Oud 11-09-2002, 06:43
TMLWKY
TMLWKY is offline
Wat vinden jullie hiervan? Nobel streven of onzin?

Ikzelf vind het knap dat mensen het volhouden daar heb ik wel bewondering voor... Zelf zal ik me hier niet aan houden, omdat ik het nut er niet van inzie.
Wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 09:15
Verwijderd
Mwah... b-tje onzin. Trouwens, in sommige geloven ben je getrouwd op het moment dat je met iemand in bed ligt... Lekker logisch dus.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 09:46
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Na et heeft wel wat speciaals.. Maarja kvin et persoonlijk lichtelijke onzin..
Oud 11-09-2002, 10:48
autodropje
autodropje is offline
waarom zou je?
Oud 11-09-2002, 15:22
REIE
REIE is offline
Slaat nergens op. Dit is gewoon discriminatie van de vrouw.

REIE
Oud 11-09-2002, 16:15
Poesba
Poesba is offline
Discriminatie van de vrouw? Volgens mij ging het niet specifiek over vrouwen.

En het is best te begrijpen volgens mij. Sommige mensen willen zich gewoon bewaren voor een soulmate die ergens op de wereld ronddartelt. Ik vind het wel een romatisch idee ook al is het niet bijster realistisch.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 16:46
legatus
legatus is offline
Een nobel streven, maar het huwelijk hoeft niet sterker te zijn.

Het was een stuk makkelijker als mensen niet zo gedwongen werden tot het verkrijgen van een vriend/vriendin. Ik heb meegemaakt dat gelovigen dit nog harder doordrukken. "Heb je nog geen vriendje/vriendinnetje?", gevolgd door een teleurgestelde pruil-lip die omslaat in een demonisch opgewekte conclusie: "Ach, dat komt nog wel!".
Oud 11-09-2002, 17:44
rare pop!
rare pop! is offline
Sommige vrouwen willen het.. reinheid (of is dat dat met ij??)..
ik weet nie, doe gewoon wat leuks met je leven, wie weet is het morgen afgelope, so enjoy..
Oud 11-09-2002, 17:49
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar íets toevoegt aan je huwelijk.
Oud 11-09-2002, 18:56
rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat het ook maar íets toevoegt aan je huwelijk.
idd, wat is het nut ervan om maagd te blijve, lijkt me ook kut om ontmaagd te worde op je eerste huwlijks nacht, je weet helemaal nie hoe het gaat ofzo, kijk, dan kun je op zo'n moment toch beter ervaren zijn?? of heb ik da weer es verkeerd ghehe
Oud 11-09-2002, 19:09
Mephisto
Mephisto is offline
Mijn motto:

LEEF voor je je bindt!

Sex voor het huwelijk: zoveel mogelijk, die kans krijg ik later niet meer.

Maar toch bewonder ik diegenen die het zolang weten vol te houden wel.
Oud 11-09-2002, 20:44
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
REIE schreef:
Slaat nergens op. Dit is gewoon discriminatie van de vrouw.

Dat snap ik niet. Leg eens uit. Van mannen wordt toch ook gezegd dat ze maagd kunnen blijven?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:45
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Sex voor het huwelijk: zoveel mogelijk, die kans krijg ik later niet meer.

Wie zegt dat? Het aantal echtscheidingen spreek boekdelen...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:53
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Wie zegt dat? Het aantal echtscheidingen spreek boekdelen...
Dan ben je al een aantal jaren ouder en meestal heeft dat nadelige gevolgen voor je sexleven.
Oud 11-09-2002, 21:40
SiGmA
SiGmA is offline
Ik benwel ben ik van mening dat bijvoorbeeld je eerste keer wel met iemand speciaals moet zijn, als je meteen met diegene trouwt is dat toch mooi meegenomen? Je hoeft voor mij part niet persé rond te neuken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 22:05
Cassidy
Cassidy is offline
Opzich zie ik er het nut ook niet echt van in. Opzich ben ik blij dat ik voor mijn vriend nog nooit met iemand naar bed ben geweest, omdat hij voor mij echt de ware is (hopelijk voor de rest van mijn leven!) en de vriendjes voorhem (totaal) niet. Het is iets speciaals, maar stel ik was hem pas op mijn 30ste tegengekomen dan was t toch alwel gebeurd, t lijkt me heel moeilijk om dat vol te houden, niet?

lots of love
Oud 11-09-2002, 22:09
legatus
legatus is offline
Citaat:
je eerste keer wel met iemand speciaals moet zijn
Dat is er ingestampt door hopeloze romantici.

Sex is heerlijk, maar verwacht geen magie -- dat is liefde.
Oud 12-09-2002, 06:32
lieve
lieve is offline
Als iemand dat wil doen, is dat mooi voor hen!
Maar ikzelf zou me er toch ook nie aan kunnen houden!
Ik ben nu wel nog maagd,maar ik heb een vaste vriend en als ik me er klaar voor voel zou ik met hem wel willen vrijen!
Oud 12-09-2002, 09:12
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef:
Als iemand dat wil doen, is dat mooi voor hen!
Maar ikzelf zou me er toch ook nie aan kunnen houden!
Ik ben nu wel nog maagd,maar ik heb een vaste vriend en als ik me er klaar voor voel zou ik met hem wel willen vrijen!
Hey, maar Lieve... Van alleen vrijen wordt je niet ontmaagd hoor...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:14
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:

Hey, maar Lieve... Van alleen vrijen wordt je niet ontmaagd hoor...
De een noemt het vrijen, de ander noemt het neuken... mij werd vroeger ook altijd geleerd dat je 'het doen' 'vrijen' moest noemen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:19
Verwijderd
Mwah, Ik lees Breakout dus dat zal het wel zijn. En zij komt uit België zag ik en daar zeggen ze toch alles precies anders.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 12:00
pienie
Achja ik kan er wel inkomen dat iemand zijn 'maagdelijkheid' wil bewaren voor het huwelijk...

Sex word tegenwoordig ook zo opgeblazen, iedereen moet het doen, sex is belangrijk, een jongen moet een bepaalde 'maat' hebben, vrouwen hebben grote borsten nodig...

Ik heb bewondering voor de mensen die na hun 16de nog maagd zijn...

En tjah sex hebben na het huwelijk heb ik echt geen probleem mee...dat moet iedereen voor zichzelf weten...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:23
REIE
REIE is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Dat snap ik niet. Leg eens uit. Van mannen wordt toch ook gezegd dat ze maagd kunnen blijven?
Ja, kan, maar in die culturen wordt het gezien alsof de man de vrouw bezit en daarom het recht heeft haar te ontmaagden. Bij vrouwen is die druk groter. Bij mannen daaraantegen kun je het niet fysiek zien of ze al eens sex hebben gehad. Verder maken die culturen een hoop heisa om het idee "maagd". In bv Negeria, en in toenemende mate in Indonesie worden vrouwen besneden en zelfs dichtgenaaid, allemaal om "te verhinderen dat slechte eigenschappen van vrouwen (het verleiden van mannen) zich openbaren." Da's toch bull shit?

REIE
Oud 13-09-2002, 11:39
makita
makita is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Mwah... b-tje onzin. Trouwens, in sommige geloven ben je getrouwd op het moment dat je met iemand in bed ligt... Lekker logisch dus.

jaa zo kan ik het ook !!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:47
GeritoDM
GeritoDM is offline
(Ik dacht: laat ik es op F&L kijken... wat zie ik, deze topic! Eindelijk is iets interessant. )

K, daar gaan we dan.
Ten eerste, sex hebben is volgens de Bijbel (dus volgens God) inderdaad hetzelfde als trouwen. De bruiloft enzow is in feite het alleen bezegelen en openbaar maken voor iedereen dat je met elkaar trouwt en daarvoor Gods zegen vraagt. En je trouwt pas als je elkaar dermate goed kent, dat je weet dat op elkaar kan vertrouwen en dat je echt met elkaar verder je hele leven wilt leven enz. enz. Je bouwt dus eerst een geestelijke band op, je wordt één in geest. (Zelfde meningen, je weet precies wat een ander waardeert en wat die niet zo leuk vindt e.d..) Na het huwelijk, word je ook lichamelijk één, dmv sex. Tuurlijk, (tong)zoenen en knuffelen is ook lichamelijke omgang, maar sex is het mooiste geschenk van God, het toppunt van liefde. Daarom is het goed daar zorgvuldig mee om te gaan en te wachten tot je huwelijk. Als je dus sex met elkaar hebt gehad, heb je een band gesmeed. Als je vervolgens met een ander in bed duikt, vernietig je die vorige band, waar altijd resten van over blijven, om een nieuwe te maken. (Waar komen al die echtscheidingen vandaan? Juist, zelfzuchtige liefde die het niet bij één partner houdt. (In het algemeen natuurlijk.)) Als je dus "zomaar" met een vriend(in) sex hebt, en dat niet bij die ene houdt, maar bij de volgende verkering ook doet, ga je zeker niet zorgvuldig met sex om. Sex wordt een genots- en (zelf)bevredigingsmiddel, ipv een diepe band verdiepen met degene die je door en door kent.
Sex is niet zomaar iets, het is de bekroning op een relatie, voor altijd, het mooiste wat God aan ons gegeven mbt de liefde.

(Zoals gewoonlijk is mijn betoog verandert in een chaotische samensmelting van meningen, argumenten e.d. zonder ook maar enige opbouw.)
Oud 13-09-2002, 20:51
Verwijderd
ik ga zeker geen maagd blijven tot mijn huwelijk( gaat al niet meer lukken) ik vind het ook onzin om te doen, waarom zou je iets was lekker is(en gezond) niet doen tot je getrouwd bent. en trouwens ik weet nog niet eens of ik wel wil trouwen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:06
Verwijderd
Ik vind het een bijzonder dom idee. Mag het ook niet van mijn moeder

Waarom? Mh, onder andere omdat je in de puberteit erin geinteresseerd raakt, nieuwsgierig bent. Je moet toch kunnen uitproberen? Bovendien vind ik sex gewoon niet zo belangrijk dat je het maar met een persoon zou moeten delen... Je zoent toch ook niet met maar 1 persoon in je leven, en waarom zou je ook?

Tis dus weer een ander verhaal als je je hele leven bij de vriend/vriendin blijft die je ontmaagd heeft... Maar die kans is niet bijzonder groot dus...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 06:55
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
(Ik dacht: laat ik es op F&L kijken... wat zie ik, deze topic! Eindelijk is iets interessant. )

K, daar gaan we dan.
Ten eerste, sex hebben is volgens de Bijbel (dus volgens God) inderdaad hetzelfde als trouwen. De bruiloft enzow is in feite het alleen bezegelen en openbaar maken voor iedereen dat je met elkaar trouwt en daarvoor Gods zegen vraagt. En je trouwt pas als je elkaar dermate goed kent, dat je weet dat op elkaar kan vertrouwen en dat je echt met elkaar verder je hele leven wilt leven enz. enz. Je bouwt dus eerst een geestelijke band op, je wordt één in geest. (Zelfde meningen, je weet precies wat een ander waardeert en wat die niet zo leuk vindt e.d..) Na het huwelijk, word je ook lichamelijk één, dmv sex. Tuurlijk, (tong)zoenen en knuffelen is ook lichamelijke omgang, maar sex is het mooiste geschenk van God, het toppunt van liefde. Daarom is het goed daar zorgvuldig mee om te gaan en te wachten tot je huwelijk. Als je dus sex met elkaar hebt gehad, heb je een band gesmeed. Als je vervolgens met een ander in bed duikt, vernietig je die vorige band, waar altijd resten van over blijven, om een nieuwe te maken. (Waar komen al die echtscheidingen vandaan? Juist, zelfzuchtige liefde die het niet bij één partner houdt. (In het algemeen natuurlijk.)) Als je dus "zomaar" met een vriend(in) sex hebt, en dat niet bij die ene houdt, maar bij de volgende verkering ook doet, ga je zeker niet zorgvuldig met sex om. Sex wordt een genots- en (zelf)bevredigingsmiddel, ipv een diepe band verdiepen met degene die je door en door kent.
Sex is niet zomaar iets, het is de bekroning op een relatie, voor altijd, het mooiste wat God aan ons gegeven mbt de liefde.

(Zoals gewoonlijk is mijn betoog verandert in een chaotische samensmelting van meningen, argumenten e.d. zonder ook maar enige opbouw.)
Goed verhaal, afgezien van 1 ding: je hoeft niet per sé dezelfde mening te hebben om te trouwen, juist niet. Je moet alleen zorgen dat je weet hoe de ander over dingen denkt, en die mening moet je respecteren
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:13
Cassidy
Cassidy is offline
Citaat:
K, daar gaan we dan. (....)Sex is niet zomaar iets, het is de bekroning op een relatie, voor altijd, het mooiste wat God aan ons gegeven mbt de liefde.
Hm wat nou als ik nie in god geloof? (dan mag'k in t rond n**ken* om t maar heel grof te zeggen?) Dit is niet als aanvalling bedoeld trouwens, ik vind dat iedereen moet doen wat hij /zij zelf het prettigste vindt.

Trouwens nog zomaar eens een peilinkje: Stel je wil maagd blijven tot het huwelijk (en dit lukt ook nog eens ) En in de huwelijksnacht blijkt dat ie dr nix van bakt, dat zou lullig zijn niet?
Oud 15-09-2002, 11:36
Yamyam
Yamyam is offline
Ik zou liever maagd blijven en gewoon niet trouwen. Leve de eeuwigheid. Ik word lekker een ouwe vrijster!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:45
Isa
Isa is offline
het zou in deze tijd handiger zijn als mensen geen zin hadden in sex voordat ze getrouwd waren. 100.000 jaar geleden was het nuttig dat mannen met iedere vrouw wilde neuken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Cassidy schreef:

Hm wat nou als ik nie in god geloof? (dan mag'k in t rond n**ken* om t maar heel grof te zeggen?) Dit is niet als aanvalling bedoeld trouwens, ik vind dat iedereen moet doen wat hij /zij zelf het prettigste vindt.

Trouwens nog zomaar eens een peilinkje: Stel je wil maagd blijven tot het huwelijk (en dit lukt ook nog eens ) En in de huwelijksnacht blijkt dat ie dr nix van bakt, dat zou lullig zijn niet?
Daar kun je vanuit gaan, als hij het nooit heeft kunnen leren. Fijn is dat.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:32
Verwijderd
ik vind het niet eens zo'n slecht idee. Het gaat me niet om reinheid, maagdelijkheid of meer van die onzin. Als iemand met je wil trouwen heeft die persoon redelijk sterke gevoelens voor je en weet je zeker dat het de moeite waard is. Niet dat je 3 maanden na de eerste keer denkt: Nou, dat was de grootste fout van m'n leven.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Cassidy schreef:
Ja maar wat hij nog niet weet, kan hij altijd nog leren.
Niets is de eerste keer perfect.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:56
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Cassidy schreef:

Dat eerste is jouw probleem , maar dan hoef je niet gelijk sex om te dopen in een product wat je maar zo vaak en veel mogelijk voor eigen behoefte moet gebruiken. Het is juist een verdieping van je relatie, zodat je band nog hecter wordt.
Dat tweede is daarmee ook een btje egoistisch, dan gaat het er dus alleen om dat jij je genot en bevrediging krijgt, ipv dat wat ik net en eerder al zei.

(Dit is evenmin een aanval or )

Citaat:
TMLWKY schreef:

Goed verhaal, afgezien van 1 ding: je hoeft niet per sé dezelfde mening te hebben om te trouwen, juist niet. Je moet alleen zorgen dat je weet hoe de ander over dingen denkt, en die mening moet je respecteren
Mja, dat zei ik een btje verkeerd denk ik. Maar je meningen moeten toch wel ongeveer overeen komen. Verschil moet er wezen, maar niet teveel. ('t Zou voor mij en mijn toekomstige vrouw ook wel handig zijn als zij net zo eigenwijs is als ik en dan net wat andere mening heeft. Dan kunnen we elkaar btje rechtzetten enzow. )
Oud 16-09-2002, 09:57
notbonefish
notbonefish is offline
het huwelijk (de ceremonie dan, he?) op zich vind ik onzin
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

Dat tweede is daarmee ook een btje egoistisch, dan gaat het er dus alleen om dat jij je genot en bevrediging krijgt, ipv dat wat ik net en eerder al zei.
Oh, dus als hij wel klaarkomt en jij niet is dat niet egoistisch?

Ik ben het met haar eens, op je huwelijksnacht zou je juist een heerlijke nacht moeten hebben, fijn als je dan nog ontmaagd moet worden (auw auw) en hij na 1 minuut al klaarkomt.... of de clitoris niet kan vinden...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 00:04
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
bonefish schreef:
het huwelijk (de ceremonie dan, he?) op zich vind ik onzin
Oud 17-09-2002, 09:02
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
pienie schreef:

1.Sex word tegenwoordig ook zo opgeblazen, iedereen moet het doen, sex is belangrijk, een jongen moet een bepaalde 'maat' hebben, vrouwen hebben grote borsten nodig...

2.Ik heb bewondering voor de mensen die na hun 16de nog maagd zijn...

1. Ligt aan je omgeving natuurlijk. In mijn omgeving 'moeten' mensen helemaal niks. Hoewel de vraag "heb je al een vriendinnetje" geen onbekende voor mij is. :/
Maar als er IMO iets zorgt voor het opblazen van het hele seks-gebeuren, dan is het wel wachten tot je huwelijk*.

2.Zo moeilijk is dat niet hoor. Een beetje beperkte sociale vaardigheden doen wonderen. Maar serieus, de meeste mensen zijn nog maagd op hun 16de, ik geloof dat het gemiddelde meisje rond haar 17de haar maagdelijkheid verliest, en de jongen rond zijn 18de. Maar goed, iedereen die een beetje sterk in z'n schoenen staat zal zich niet al te veel aantrekken van de eventuele druk die vanuit de omgeving afkomstig is.

Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

maar dan hoef je niet gelijk sex om te dopen in een product wat je maar zo vaak en veel mogelijk voor eigen behoefte moet gebruiken. Het is juist een verdieping van je relatie, zodat je band nog hecter wordt.
Ik ben het met je eens dat je met seks zorgvuldig moet omgaan, maar wachten tot het huwelijk lijkt me

Overigens denk ik niet dat iedereen voor zichzelf kan zeggen dat hij/zij wel/niet wacht met seks tot het huwelijk. Zoiets zit in je, of niet. Als je zoiets gaat forceren, dan leidt dat juist tot problemen. Als wachten tot het huwelijk je een goed idee lijkt, is het waarschijnlijk verstandig om dat ook daadwerkelijk te doen. Vind je het onzin, dan laat je het.

*Mensen die niet in de ceremonie van het huwelijk geloven, kunnen "huwelijk" natuurlijk vervangen door "degene met wie je de rest van je leven wilt doorbrengen" oid.
Oud 17-09-2002, 11:47
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waarom zou je?
pcies...

als je er echt achterstaat en denkt dat het beter is, dan moet je dat lekker doen...ik heb het nut niet kunnen ontdekken nog

naja tis nu ook paar jaartjes te laat, maar toch
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 12:26
revolucia
revolucia is offline
Ik vind zowel sex voor het huwelijk als maagd blijven tot het huwelijk prima, zolang iemand er maar zelf achterstaat. Echt vervelend wordt het aps (maar dat is vaker zo) als je door opgelegde normen (ja, we geven onze ouders maar weer de schuld met jezelf in tweestrijd komt...

