Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je bang bent dat je het niet aankan om geen alcohol te gebruiken, is het een goed idee om dat inderdaad eens te proberen, want dan vind je alcohol te belangrijk. Alcohol gebruiken omdat je van de smaak houdt of omdat je het lekker vindt om een beetje aangeschoten te zijn vind ik allemaal prima, maar alcohol gebruiken omdat je het niet volhoudt om het niet te gebruiken, vind ik geen goed teken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met nieuwjaar, op fuiven, ... is het niet gemakkelijk om helemaal niéts te drinken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er één geweest, of toch bijna één geweest. (Hangt ervan af wanneer iemand volwaardig Straight Edge is
![]() Maar was me niet mijn ding dus stapte er even snel weer uit als ik erin kwam. Het is niet echt zozeer een kwestie van 'aankunnen' maar simpelweg return on investment. Ik vond dat het een stijl is die flink wat levensvisie opdringt en waar ik niet erg veel uit haalde waar ik waarde aan hecht. SxE'n zijn bijna uitsluitend lefties en dan bedoel ik geen sociaal-democraten maar (wat de meer overtuigden betreft toch) echt praatzieke ecologisten, anarchisten en communisten. Er valt weinig tegen te zeggen dat niet hun kijk is en hield het dan maar snel voor bekeken. Verder eigenlijk bijlange zo'n slecht volk niet, al kom je altijd hier of daar wel eens een rotte appel tegen, maar gewoon ja... Geen mensen waar ik veel affectie mee voel. ![]() |
![]() |
|
Geen idee of ik sXe ben xD
Beoordeel maar: http://last.fm/user/lauri94/ Nooit gerookt / ga nooit doen Nooit gedronken (alcohol) / van plan nooit te doen Aardig open persoon Geen skater Anti EscapeTheFate ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Precies wat ik verwachtte. Het lijkt me echt gewoon niks om bij zo'n clubje te gaan horen, jezelf zo te noemen of weet ik veel wat. Het is net als iemand die zich als een neger gaat kleden en zichzelf Kleine Super G noemt omdat hij van 50c houdt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sXe MikeyMo | 174 | 12-08-2004 00:23 | |
Muziek |
SXE Hardcore Pharmacon | 192 | 16-09-2003 12:39 | |
Lifestyle |