Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft die kelder... Ik zou er niet eens aan denken om die te gaan huren. Nog afgezien van de absurd hoge prijs. Een mens heeft daglicht en frisse lucht nodig. Je hebt in je kamer dus een raam nodig van fatsoenlijk formaat wat je open kunt zetten wanneer jij dat wilt/nodig vindt. Sowieso vind ik alles boven de 400-450 euro voor een kamer met gedeelde voorzieningen erg fors aan de prijs. Of het moet echt een fatsoenlijke kamer zijn op een toplocatie. Maar anders zou ik als je 450 euro of meer per maand kunt besteden toch echt op zoek gaan naar een kleine studio of een klein appartementje. |
![]() |
|
![]() |
Ik snap wel dat je op kamers gaan zou kunnen verkiezen boven alleen wonen voor de aanspraak hoor
![]() Volgens onderzoek is overigens een redelijk deel van de studenten best wel eenzaam, dus... Maar ik heb het idee dat ik vooral eenzaam wordt door met andere huisgenoten op kamers te gaan omdat ik dan rekening met hen moet houden en als ik alleen woon kan ik iedereen uitnodigen die ik maar wil op mijn zelfstandige woonruimte, je kunt immers niet even 10 mensen in de gemeenschappelijke keuken uitnodigen, stel je voor dat die anderen dat ook zouden doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar heb je in de meeste studentenhuizen systemen voor hoor
![]() Ik snap nooit zo wat het probleem van mensen nu is met studentenhuizen. Het is niet dat het allemaal luidruchtige, feestende, kotsende mensen zijn die absoluut geen rekening met je willen houden ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer huren bij Familielid! Bizznizz | 9 | 30-11-2011 12:57 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer kopen shuraa | 19 | 01-10-2009 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die een kamer huren in Amsterdam (of Wageningen) help mij AJB!!!! *Groennnnn* | 0 | 02-06-2007 15:07 | |
Werk, Geld & Recht |
thuis wonen en een kamer huren cam-boy18 | 17 | 25-03-2006 22:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer huren Bettie | 26 | 10-04-2004 13:10 | |
Algemene schoolzaken |
Kamers... Huren in juli als je pas in september gaat studeren? Dicht® | 5 | 12-05-2003 18:12 |