wel n beetje herkenbaar, niet altijd, en ook niet altijd in die mate, maar tog.
helemaal bij mijn eerste relatie had ik er heel erg last van, ik zag hem maximaal een keer per week, een heel weekend dan wel te verstaan maar tog, als we dan afscheid moesten nemen wa dat voor minstens een week en ja ... dat viel af en toe best wel heel erg zwaar.
het was ook dan wel mijn eerste relatie maar het was wel heel serieus ed en ik hioeld gewoon echt heel erg veel van hem (zelfde als jij met je vriend nu hebt dus)
daarna had ik twee relaties waarin we dichter bij elkaar woondde en we elkaar dus vaker konden zien, maar eerlijk gezegd waren die ook wat het gevoel betreft niet echt te vergelijken.
op dit moment heb ik weer een relatie waarin ik het ook wel weer heb... ik denk dat het komt omdat ik het met mijn hudige vriend allemaal wel weer heel serieus zie, en hij ook gelukkig
maar ik heb de laatste tijd wel een beetje het idee dat ik mss idd een beetje last heb van verlatingsangst... ook een deel van onzekerheid
we kuenne elkaar ook niet zo heel vaak zien, omdat hij niet echt vlakbij woont en zeer onregelmatige diensten heeft... dus dat zal er ook wel mee te maken hebben en dat ik op t moment ook niet opperbest in mn vel zit ook wel