Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*kijk mij een kutscheet in je gezicht laten*
||
Citaat:
ontopic: From The Cradle From Enslave vond ik vroeger wel een gaev nummer maar tegenwoordig luister ik der niet meer naar.
||
Citaat:
![]() COF is niet echt mijn stijl maar is er dan zoiets als een slechte band? Sommige mensen stellen dit soort muziek sterk op prijs, anderen minder...en dit is bij elke band in bepaalde mate zo... Het feit dat mensen deze band de grond boren is zeer opmerkelijk...Ik vind anderzijds dat mensen die zich verdiepen in een bepaald muziekgenre die zich het recht toe eigenen om de populairste bands te flamen minstens even laag bij de grond als kinderen die massaal naar een bepaalde gaan luisteren... Gewoon negeren is ook een optie... Ok dit moest er even uit
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en jullie blijven happen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bron van ergernis. Cradle of filth is een commerciele band, en als je daar je mening bij hebt is dat oke, ongeacht welke. |
![]() |
||
Citaat:
ja klopt maja heb geen zin om em aantepassen armand uber alles
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, om even terug te komen op 't topic, Midian is een van de sterkste albums ooit gemaakt. |
![]() |
|
Hmm, alleen de keyboards zijn meesterlijk op Midian ... maar wat wil je met een God als Martin Powell achter de toetsen...
Beste nummer van Cradle of Filth is toch wel ... Thirteen Autumns and a Widow .... of venus in Fear ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Nightwish Verwijderd | 215 | 17-07-2005 20:31 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
WOEI Handtekeningen van CoF!!!! CoFSeL | 139 | 21-04-2003 15:48 | |
Muziek |
graag jullie mening over een paar groepen melancholy | 48 | 23-03-2003 20:19 | |
Muziek |
Slipknot uit elkaar Yeah_Right | 128 | 01-01-2003 15:23 |