Heee,
Vorig jaar zag ik op de kermis een best wel hele leuke jongen tegen. (Yes, love at first sight

) maar het bleef alleen bij wat kijken. Later ben ik erachter gekomen wie het is en dat hij het broertje is van een collega van mn zus. Snap je m nog? ;p En later kwam ik hem nog eens tegen bij mij in de kerk (geen vooroordelen, thnx

) Zo ook vandaag. Jammer genoeg weer nix bijzonders hoor, alleen heel kort wat oogcontact wat waarschijnlijk voor mij heel veel betekent en voor hem wss helemaal nix omdat hij geen idee heeft wie ik ben. Maar nadat ik hem vandaag weer gezien heb na n lange periode weet ik toch wel bijna zeker dat ik echt actie moet ondernemen, omdat hij zo leuk is! Maar ik heb dus plan A: Hem heel creepy opeens een bericht sturen met dat ik gwn eerlijk toegeef dat ik hem wel n leuke jongen vind en of hij t leuk vindt om iets leuks te doen. Gwn straight to the point. Of is dit iets te creepy? En plan B is dat ik aan me zus toegeef dat ik m een best wel leuke jongen vind en of zij iets via haar collega iets kan doen.. Maar ik heb dit liever eigenlijk niet want zodra ze het weet ben ik niet meer veilig thuis hahah. Of zijn er nog betere plannen? Ik weet t echt niet meer? Hulp is echt meer dan welkom hahah