Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ken iemand die doet het voor communicatiewetenschappen aan een andere universiteit. Het zal dus wel bij meer studies en universiteiten kunnen, denk ik. Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 17:42. |
![]() |
||
Citaat:
En verder begrijp ik je helemaal. ![]()
|
![]() |
Hallo babbelientje,
Ja je krijgt vrijstellingen als je de CD wilt gaan doen van de vakken die hun eisen. Kijk ikzelf ben ook bezig met het behalen van mijn colloquium doctum, ben net 21 geworden dus vandaar dat ik nu wel de aanmeldingsformulieren moet gaan opsturen naar de desbetreffende universiteit. Kijk Engels lukt me zoiezo wel af, Nederlands ook wel maar biologie en wiskunde A1 is nog de vraag maar voor dat laatste probeer ik wel een cursus te gaan volgen bij de James Boswell Instituut in Utrecht om toch nog even mijn ''statistiek'' op te frissen. Als je vragen hebt, hoor ik het wel. Me msn is: omidz21@hotmail.com en overigens ook me email. Succes! |
![]() |
|
![]() |
Hey babbelientje,
Ik ga de CD doen voor Psychologie aan de Uni van Amsterdam. Nou mijn vooropleiding is een beetje een lange verhaal maar ik ga dit jaar voor de staatsexamen vwo, ben ik ook nog eens een beetje voorbereid op wat ik kan verwachten tijdens mijn opleiding. Waarom doe je niet gewoon het vwo in één jaar? zou je zonder het CD gelijk instromen in de opleiding naar jou keuze. Groetjes,, |
![]() |
||
Citaat:
Nu moet ik me er alleen nog toe zetten om te gaan leren. Ik wil niet WEER zakken.
|
![]() |
|
Hey
Momenteel ben ik me ook aan het voorbereiden voor het C.D. Ik wil namelijk in september beginnen met de studie Kunsten, Cultuur en Media in Groningen. Het C.D bestaat voor mij uit drie vakken: NederLands, Engels en geschiedenis. Engels heb ik al gehad en ben daarvoor geslaagd! Het examen Engels duurt zo'n vier uur. Je krijgt dan spreek, lees, luister en schrijfvaardigheid. Nederlands moet gewoon wel lukken, alleen denk ik dat Geschiedenis het lastigste is. Het is erg veel leren, maar het moeilijkste is nog om het allemaal te onthouden, maar goed ben al een tijdje flink aan het leren....
|
Toevallig ook het boek "The History Of Western Society" van McKay, Hill & Buckler?
Dat is namelijk ook erg veel. Maar deze website is wel erg handig.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
colloquium doctum gertjetop | 0 | 30-05-2011 13:22 | |
Studeren |
Colloquium Doctum babbelientje | 22 | 03-07-2008 08:12 | |
Eindexamens 2008 |
Colloquium Doctum VU babbelientje | 2 | 02-05-2008 18:46 | |
Algemene schoolzaken |
Geneeskunde - Colloquium Doctum ellen16 | 22 | 13-04-2004 06:30 | |
Algemene schoolzaken |
Toelatingseisen tot de colloquium doctum Guy,Interrupted | 7 | 02-02-2004 13:53 | |
Algemene schoolzaken |
colloquium doctum Unexplained | 10 | 13-11-2002 17:10 |