Ik ben al sinds het begin van dit schooljaar verliefd op een jongen uit mijn klas. Maar hij is echt super populair, dus het was meer een soort van fantaseren. Ik wist heus wel dat we nooit iets zouden hebben, daarom was ik ook niet echt serieus. Maar vorige week zijn we op schoolkamp geweest in Praag, en op de een of andere manier liep het zo dat ik bij hem in bed belandde. We hebben een supernacht gehad, en hij heeft het daarna aan al zijn vrienden verteld, over hoe goed ik was. Dus de hele school weet het.
Maar ik weet dat ik helemaal niet speciaal ben voor hem. Hij heeft zo vaak vriendinnetjes: ik was gewoon de zoveelste one night stand, en als er any ander meisje bij hem was geweest op dat moment had hij het met haar gedaan. Hij gaat nu ook met me om alsof er niks gebeurd is (we praten nauwelijks, soms een grappige opmerking ofzo). Maar voor mij betekende die seks wel wat, ik weet alleen niet hoe ik dat moet zeggen. Ik wil geen hopeloos stalkerig meisje lijken. En hierdoor ben ik nu natuurlijk nog veel verliefder op hem dan ik al was. Maar hoe win ik hem nou voor me??
|