![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, ik ga mijn vriendin dus NOOIT delen met iemand anders... Jah op dit moment niet, misschien later wel eens ooit als we dat allebei zouden willen, maar liever niet.
Nee de gedachte alleen al dat er een andere vent in d'r kont zit te beuken, en daarbij met z'n ballen tegen die van mij kletst enzo... Nee... 2 meiden mag natuurlijk wel, maar dat is weer een ander verhaal... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hmm hmmmmm misschein dat ik het dan ook wel zou doen om mezelf en haar een plezier te doen door triootjes houd je de relatie spannend maar in seksuele relaties zou ik gewoon hele orgies houden hoor |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het dus echt a-geil om het met een vent te doen, maar als mijn vriendin het met een andere meid wil doen vind ik dat best... Ik zou echt niet weten wat daar hypocriet aan is... Ik vraag me ook echt af hoeveel meiden het nou geil vinden om 2 mannen bezig te zien...
|
![]() |
Cryptic: QUOTE: 'Nee, ik ga mijn vriendin dus NOOIT delen met iemand anders... Jah op dit moment niet, misschien later wel eens ooit als we dat allebei zouden willen, maar liever niet'
Precies dat is dus het hypocriet als het om een lekker wijf gaat, kan het opeens wel! wat een bs man! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar jah, aan de andere kant, dan zie ik mijn vriend sex hebben met een ander. Als er een man bij zit, ziet mijn vriend mij sex hebben met een ander... ![]() Misschien een kwartet haha ![]() maar ik snap jouw reactie wel ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Split tongue. Verwijderd | 223 | 18-10-2006 15:35 | |
Seksualiteit |
welk standje maakt je helemaal gek?? dead person | 59 | 15-04-2004 09:23 | |
Seksualiteit |