Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tis jammer dat nintendo zon mooie game moet verliezen aan zo'n stom ding wat bill gates alleen meer heeft gemaakt om geld te kunnen verdienen (achja een paar miljoentjes of miljartjes wat maakt het nog uit) en om de console game wereld is goed te verzieken
hoe haalt ie vent ut in zun hoofd om rare een beetje over te kopen de dwaas datie is! alleen maar voor zijn eigen best wil en de rest kan stikken zodat iedereen ff zijn mooie "koelkast" in huis te halen.. dacht ut niet.. alleen hopen dat donkey kong (waar nintendo nog wel patent op heeft ) het goed zal maken op de cube... dat lucht op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
screenshots ![]() dat hij komt (op xbox :x) is zeker, het zal alleen nog een tijd duren. en reken maar dat 't een topspel word, rare is niet tevreden met minder (zou je moeten weten), sorry freggelfreak.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tis niet waar
![]() en owja.. waarom zouden ze screenshots sturen/laten zien aan een gamecube site terwijl perfect dark voor xbox komt =/
|
![]() |
Er zijn als het goed is nog geen screenshots van PD0, maar ik heb wel plaatjes gezien van joanna als stripfiguurachtig lichaam. Het spel schijnt ook behoorlijk cell shaded te zijn, ik vind zelf dat dat een aktie game verpest. maarja ik heb toch een kubus en gelukkig verpest rare PD op de xbox
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Games |
Officieel: Halo 2 Verwijderd | 11 | 07-10-2003 01:21 | |
Games |
Resident Evil Gamecube!! diamondvoodoo | 19 | 18-09-2002 22:31 | |
Games |
Xbox Talon | 32 | 04-05-2002 15:45 | |
Games |
Alle officiele GameCube info! me kip | 16 | 05-02-2002 00:51 | |
Games |
Wat word de Beste shooter van 2002? pisseoff | 24 | 21-01-2002 11:02 |