Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
echt sneu je laat je toch niet op die manier kennen (als microsoft)? vet gaar hm iig zijn alle dingen waar rare mee groot geworden is nog van Nintendo ik weet alleen niet zeker van perfect dark ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
zeg mensen...
Resident Evil he.. is dat net als Luigi's mansion..->> uitgespeeld en dan speel jem nie meer? okeej Resident Evil is wel veel groter (2 ceedeetjes toch?) maar hoeveel uur speelplezier heeft men ervan en issie een beetje lang houdbaar? dank u ![]()
||
Citaat:
hmm ja dat ind ik als ik um uitspeeld wil ik daarna niet meer spelen geen zin meer, je weet als die missions etc. nee ik niet ik speel um daarna niet meer maar missions halen is hier behoorlijk moeilijk dus denk niet dat je het heel snel kan uitspelen , maar resident evil is echt heel leuke om te games maar niet leuk als je um voor de 2e keer wilt gaan uitspelen dan heb je geen schrikplezier meer ![]() als ik resident evel heb uitgespeeld speel ik dan andere versies van R.E. maar het is wel de waard om te kopen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk vind ik dat RE niet zo een hoge replay factor hebt (om maar even in PU termen te praten). Dan is deel 2 nog t leukste (langste,die heeft 4 eindes en je kan nog met een Swat member spelen (+tofu
![]() Gegroet Gamerz :>
|
De ultieme RE zou idd zijn dat de zombies etc. random waren...misschien niet de vijanden op keypoints, maar dat je altijd op je hoede moet zijn...
Opzich heeft RE wel een goede replay waarde...maar als je em echt een paar keer heb uitgespeelt, dan kan je alles dromen... Al krijg ik nog wel de stuipzenuwen bij Nemesis....maar dat zal wel komen omdat ik 3 nog maar 1x heb uitgespeeld...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Resident Evil Remake: An error has occurred. Verwijderd | 13 | 11-02-2007 00:13 | |
Games |
Resident Evil 4 Mr.Hypert€xt | 11 | 15-09-2004 21:38 | |
Games |
[Gamecube] Resident Evil Stefanie | 21 | 06-04-2004 20:32 | |
Games |
resident evil serie niet meer exclusief voor de gamecube SQUARE | 10 | 11-04-2003 16:06 | |
Games |
wanneer komt resident evil uit? scream_84 | 5 | 08-06-2002 20:35 | |
Games |
Resident Evil wordt Gamecube exclusief Dark G | 22 | 29-09-2001 17:04 |