Zolang je voor jezelf een beslissing kunt nemen en door niemand (en dan bedoel ik zowel ouders als leeftijdgenoten: "heb jij het nou nog steeeeeds niet gedan") in die beslissing gedwongen wordt, is iedere beslissing toch even "goed" en waardevol?
Oud 17-09-2002, 20:27
Cassidy
Cassidy is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Cassidy schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

Dat eerste is jouw probleem , maar dan hoef je niet gelijk sex om te dopen in een product wat je maar zo vaak en veel mogelijk voor eigen behoefte moet gebruiken. Het is juist een verdieping van je relatie, zodat je band nog hecter wordt.

(Dit is evenmin een aanval or )

Als je mn vorige stukje had gelezen, dan had je ook geweten dat ik sex totaal niet zie als iets van een 'sport' die je zovaak en zoveel mogelijk wil doen omdat jijzelf dit wel leuk vindt. Ik vind het juist iets speciaals waarvan ik heel blij ben dat ik dit voor het eerst samen met voor mij de ware kan doen. Gewoon omdat je dan samen zoiets kan 'uitvinden'.
Oud 17-09-2002, 20:47
Mujahideen
Mujahideen is offline
He, moet lukken bij mij. Hulde voor de mensen, die in een decadente en op seks gebaseerde maatschappij als die van Nederland, maagd voor het huwelijk kunnen blijven....
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 09:05
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
een decadente en op seks gebaseerde maatschappij als die van Nederland,
Care to explain?
Oud 19-09-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen:
He, moet lukken bij mij. Hulde voor de mensen, die in een decadente en op seks gebaseerde maatschappij als die van Nederland, maagd voor het huwelijk kunnen blijven....
Citaat:
McCaine schreef:
Care to explain?
Ja hoor, dat kan ik ook nog wel. Niet dat ik het er helemaal mee eens ben, en in andere landen zoals VS is het natuurlijk allemaal veel erger, of de exotische landen als Brazilie of Jamaica. Alles draait om sex hier om Nederland. Alle blaajdes voor tieners, bioloielessen, iedereen praat erover en wil het gedaan worden anders hoor je er niet bij ofzo. Daar stopt het niet, want er word around geslapen door alles wat los aan vast zit met redenen uiteenlopend van dronken en stoned tot dringend behoefte aan een betere baan of een leuke tv-show. Kijk, en dat is dus decadence, par ecxellence.... et, ca va sans dire, dilletance!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 09:50
Paulaah
Paulaah is offline
Ik vind het knap van mensen die het volhouden en heb ook wel respect voor mensen die er veel waarde aan hechten..

Zelf hecht ik er geen waarde aan en doe er dus ook niet aan mee..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:23
Demeter
Demeter is offline
Volgens mij geloof moet je maagd blijven tot aan het huwelijk... maar of ik het ook tot dan volhoud? ?? We zien wel
Oud 23-09-2002, 19:40
Severus
Severus is offline
Waarom maagd blijven tot het huwelijk? Seks stelt toch niet zoveel voor. Als je dan eenmaal getrouwd bent en net bent ontmaagd, denk je: "Was dát het?!?! Heb ik me daar al die moeite voor gedaan?!?!"

Ach, live fast, die young. Geniet ervan zolang het nog kan en verspil je tijd niet aan die idiote dingen als maagd blijven tot het huwelijk.

Ripper
Oud 26-09-2002, 19:30
kleine wicca
kleine wicca is offline
wat is het NUT ervan om zolang maagd te blijven?

don't understand................
Oud 27-09-2002, 09:52
Optima
Optima is offline
Ik denk dat dat Nobel streven kan uitdraaien in jezelf voor de gek houden

Het is nu eenmaal bekend dat men een partner mede kiest voor zijn seksuele prestaties. je moet seksueel compatible zijn. Dit is een oeroude instinctieve kant. Alles aan ons lichaam is hierop gebaseerd, onze hormoonhuishouding gelaatskleur, etc.

Ik vind mensen die maagd willen blijven voor het huwelijk dus hypocriet. Ze obntkennen hun mens-zijn door hun impulsen te ontkennen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten