Oud 17-01-2012, 21:14
ja-duh
ja-duh is offline
Hallo scholieren. Ik ga dit jaar naar de brugklas en mag een telefoon uitkiezen. Ik heb graag een Blackberry. Maar wat kan ik het best doen? Een nieuwe curve 9300 3G kopen, of een tweedehands bold 9700/9780? Ik hoor hier graag jullie meningen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2012, 11:58
Verwijderd
Waarom blackberry?

Ik heb zelf een blackberry en vind het een verschrikkelijk kutding, zeker als je het vergelijkt met vrijwel elke andere moderne telefoon. Ik zou als ik jou was nog eens goed overwegen waarom je precies een bb wil.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 13:53
ja-duh
ja-duh is offline
Ik wil een Blackberry omdat, je dan een QWERTY toetsenbord hebt. Dat is voor mij een vereiste. En omdat ik bijna elke andere telefoon met een QWERTY toetsenbord lelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 14:37
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik heb de bold 9700 , internet ping twitter .. deze dingen spreken je vooral aan van de blackberry. Zoals Reverend al zegt het is een kut ding , na een tijdje gaat die traag doen vast lopen en stoer te doen...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 15:12
Dasherman
Dasherman is offline
Ik snap niet waarom scholieren een BB nemen/willen.... Als je al een smartphone neemt, neem dan een Android of iOS, is meer kindvriendelijk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 15:57
appieh4ck
appieh4ck is offline
Ja waarom zou je voor een kut blackberry gaan, als je mag kiezen welke je wilt kopen. (Ga voor de Galaxy Note, tenminste als je geen skinny jeans draagt)
Oud 18-01-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een Blackberry omdat, je dan een QWERTY toetsenbord hebt. Dat is voor mij een vereiste. En omdat ik bijna elke andere telefoon met een QWERTY toetsenbord lelijk vind.
Dat was voor mij eerst ook een vereiste maar binnen no time maakt het je geen zak meer uit. Qwerty zit ook op de meeste touchscreens trouwens.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 16:30
ja-duh
ja-duh is offline
Ik weet dat een BB niet de beste telefoon is maar toch wil ik er een. En welke zal ik dan kiezen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 16:35
SacredRose
SacredRose is offline
waarom zou je in verdesnaam bewust kiezen voor zo'n onding ?

kijk gewoon eens naar een fatsoenlijke smartphone. ik zou je nog eerder een iphone aanraden dan een blackberry. en geloof me ik raad echt neit snel iemand iets van apple aan.

heb je al eens ooit een keer met dat rot toetsenbord van een bb iets moeten typen?. zelfs een crappy touchscreen toetsenbord typt nog fijner dan dat.
Oud 18-01-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat een BB niet de beste telefoon is maar toch wil ik er een. En welke zal ik dan kiezen?
Het is de kutste zelfs.

Maargoed, als jij je keuze hebt gemaakt zou ik als ik jou was de 'mooiste' nemen, gezien de software toch allemaal even gaar is

iPhone is een prima telefoon waar je veel meer plezier van zou hebben, maar daar zal je helaas nooit achter komen.

Ik weet niet welk model ik heb trouwens, het staat er niet op zz.

Laatst gewijzigd op 18-01-2012 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 16:43
Hakuna
Hakuna is offline
Alle meiden hebben er een en als brugklasser kan TS natuurlijk als jongen niet achterblijven.

Maar wie betaald dan de abonnementen? Want een smartphone los kopen in de winkel heeft totaal geen enkel nut!

Ik hou het mooi bij mijn 10 jaar oude maar nog goed werkende Motorola V 3690.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 18:27
Verwijderd
De ouders betalen de abo's, duh.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 23:14
Verwijderd
tegenwoordig kopen weinig mensen nog blackberry
ik raadt je aan om samsung galaxy txt te kopen
is sneller, betere camera, naast toetsenbord ook nog eens touchscreen en zelfde prijs als die goedkoopste blackberry ongv;p
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten