Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het liefst wil ik hem eind dit jaar al hebben ![]() |
![]() |
|
Ik denk eigenlijk dat zo een bedrag er niet in zit totdat je een fatsoenlijke bijbaan mag hebben, zoals vakken vullen of iets in de horeca. Ik verdiende met mijn krantenwijk destijds 30 tot 40 euro in de maand, hing af van de hoeveelheid reclame die ik bij de krant moest verspreiden. Ik vrees dat die bedragen je op korte termijn geen 700 piek gaan bezorgen.
Het vullen van vakken bij je plaatselijke supermarkt is dan een stuk lucratiever; afhankelijk van hoeveel uur je werkt kun je daar eenvoudig zo'n 200 euro per maand binnenslepen, zeker als je een paar uur op zondag draait. Wat ik nu zou proberen is je tijd zo effectief mogelijk in te delen. Neem zoveel mogelijk materiaal op tijdens de momenten waarop je je desktop ter beschikking hebt en zorg dat je daarmee vooruit kan totdat je er weer achter kunt. |
![]() |
|
Ik werkte vanaf mijn veertiende elke zaterdag op de markt. Voor een hele dag kreeg ik €40, voor een halve dag €25. Volgens mij mocht ik dat werk officieel pas vanaf mijn vijftiende doen, maar mijn baas vroeg alleen in welk leerjaar ik zat en niet hoe oud ik was.
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaie Brabo's #1210 Verwijderd | 500 | 11-11-2010 11:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Snel 600/700 euro verdienen. DearDiary | 30 | 18-09-2008 20:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Ibgroep Verwijderd | 57 | 22-11-2005 16:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 |