Oud 21-01-2002, 18:13
angel_undercover
angel_undercover is offline
Kerstdagen.. aangekomen.. en dat moet eraf! maar ik blijf echt naar al dat lekkers pakken! iemand ideetjes?

grxxtz
Oud 21-01-2002, 18:35
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Discipline! Geen snoep, geen chips, geen nootjes meer. Als je toch zin hebt in een tussendoortje; neem een appel, een liga of een droeg koekje. Voel je je veel 'schoner'.
Oud 21-01-2002, 19:01
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
kauwgom kauwen, dan heb je iets in je mond, zodat je niet de hele tijd zin hebt om iets op te eten.
Oud 21-01-2002, 19:57
Zorkman
Zorkman is offline
wees dan gewoon actiever..
moogde nog zoveel fretten als ge wilt aangezien het er toch afgaat...
nuja, kan nie echt meepraten van zorgen over gewicht dusja
Oud 21-01-2002, 20:05
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Zorkman schreef:

?

Oud 21-01-2002, 20:54
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Zorkman schreef:

Lijkt mij eigenlijk niet...

Love
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 08:58
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Discipline is idd the keyword Ik hou t ook niet echt vol tot nu toe maar ja, tis wel een kwestie van volhouden. Als je een keer de 'fout' ingaat gewoon weer opnieuw proberen en niet de moed laten zakken. Ik ben altijd zo als ik dan toch één koek op heb dat ik meteen zoiets heb van 'ja nou maakt t toch niet meer uit' en dan vreet ik er helemaal op los. Is niet aan te raden
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 16:18
snoopy
snoopy is offline
dicipline, idd. Maar niet overdreven. Hierboven staat dat je geen snoep etc. meer mag, maar volgens mij kun je veel beter een beetje minderen, maar dat je wél elke dag iéts mag snoepen, anders hou je het veel moeilijker vol. En sporten. Neem vaker de fiets i.p.v. de bus, de trap i.p.v. de lift etc. etc.
Oud 22-01-2002, 16:18
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik probeer ook minder te snoepen en ik heb echt iets gevonden at bij mij heel goed werkt. Iedere keer dat ik denk, ikheb trek in dit en dat dan denk ik aan een heel grote berg kots met brokjes erin en aan die geur erbij... heb het mijn moeder ook gezegd, bij haar werkt het ook .
Oud 22-01-2002, 18:50
star1
star1 is offline
Je moet gewoon zorgen dat er geen snoep in huis is en alleen gronte fruit en gezonde lekkere dingen en dan elke avond n paar sit ups
Oud 22-01-2002, 19:29
angel_undercover
angel_undercover is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik ben altijd zo als ik dan toch één koek op heb dat ik meteen zoiets heb van 'ja nou maakt t toch niet meer uit' en dan vreet ik er helemaal op los. Is niet aan te raden

Das ook iets wat ik heel erg heb! en het gaat de hele dag op school goed, maar als ik thuis ben eet ik alles wat ik zie.. terwijlik op school bijna niets eet en toch geen honger lijd.. maargoed... discipline idd... aaah.. life in unfair!

Oud 23-01-2002, 13:19
Verwijderd
Veel water drinken,..krijg je ook minder honger van
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 01:19
miep
miep is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Discipline is idd the keyword Ik hou t ook niet echt vol tot nu toe maar ja, tis wel een kwestie van volhouden. Als je een keer de 'fout' ingaat gewoon weer opnieuw proberen en niet de moed laten zakken. Ik ben altijd zo als ik dan toch één koek op heb dat ik meteen zoiets heb van 'ja nou maakt t toch niet meer uit' en dan vreet ik er helemaal op los. Is niet aan te raden

ik heb precies het zelfde!! ik mag helemaal niet snoepen/koek eten/enz van mezelf, maar als ik dan eenmaal idd één koekje op heb, of wat dan ook wat eigenlijk niet "hoort" vreet ik er ook HELEMAAL op los~! echt erG! maar ik ga maandag weer beginnen..... mag me dit weekend nog vol vreten van mezelf .. heeft ook weinig nut watn dan heb ik later weer spijt maarja.. ik hoop dat het deze maandag wel echt lukt. (ik zeg dit nu al 3 weken)

maar succes iedereen! idd blijven proberen!
Oud 27-01-2002, 11:36
just.a.girl
just.a.girl is offline
3 x per dag eten,2x ofzo een tussendoortje en verder fruit denk k,en ook na gaan of je eet uit verveling of omdat je honger hebt,als je eet uit verveling kun je beter een glas water drinken,jheb je meteen minder honger
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:41
lake bodom
lake bodom is offline
hm daar hebbik ook last van...
heb echt totaal geen discipline, en ik eet ook gewoon alsk geen honger heb
ik kan gewoon niet stoppen met lekkere dingen alsk begin...
maar gelukkig benk niet dik...eigelijk zouk dat wel moeten worden, zouk tenminste stoppen misschien
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:42
pumagirl
pumagirl is offline
ik snoep ook veel,
maar weet iemand hoe je van die vetrolletjes(zwembandjes) af komt. aan de zijkant want dat is echt het ergst bij mij
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten