Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik loop liever in wat aparte kleding dan in massakleding, en als die dus wat duurder is, tja shit heppendz..
Ik ga overigens meestal naar andere winkels, die misschien een status als 'duur' hebben wat echt wel meevalt, dan de meeste van bijvoorbeeld m'n klas, dus dan heb je zowieso wat anders. Uitverkoop, die is er niet voor niets, dus daar maak ik ook wel gebruik van, meestal voor basic dingen, gewone tshirtjes meestal in neutrale kleuren dat soort dingen. Maar ook de uitverkoop van kleding die ik normaal echt te duur vind, en dan wel voor een 'normale' prijs weg gaat ![]()
|
![]() |
ik kies voor een juiste prijs-kwaliteit verhouding, mag dat ook?
Als ik goedkoop zeg dan bedoel ik namelijk niet troep wat na een dag uit elkaar valt want dan is het in feite nog steeds duur. Maar uiteraard gaat een arme ikke uit van het goedkoopst, hoe goedkoper hoe beter en bovendien ligt momenteel de prijs-kwaliteit verhouding ook bij bijna alle merken slecht. Dit komt imho omdat de merken te veel geld uit geven voor reclame en het scheppen van een illusie dan met hun product bezig te zijn (ja heb no loga gelezen). Dit is jammer want, ik hou niet van illusies en dergelijke maar moet er dus wel voor betalen omdat er blijkbaar mensen zijn die het wel leuk vinden.
|
ik merk er niet zo bar veel van eigenlijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet super merk vast ben...
hoeveel ik voor iets neer wil tellen hangt grotendeels af van hoeveel ik te spenderen heb niet of ik het het daadwerkenlijk waard vind hoewel er natuurlijk altijd grenzen zijn, ik ga geen 70 € voor een paar sokken betalen ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp Economie HAVO 4 consument en producent ajaxi | 1 | 08-12-2009 16:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrije huren voorlopig van de baan Melpomene | 107 | 16-12-2006 01:13 | |