Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vader kwam tot voor een paar maand regelmatig dronken al niet STOMDRONKEN thuis!
Hij moet een beschermengel hebben dat kan niet anders, hij heeft nog nooit ZAT een ongeval gehad!(hij heeft er eens eentje gehad en dan was hij nuchter en was het zijn fout niet! ![]() ![]() ![]() Ging hij voetballen, dan ging de match verder in de kantine en was het daar match pintheffen denk ik! ![]() Maar hij kon nooit NEEN zeggen of HET IS GENOEG! M'n moeder,m'n zus en ik hadden er al regelmatig tegen hem over bezig geweest.. dat we het allemaal HEEL vervelend vonden dat hij dronk enzo!Ik heb het niet anders geweten dan m'n vader die aardig wat dronk!!! Tot m'n moeder een paar maanden geleden echt een heel serieuze ruzie met hem had ... en die heeft echt wel een hele tijd geduurd...(gelukkig ben ik toen een tijdje meegegaan met een vriendin op vakantie, en konden ze toen rustig praten...) En hebben ze het uitgepraat en heeft hij beloofd niet meer te drinken! En tot vandaag heeft hij nog steeds geen druppel alcohol gedronken! Ik vind het echt nen dikke proficiat voor m'n pa, ... want ik weet dat het voor hem echt niet gemakkelijk moet geweest zijn! En hij was al genen dikke, maar nu is hij ondertussen ook al 10 kilo afgevallen! Hehe... Maar het enige nadeel dat ik nu wel heb is, dat hij zich nu ook meer begint te moeien in m'n doen en laten ![]() ![]() En nu kan niemand me nog kwetsende grapjes geven over m'n ZATLAP van een vader!(want die heb je er zowiezo bij--> gelukkig ben ik niet op m'n mondje gevallen en weten ze meteen waar ze staan, na zo'n mislukte grap! ![]() Groetjes Lieve,xxx
|
![]() |
Mijn moeder lag bij een motor feestje eens heel erg dronken naast de tent. Toen ik een keer ging kijken waar ze bleef lag ze tussen d'r eigen motor en onze tent in. Ik vroeg: "Mama ben je mssn een beetje ziek?" Zei: "Nee hoor, het gras is zo lekker koel."
![]() Toen kwam die vriend langs en zei: "Ik heb ook wel eens dromen over zeemeerminnen, en ik weet dat ik een hele geile harley heb maar om er nou voor te gaan liggen..." ![]() Dus toen vroeg hij aan d'r: "Wil je mssn een stukje chocola?" Waarna ik een soort kokhalzend geluid hoorde. Toen zei ik: "En een biertje?" Nog een kokhalzend geluidje ![]() ![]() Moet je maar niet te veel zuipen hoor... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
De Kantine |
Saaipanje en Paraguay kunnen niet voetballen #1033 Verwijderd | 500 | 04-07-2010 16:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
Psychologie |
ouders dronken raarbeestje | 17 | 20-09-2003 18:16 | |
Liefde & Relatie |
zijn ouders 20marianne12 | 6 | 01-03-2003 20:00 | |
Drugs & Alcohol |
[tags] wel of niet ? apekop123 | 4 | 06-11-2002 17:53 |