & Relatie |
mijn baas en ik.. HelpMePlease | 86 | 11-08-2004 00:12 | |