Oud 25-01-2015, 20:57
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Heee,
Vorig jaar zag ik op de kermis een best wel hele leuke jongen tegen. (Yes, love at first sight ) maar het bleef alleen bij wat kijken. Later ben ik erachter gekomen wie het is en dat hij het broertje is van een collega van mn zus. Snap je m nog? ;p En later kwam ik hem nog eens tegen bij mij in de kerk (geen vooroordelen, thnx ) Zo ook vandaag. Jammer genoeg weer nix bijzonders hoor, alleen heel kort wat oogcontact wat waarschijnlijk voor mij heel veel betekent en voor hem wss helemaal nix omdat hij geen idee heeft wie ik ben. Maar nadat ik hem vandaag weer gezien heb na n lange periode weet ik toch wel bijna zeker dat ik echt actie moet ondernemen, omdat hij zo leuk is! Maar ik heb dus plan A: Hem heel creepy opeens een bericht sturen met dat ik gwn eerlijk toegeef dat ik hem wel n leuke jongen vind en of hij t leuk vindt om iets leuks te doen. Gwn straight to the point. Of is dit iets te creepy? En plan B is dat ik aan me zus toegeef dat ik m een best wel leuke jongen vind en of zij iets via haar collega iets kan doen.. Maar ik heb dit liever eigenlijk niet want zodra ze het weet ben ik niet meer veilig thuis hahah. Of zijn er nog betere plannen? Ik weet t echt niet meer? Hulp is echt meer dan welkom hahah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2015, 22:25
Qimm
Qimm is offline
Of plan C, praat eens met hem. Dan kun je er ook meteen achter komen of hij inderdaad zo leuk is als hij lijkt. Zo ja, door met plan A
Oud 25-01-2015, 22:28
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Of plan C, praat eens met hem. Dan kun je er ook meteen achter komen of hij inderdaad zo leuk is als hij lijkt. Zo ja, door met plan A
+1
Met citaat reageren
Oud 25-01-2015, 22:35
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Ik kan jammer genoeg niet met m in real life praten.. de volgende keer dat k m weer zie is was over n maand pas..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2015, 14:02
fire24
fire24 is offline
Hoezo kan je dan niet in real life met hem praten? In die maand heb je tijd genoeg om je helemaal kapot te stressen over wat je gaat zeggen en hoe je dat gaat doen...

Ik zou zoals Qimm ook al zei gewoon eerst praten met hem en dan kom je er ook achter of hij inderdaad zo leuk is. Want je kunt denken dat iemand best leuk is maar daar kun je je altijd in vergissen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2015, 15:01
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon zeggen tegen hem. Dan is het gewoon duidelijk!
Oud 26-01-2015, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kan jammer genoeg niet met m in real life praten.. de volgende keer dat k m weer zie is was over n maand pas..
En je bent over een maand je stem kwijt?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 15:27
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
*HUGE UPDATE*

Wow er is zoveel gebeurd in 2 dagen! Ik heb hem uiteindelijk maandag toegevoegd via facebook en tot mijn verbazing accepteerde hij m en begon hij t gesprek! ;o En vanaf toen hadden we een gesprek tot wel 's avonds 10 uur! (3 kleine pauze's) Naar mijn gevoel klikt het wel, zo goed zelfs dat we morgen al gaan afspreken en op a first date gaan.. hahah wat kunnen sommige dingen snel gaan Ik weet dat sommige mensen vast wel zullen zeggen dat het te snel is, maar hoezo? Wij willen elkaar gewoon echt goed leren kennen en wel snel hahah Maar thnx voor jullie advice!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 17:33
Qimm
Qimm is offline
Super toch
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten