Advertentie | |
|
![]() |
|
Kutouders!
Ik mag dus nog steeds niet bij mn vriendin slapen... En nu hebben ze helemaal geen goede reden meer... Het enige wat ik te horen krijg is; Je slaapt thuis, mijn naam hangt bij de deur ik ben de baas klaar... Ik maak me hier toch wel zo verdomde kwaad over he, dat achterlijke domme gelul waar niemand een steek verder mee komt! Wat moet ik nou doen? Ik wil vet graag bij mn vriendin slapen, zij wil ook, haar ouders hebben geen probleem ermee, alleen die kutouders van mij. En pa schopt me deruit als ik daar wel slaap. Of moet ik gewoon vertellen dat het om de 'neukerij' zoals pa het noemt, niet uit maakt omdat dat allang gebeurd is? Dan heb k em waarschijnlijk wel mee tuk ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Echt vreselijk lastig, dat soort ouders.
Ik denk dat jezelf het beste in kan schatten of je vader echt serieus is wat betreft het je uit huis trappen, als dat zo is, dan zou ik niet gaan zeggen dat jullie allang seks gehad hebben, want dan heb je een probleem natuurlijk. Misschien kan je het via je moeder spelen? Aangezien zij wel naar je wil luisteren, praat eens afzonderlijk met haar en leg haar uit dat je echt heel erg gek bent op je vriendin, dat de relatie gewoon echt goed zit en dat je gewoon eens gezellig samen met haar wil zijn, dat het je niet gaat om seks (misschien dan meteen zeggen dat dat toch al gebeurd is?) maar dat je gewoon lekker samen tegen elkaar aan wil slapen en in elkaar armen wakker wil worden. Misschien kan zij vervolgens je vader wat milder maken, in ieder geval tot zo'n niveau dat hij je niet het huis uit zal zetten. En misschien heeft je broer nog tips hoe je je ouders kan aanpakken? |
![]() |
|
Mijn ouders vonden dat eerst ook niet zo leuk, maar ik was wel wat jonger, meisje en 15. Maar uuh ja uiteindelijk deed ik het toch, maar aangezien ik in een andere stad woonde ging dat wat makkelijker. Gewoon zeggen dat ik bij een vriendin ben blijven slapen. Maar wat is er zo gek aan dat een jongen van 18 jaar seks wilt
![]()
|
de laatste posts heb k niet meer gelezen....dus kan zijn dat ik in herhaling val
Zeg tegen je pa/ma: 1)hoe hij het zou vinden als je moeder/vader vroeger niet bij elkaar mochten blijven slapen. 2) dat je nu echt serieus bezig bent met een realtie en dat niet door hen laat verpesten. 3) hij niet zo'n zielige oplerkingen moet maken van: dan flikker je maar op! 4) dat het intiemer/ gezelliger is om daar te blijven slapen. 5) je iedereen (haar ouders) beter leert kennen als je blijft slapen. 6) dat het geen jaren 50 zijn waarbij het een tabow was sex twe hebben voor je trouwgedoe. heb nu geen tijd meer maar misschien kan de rest aanvullen
|
Laat haar ouders en jou ouders eens een keer met elkaar praten? gewoon omdat die van haar het wel goed vinden die van jou niet, dat kan je ouders wel een beetje de ogen doen openen.
Mijn ouders die vonden het allemaal wel prima nadat ik gewoon was blijven slapen bij mn vriend toen, ik had geen verplichte tijd waarop ik thuis moest zijn. Heb ze gesmst dat ik ergens anders bleef pitten en toen ze de volgende dag vroegen waar heb je geslapen, mja bij vriendlief, daarna ze hebben er nooit meer wat over gezegd. Terwijl t daarvoor ook allemaal een grote nono was.
||
Citaat:
@TS: Als alles wat iedereen al heeft geopperd niet werkt gewoon wachten joh, het heeft toch geen haast? Op dit moment denk je dat jij en je vriendin voor lange tijd bij elkaar blijven dus wat maakt het nou uit of je nu al samen slaapt of later? Uiteindelijk komt het toch wel goed en misschien is het dan wel nog leuker omdat je er zo lang op hebt moeten wachten. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's middags slapen slecht? moon | 8 | 24-01-2008 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |