Ok, ik ben pas geleden van studie veranderd en er zit een hele leuke jongen bij me op school. Aan het begin van het jaar was er een feest en daar had ik met um gezoend. Vervolgens wist ik me geen houding te geven en heb ik um half zitten te negeren. Tenzij hij naar me toe kwam. Het moest steeds van hem komen, omdat ik gewoon me niet op wou dringen. Ong. 3 weken daarna stond hij opeens te zoenen met een ander meisje

vond ik echt zwaar misselijk, majah, ook een beetje mn eigen schuld natuurlijk. Hij had al vaak te kennen gegeven dat ie af wou spreken enzo, maar t kwam er niet echt van.
Nou heb ik afgelopen week weer met um gezoend. Ik vind um denk ik wel meer dan leuk.. maar tis allemaal een beetje vaag.. ik spreek um wel regelmatig op school maar veel verder is het niet gekomen.. ik heb zn nummer ook niet en ga er bovendien ook niet om zitten bedelen, want ik heb geen zin om af te gaan en vervolgens nog zo lang bij hem op school te moeten zitten...
Ik ben nl. heel erg in staat um zo weer te gaan negeren.. Ik wil eigk gewoon weten wat hij er mee wil.. waarom hij dit allemaal doet? Oftie me echt leuk vind, of alleen leuk voor een paar avondjes...