![]() |
|
Ik heb een Unex Broadband Router ISO50e gekocht, om ons Chello internet te verdelen over 2 computers.
De kabels tussen de pc en het modem werken goed, en ook de netwerkkaarten in de pc's zijn goed. (ik kan ze aansluiten op het modem en dan werkt internet). ![]() Maar ik kom er echt niet meer uit, hoe ik dat ding moet instellen. Het lukt me niet om internet op 1 van beide pc's te krijgen. Als ik naar de instelpagina van de router ga in mn browser, door dat IP adres in te tikken, snap ik het echt niet meer. Ik kan kiezen bij 'Obtain IP adres' Static, via PPTP, PPP over Ethernet, of DHCP. Het modem heeft een dynamisch IP, dus volgens mij moet ik hier DHCP kiezen. Heeft iemand nog iedeeen wat ik kan doen? Dreams.. yeah right, 'internet acces in 5 minutes' ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb je juiste gateway opgegeven op client pc's?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kutzooi, als dat echt zo moet dan breng ik m maar terug.. de man in die winkel vroeg nog van 'heb je Chello?' ja.. 'dan kan het' ben het echt zat, in die rothandleiding staat dat het allemaal hartstikke simpel is, maar het gaat gewoon niet, ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
tis alleen ff uitzoeken hoe ![]() je moet die router even goed configgen ![]() ![]() Dreams heb je de software van die router voor me?
|
Verwijderd
|
Kijk eens hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/309398 en dan vooral het laatste stukje Extra: Chello en routers Misschien dat het dan werkt (ik heb zelf geen chello dus ik weet niet of het werkt) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Jaja, effe van jou gepikt) Onder Optional Clone Mac voer je het macadres in die je moet gebruiken voor je Chello verbinding. Veel plezier ermee ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ADSL] KPN verhoogt snelheden SaisPas | 26 | 16-01-2005 12:46 | |
Software & Hardware |
[internet] wireless Verwijderd | 11 | 06-11-2004 08:56 | |
Software & Hardware |
[modem & router] gedeelde internet verbinding Verwijderd | 6 | 22-08-2004 13:47 | |
Software & Hardware |
[Internet] Problemen met de router Rollie | 3 | 30-06-2004 08:25 | |
Software & Hardware |
Waarom draait iedereen Windows? Verwijderd | 81 | 25-11-2003 12:47 | |
Software & Hardware |
[ADSL/MSN] File transfer werkt niet Orion16 | 16 | 12-08-2003 18:42 |