Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet dat ik het uit zou moeten maken, maar ik kan gewoon echt niet zonder haar. Ze heeft veel te veel voor me gedaan in die korte tijd en ze betekent té veel voor me... Ze gaf zelf aan dat ze zich vooral de laatste tijd steeds meer aangetrokken voelt tot andere jongens omdat we elkaar zo weinig zien, ik wil eerst proberen om daar verandering in te laten komen en te kijken hoe het dan gaat lopen. Als het dan echt niet beter gaat... tja, dan zit er niks anders op.
|
![]() |
|
Bespaar jezelf in hemelsnaam het getrek aan deze relatie. Prima dat ze veel voor je gedaan heeft, maar nu kost ze je alleen maar energie, geeft ze aan dat ze zich tot anderen aangetrokken voelt als ze je niet zien én toont ze geen initiatieven om je te zien.
Niet zonder haar kunnen is een zwaktebod van jou en voor haar lekker makkelijk zodat ze iemand heeft om op terug te kunnen vallen omdat je toch niet weg zal gaan bij haar.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onzeker over relatie huggles | 3 | 08-10-2014 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Gemengede gevoelens over relatie Qeurkajo | 14 | 02-02-2010 18:59 | |
Seksualiteit |
Vriendin erg onzeker over haar borsten Gwynethh | 105 | 12-05-2007 20:04 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Afknappen op onzekerheid? Pinkish Dress | 39 | 07-04-2003 23:13 | |
Liefde & Relatie |
(*help* ) ongemakkelijk voelen over het verleden van partner David | 23 | 12-10-2002 17:38 |