Oud 30-11-2001, 21:25
vosje16
vosje16 is offline
Hey, ik heb heel donkerbruin haar en heb veel haar op mijn armen en benen. Mijn benen scheer ik en op mijn armen vind ik dat niet erg maar nu heb ik gezien dat er rond mijn navel en aan mijn borsten ook zwarte haartjes te voorschijn komen. Ik heb ook een snorretje maar daar blondeer ik mijn haartjes en dan zie je het niet meer maar ik kan toch niet mijn heel lichaam blonderen...Mijn vraag is nu of die zwarte haartjes rond mijn navel enzo later weer weggaan (na mijn puberteit?) of zullen die daar nu voor altijd blijven? En weet iemand wat ik er nu tegen kan doen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 22:23
Lilla
Lilla is offline
dat ga idd nie meer weg..
ik had er eerst ook een paar maar ik vond het echt lelijk staat bij mn navel, dus heb ik gewoon geharsed .. autsj en nu is ut weg
en als er daar ooit weer is een haartje komt hars ik wel weer ofsow
Oud 30-11-2001, 22:57
nl2suzy
nl2suzy is offline
Hmm het is normaal wel een paar haartjes.. maareh volgens mij heb jij er wel veel?
Oud 01-12-2001, 12:01
devilcat
devilcat is offline
hey ik had ook een paar haartjes rond me navel die in het licht best zichbaar waren
die had ik gewoon verweidert met een silk apeal ofzo en nu is het gewoon weg
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 12:52
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Rond de borst is heel normaal, zelfs al ben je blond Aan de navel zou ik het zeker niet afscheren! En waxen lijkt me ook geen goed idee... Misschien afbleken jah.
Oud 01-12-2001, 14:12
Zorkman
Zorkman is offline
is da zo erg?
zolang da het fijne haartjes blijven en nie te lang is da toch niks...
't moe gewoon zacht voelen, dan is't goed
Oud 02-12-2001, 15:09
Verwijderd
Ik heb ook haar rond mijn navel, en dan in zo'n soort klimopje naar boven. Maar mijn haar is heel licht, dus dat zie je niet.

Volgens mij gaat dat niet weg, maar ik zou het als ik jou was ook niet weg halen door middel van scheren. Dan komen ze namelijk heel dik en hard terug. Nu zijn ze nog fijn zacht en daar kan niemand iets op tegen hebben, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 16:35
miep
miep is offline
Citaat:
vosje16 schreef:
Hey, ik heb heel donkerbruin haar en heb veel haar op mijn armen en benen. Mijn benen scheer ik en op mijn armen vind ik dat niet erg maar nu heb ik gezien dat er rond mijn navel en aan mijn borsten ook zwarte haartjes te voorschijn komen. Ik heb ook een snorretje maar daar blondeer ik mijn haartjes en dan zie je het niet meer maar ik kan toch niet mijn heel lichaam blonderen...Mijn vraag is nu of die zwarte haartjes rond mijn navel enzo later weer weggaan (na mijn puberteit?) of zullen die daar nu voor altijd blijven? En weet iemand wat ik er nu tegen kan doen?

ik heb hetzelfde als jou, rond m'n navel laat ik het lekker zitten, tenzij het zomer is en ik in m'n bikini ga lopen, dan epileer ik ze gewoon, doet pijn, maarjah! m'n benen scheer ik ook, van m'n armen trek ik neit zo veel aan. maar ik heb een vraag voor jou: hoe blondeer jij je "snor" ? zie mijn andere topic "ontharingscreme bij bovenlip" !

miep
Oud 04-12-2001, 22:50
Verwijderd
bleken kan je doen met Veet blonderingsmiddel ofzo

ik heb ook best wel wat donkere haartjes op mn lichaam, ik zit er best mee, mn vriend nie... je voelt er nix van maar je ziet het wel..ik vind het erg lelijk. ik heb zwart hoofdhaar dus ja, logischerwijs is de rest van mn haar ook donker, maar toch vind ik het minder maar ik ga het nie harsen of epileren ofzo (wel eens gedaan, nie zo fijn) het kan erger terug komen...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 18:52
MissBond007
MissBond007 is offline
Ik denk dat je er weinig aan zal kunnen doen. Als je er allemaal aan gaat zitten, weghalen enz. dan komen ze steeds sneller en meer terug, de meesten gewoon laten zitten en anders als het echt te erg is naar de huisarts. 'K ben zelf dus helemaal niet extra overbehaard en ben blond dus helemaal hoe jij je voelt heb ik geen ervaring maar het is wel klote denk ik.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten