Ik heb al bijna drie maanden wat met een jongen, we hadden verkering één week nadat we elkaar hebben leren kennen, het klikte meteen, we zien elkaar nu elke dag en slapen elke nacht samen. Voorheen heb ik zoiets nog nooit meegemaakt dus voor mij was het een aanpassing enerzijds maar anderzijds voel(de) ik me er zeer goed bij.
Nu vraag ik me wel iets af. Ik denk dat ik vast zit in die liefde, sociale contacten en vriendschappen zwakken af, enkel die jongen is nog belangrijk en uiteraard, daarnaast, mijn studies. Ik hou van hem en wil mijn verdere leven met hem delen (we hebben ook beslist om samen te gaan wonen) maar soms vraag ik me af of alles niet te snel is gegaan en of het wel gezond is om in die liefde vast te blijven zitten. Het kan niet stuk tussen ons, hij is heel serieus en oprecht en ik voel me 100% goed met hem. Maar het is alsof enkel hij belangrijk is en de rest kan me niets meer schelen, ik heb geen behoefte meer zoals vroeger veel mensen te kennen en veel uit te gaan, ik wil alleen zijn met hem, weg van de bewoonde wereld...
Herkent iemand dit? Heeft iemande dezelfde ervaringen of heeft iemand een totaal afwijzende mening daarover?
Alvast bedankt voor de reacties