Oud 23-10-2002, 21:49
S
S is offline
Wanneer komt 'ie?

Dit is denk ik de #1 reden waarom ik een Xbox ga kopen.

Maareh, om ff op mijn vraag terug te komen, waren het nou geruchten of gaat 'ie echt komen? Wanneer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2002, 23:13
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik hoop dat ie flopt, kut bill gates..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:48
S
S is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Ik hoop dat ie flopt, kut bill gates..
Dat hoop ik niet.

PD was een zwaar strak spel, ik speel het nu nog.
Hij heeft Rare alleen overgekocht, waarmee ik eigelijk blij zou moeten zijn.

Kijk, anders had ik een 'Cube gekocht, nu een Xbox (vanwege het spel ).
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:33
perfectme
perfectme is offline
HAHA, nintendo bezit wel de rechten op Joanna Dark ...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:22
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
perfectme_007 schreef:
HAHA, nintendo bezit wel de rechten op Joanna Dark ...
eeeeeuh nee

maar ik heb er nu screenshots van gezien en het ziet er echt veeeeeeel slechter uit dan de eerdere dingen die ik ervan heb gezien niet dat het erg is, want ik hoef toch geen x-box
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:55
Freshmaker
Freshmaker is offline
Er zijn geen screenshots van, alleen wat tekeningen van een vernieuwde Joanna Dark. Verwacht hem maar niet voor eind 2003/begin 2004
Oud 24-10-2002, 21:22
jantje006
jantje006 is offline
tis jammer dat nintendo zon mooie game moet verliezen aan zo'n stom ding wat bill gates alleen meer heeft gemaakt om geld te kunnen verdienen (achja een paar miljoentjes of miljartjes wat maakt het nog uit) en om de console game wereld is goed te verzieken

hoe haalt ie vent ut in zun hoofd om rare een beetje over te kopen de dwaas datie is! alleen maar voor zijn eigen best wil en de rest kan stikken zodat iedereen ff zijn mooie "koelkast" in huis te halen.. dacht ut niet.. alleen hopen dat donkey kong (waar nintendo nog wel patent op heeft ) het goed zal maken op de cube...

dat lucht op !!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 11:23
S
S is offline
Citaat:
jantje006 schreef:
tis jammer dat nintendo zon mooie game moet verliezen aan zo'n stom ding wat bill gates alleen meer heeft gemaakt om geld te kunnen verdienen (achja een paar miljoentjes of miljartjes wat maakt het nog uit) en om de console game wereld is goed te verzieken

hoe haalt ie vent ut in zun hoofd om rare een beetje over te kopen de dwaas datie is! alleen maar voor zijn eigen best wil en de rest kan stikken zodat iedereen ff zijn mooie "koelkast" in huis te halen.. dacht ut niet.. alleen hopen dat donkey kong (waar nintendo nog wel patent op heeft ) het goed zal maken op de cube...

dat lucht op !!!
Ik zou Donkey Kong niet vergelijken met PD .
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:01
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
eeeeeuh nee

maar ik heb er nu screenshots van gezien en het ziet er echt veeeeeeel slechter uit dan de eerdere dingen die ik ervan heb gezien niet dat het erg is, want ik hoef toch geen x-box
omg lol??? wahhaa

screenshots dan ben jij een knappe jongen.

dat hij komt (op xbox :x) is zeker, het zal alleen nog een tijd duren. en reken maar dat 't een topspel word, rare is niet tevreden met minder (zou je moeten weten), sorry freggelfreak.
Oud 25-10-2002, 13:08
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
kut xbox
Oud 25-10-2002, 15:39
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Blizz schreef:
omg lol??? wahhaa

screenshots dan ben jij een knappe jongen.

dat hij komt (op xbox :x) is zeker, het zal alleen nog een tijd duren. en reken maar dat 't een topspel word, rare is niet tevreden met minder (zou je moeten weten), sorry freggelfreak.
nou ja aangezien mijn beste vriend een site heeft . www.spelkubus.nl en allemaal contacten heeft met bedrijven enzo en zo op van die site's kan komen die alleen voor makers zijn. zo heb ik misschien screenshots gezien ok dankuwel moest ik effe kwijt
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:40
S
S is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
van die site's kan komen die alleen voor makers zijn
B*llsh*t.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 00:39
freggelfreak
freggelfreak is offline
dan niet he. boeit mij het of je me gelooft, maar zulke sites bestaan dus wel als je dat niet kent ligt dat meer aan jou denk ik
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 03:20
Blizz
Blizz is offline
tis niet waar en als iemand zo'n screen zou zien, kan je hem op slaan en dus ook posten en dan heb je een primeur en dan veel publiciteit.. DUS als ze er al waren had iedereen ze al gezien (btw.. 'op site's komen die alleen voor makers zijn' LOL!)
en owja.. waarom zouden ze screenshots sturen/laten zien aan een gamecube site terwijl perfect dark voor xbox komt =/
Oud 28-10-2002, 18:04
neilpryde
neilpryde is offline
Er zijn als het goed is nog geen screenshots van PD0, maar ik heb wel plaatjes gezien van joanna als stripfiguurachtig lichaam. Het spel schijnt ook behoorlijk cell shaded te zijn, ik vind zelf dat dat een aktie game verpest. maarja ik heb toch een kubus en gelukkig verpest rare PD op de xbox
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten