Oud 17-10-2002, 23:48
Palmboompje
Palmboompje is offline
Ok, ik ben pas geleden van studie veranderd en er zit een hele leuke jongen bij me op school. Aan het begin van het jaar was er een feest en daar had ik met um gezoend. Vervolgens wist ik me geen houding te geven en heb ik um half zitten te negeren. Tenzij hij naar me toe kwam. Het moest steeds van hem komen, omdat ik gewoon me niet op wou dringen. Ong. 3 weken daarna stond hij opeens te zoenen met een ander meisje vond ik echt zwaar misselijk, majah, ook een beetje mn eigen schuld natuurlijk. Hij had al vaak te kennen gegeven dat ie af wou spreken enzo, maar t kwam er niet echt van.
Nou heb ik afgelopen week weer met um gezoend. Ik vind um denk ik wel meer dan leuk.. maar tis allemaal een beetje vaag.. ik spreek um wel regelmatig op school maar veel verder is het niet gekomen.. ik heb zn nummer ook niet en ga er bovendien ook niet om zitten bedelen, want ik heb geen zin om af te gaan en vervolgens nog zo lang bij hem op school te moeten zitten...
Ik ben nl. heel erg in staat um zo weer te gaan negeren.. Ik wil eigk gewoon weten wat hij er mee wil.. waarom hij dit allemaal doet? Oftie me echt leuk vind, of alleen leuk voor een paar avondjes...

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 23:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 00:04
Stainleszs
Stainleszs is offline
Jeezus wat een ongelovelijk kut verhaal om antwoord op te geven. Maar ik zal het is proberen.

Een ding wat ik altijd nodig heb van een meisje die ik echt leuk vind zijn signalen. Dingen waaruit blijkt dat ze mij ook leuk vindt. Laat het hem is merken dat je hem wel leuk vind, maar doe het transparant. Daar bedoel ik meej, lok hem uit ze tent, met opmerkingen en kleine (schijnend)onbenullige vraagjes. Of je kan natuurlijk ook denken hoe leuk vin je hem, en vin je hem ECHT SUPAH flex dan moet je je afvragen wat meer waard is, een kans op hem of dan maar een beetje schande oplopen tegenover hem de rest van je skoolperiode.

*Life is all about priorities*
Oud 18-10-2002, 07:24
Verwijderd
Wat een vrouw als hint ziet, snapt de man dikwijls niet

Er is maar 1 weg en die houdt nou eenmaal in dat er een kans bestaat afgewezen te worden. Daar kom je helaas niet omheen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten